NEA

Porsche: Η πρώτη υβριδική 911

porsche-911-gt3-r-hybrid-1

Να τους πεις ψεύτες; Να τους πεις, δεν θα φταις εσύ αλλά οι ίδιοι οι Γερμανοί που προ μηνών είχαν δηλώσει πως δεν θα δούμε κάποια υβριδική έκδοση της 911.

Να, όμως, που γιορτάζουν τα 110 χρόνια αφότου ο Ferdinand Porsche είχε σχεδιάσει το πρώτο υβριδικό concept (Lohner Porsche Semper Vivus) με μία υβριδική GT3. Για να λέμε και του… ειδικού το δίκιο πάντως εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα full hybrid μοντέλο αλλά με ένα «νοθευμένο» που παραπέμπει στο KERS που χρησιμοποιείτο στα μονοθέσια της F1.

Με απλά λόγια στην 911 GT3 R Hybrid υπάρχει ένας σφόνδυλος (κάτι σαν μηχανική μπαταρία) με τον ρότορα της να περιστρέφεται άνω των 40.000 rpm και να μετατρέπει την μηχανική ενέργεια κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική. Στη συνέχεια η ηλεκτρική ενέργεια τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 120 kW που βρίσκονται στον εμπρός άξονα. Η Porsche δεν διευκρινίζει αν η επιπλέον ισχύς είναι διαθέσιμη ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού ή αν την επιλέγει ο οδηγός αλλά γνωστοποιείται πως διαρκεί 6-8 δευτερόλεπτα.

Οι μηχανικοί της Porsche λένε πως έχουν εξαντλήσει όλες τις δοκιμές εξέλιξης και πως η υβριδική 911 GT3 R θα το αποδείξει αυτό και στις 22 Ώρες του Nordschleife στο πασίγνωστο Nürburgring στις 15-16 Μαΐου. Ok, να δούμε και μία Porsche με μπαταρία· αλλά μία GT3, ακούγεται κάπως περίεργο δεν νομίζετε;

porsche-911-gt3-r-hybrid-2

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!