NEA

Υβριδική επίθεση από την Porsche!

porsche_918_spyder_concept-11

Πριν από μερικές μέρες είχαμε αναφερθεί στην πρώτη υβριδική Porsche χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε πως οι Γερμανοί έκρυβαν μία υβριδική επίθεση που περιλαμβάνει μέχρι και τον διάδοχο της Carrera GT…

  • 918 Spyder Concept, μία πρωτότυπη Porsche που μονοπώλησε το ενδιαφέρον στο σαλόνι της Γενεύης, δικαιολογημένα άλλωστε αφού είναι το λιγότερο εντυπωσιακή. Το πιο εντυπωσιακό είναι όμως το DNA της 918 μιας και είναι plug-in υβριδικό.
    porsche_918
    Porsche 918 Hybrid Concept
  • Ο V8 κινητήρας των 3,4 λίτρων με ισχύ 500 ίππους με όριο στις 9.200 σ.α.λ. υποβαστάζεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο στον εμπρός άξονα, έναν πίσω) συνολικής ισχύος 218 ίππων. Οι μπαταρίες λιθίου είναι υγρόψυκτες και βρίσκονται πίσω από τις πλάτες των επιβατών και κοντά στο μοτέρ. Με την υπερθέρμανση τι γίνεται; Κάτι θα ξέρουν οι Γερμανοί…
  • Την μετάδοση της ροπής αναλαμβάνει το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο PDK επτά σχέσεων ενώ με το πάτημα του διακόπτη E-Boost o οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά προγράμματα κίνησης. Στο E-Drive η 918 μπορεί να κινηθεί έως 25 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, στο Hybrid με το γνωστό… υβριδικό στιλ, στο Hybrid Sport με προτεραιότητα στις επιδόσεις και το Race Ηybrid τα πράγματα “αγριεύουν” για τα καλά.
  • Το συνολικό βάρος φτάνει τα 1.480 κιλά αλλά αυτό δεν εμποδίζει την 918 να επιταχύνει σε 3,2” για τα 0-100 χλμ/ώρα και να αγγίξει την τελική των 320 χλμ/ώρα. Από την εξάτμιση της 918 εκπέμπονται 70 γραμμ/χλμ CO2 ενώ η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3 λίτρα/100 χλμ.
  • porsche_cayenne_hybrid_s-1
    Porsche Cayenne Hybrid S

    Μαζί με την 918 Spyder παρουσιάστηκε η 911 GT3 R Hybrid καθώς και η Cayenne Hybrid S με το παράλληλο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τρίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα 47 ίππων. Η συνολική ισχύς διαμορφώνεται στους 380 ίππους και στα 580 Nm ροπής από τις 1.000 σ.α.λ. καταναλώνοντας 8,2 λίτρα/100 χλμ. Το υβριδικό σύστημα της Cayenne περιλαμβάνει ένα μηχανισμό σύμπλεξης που επιτρέπει στον V6 και στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργούν ανεξάρτητα. Από στάση και πιέζοντας μαλακά το πεντάλ του γκαζιού (συνθήκες χαμηλού φορτίο) το γερμανικό SUV μπορεί να επιταχύνει με ηλεκτρική κίνηση έως περίπου τα 60 χλμ/ώρα ενώ πάνω από τα 156 χλμ/ώρα ο V6 μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς (sailing mode κατά την Porsche) και την ελαφρά επιτάχυνση να δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. «Από την εξάτμιση της 918 εκπέμπονται 70 γραμμ/χλμ CO2 ενώ η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3 λίτρα/100 χλμ.»
    Και μετά σου λένε πάρε 1000ράκι να είναι οικονομικό. Σαν τον V8 των 3,4 λίτρων δεν υπάρχει οικονομία. Εκτός βέβαια αν βγάλουν τον V16 των 6,8 λίτρων που λογικά θα καίει 1,5 λίτρα/100 χλμ.
    Τώρα που το ξανασκεφτομαι, λες να μπήκε φορτσάτος ο δαίμονας του πρες κιτ και να έφαγε μερικά μηδενικά;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!