Με τον V8 των 571 ίππων η AMG γράφει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της αψηφώντας τους πράσινους καιρούς…
- Το κορυφαίο μηχανικό σύνολο για την Mercedes-Benz επιμελείται κάθε φορά το γνωστό βελτιωτικό τμήμα AMG. Αυτή τη φορά παρουσίασε το νέο V8 που αποδίδει 544 ίππους (571 στο AMG Performance πακέτο) και 800 Nm ροπής (900 στο AMG Performance). Θα μπει στην παραγωγή το καλοκαίρι και θα κάνει ντεμπούτο στη νέα S63 AMG.
- Ο νέος V8 είναι υπερτροφοδοτούμενος, έχει χωρητικότητα 5.461 κ.εκ. και αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V8 των 6.208 κ.εκ. που απέδιδε 19 ίππους λιγότερους και κατανάλωνε 3,9 λίτρα/100 χλμ. περισσότερα στην μέση τυποποιημένη κατανάλωση. Ο 32βάλβιδος V8 των 5,5 λίτρων εφοδιάζεται με δύο υπερτροφοδότες καυσαερίων (biturbo) με μέγιστη υπερπλήρωση στα 1,3 bar ενώ υπάρχει σύστημα άμεσου ψεκασμού.
- Η S63 AMG “έχει” τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα (4,4 στο AMG πακέτο) ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα. Το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed εξοπλίζεται με υγρό συμπλέκτη start/stop που αντικαθιστά τον μετατροπέα ροπής προς όφελος της κατανάλωσης.
- Με ματιά…
-Άμεσος ψεκασμός με πιεζοηλεκτρικά μπεκ και ελεγχόμενη διασπορά καυσίμου
-Διπλή υπερτροφοδότηση με εναλλάκτη θερμότητας αέρα/νερού
-Σοφιστικέ ηλεκτρονική διαχείριση με ελεγχόμενο start/stop σύστημα
-Αλουμινένιος στρόφαλος με οπές εξαερισμού για μικρότερη τριβή
-Συνεχή μεταβολή φάσης εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής
-Αυτόματο κιβώτιο MCT 7-speed με υγρό συμπλέκτη και τρία προγράμματα λειτουργίας
-Mercedes και AMG συμπορεύονται από το 1967
AMG 5.5-litre V8 biturbo engine | |
Displacement | 5461 cc |
Bore x stroke | 98.0 x 90.5 mm |
Compression ratio | 10.0:1 |
Output | 400 kW (544 hp) at 5500 rpm 420 kW (571 hp) at 5500 rpm** |
Max. torque | 800 Nm at 2000-4500 rpm 900 Nm at 2500-3750 rpm** at 2500-3750 rpm* |
Engine weight (dry) | 204 kg |
Power/weight ratio | 0.41 kg/hp 0.39 kg/hp** |