Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Αυτό ακριβώς αναρωτιέμαι και εγώ ουσιαστικά. Έχει σφόνδυλο αλλά δεν χρειάζεται απαραίτητα να μεταδίδει την ενέργεια μηχανικά (κιβώτιο). Μπορεί να την αποδόσει σο σφόνδυλο ηλεκτρομαγνητικά (μόνιμοι μαγνήτες) και ο σφόνδυλος να ανεβαίνει στις 60000 rpm και να μένει να περιστρέφεται στο κενό, ελέω μείωσης τριβών, μέχρι να επιστρέωει την ενέργεια και πάλι στις ρόδες ηλεκτρομαγνητικά (με αντιστροφή πολικότητας). Από όσο ξέρω τα άλλα συστήματα με σφόνδυλο μεταφέρουν την ενέργεια καθαρά μηχανικά. Επίσης αναρωτιέμαι πόση ενέργεια χάνει αν παραμένει ο σφόνδυλος σε υψηλές στροφές, για παράδειγμα φρενάρισμα σε φανάρι και ακκίνηση μετά από 5 λεπτά λόγω μποτιλιαρίσματος.
Σφόνδυλο χρησιμοποιεί ,δηλαδή αποθηκεύει την κινητική ως έχει.Το πόσο γραμμικά θα αποδωθεί αυτη η ισχύς εξαρταται απο το πόσο γρήγορα αλλάζει σχέση το κιβώτιο CVT ,κάτι που λογικά ελεγχεται και αλλάζει ανάλογα την απαίτηση για ισχύ.Πιστεύω οτι έστω και το 70% της κινητικης ενέργειας, που έχει ένα αυτοκινητο πριν ξεκινήσει να επιβραδύνει ,να μπορεί να αποδωθεί πίσω στο αυτοκίνητο είναι ικανοποιητική οικονομία, ειδικα σε αστικό κύκλο που έχουμε πολυ σταμάτα-ξεκίνα.Αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι πώς το CVT μπορεί να κινήσει τον σφόνδυλο απο 0 έως 60000 rpm ,την στιγμή που το μεγαλύτερο μειονέκτημα αυτων των κιβωτίων είναι ότι έχουν πολυ μικρό περιθώριο μεταβολής σχεσεων μετάδοσης.
Εκτός από τα προφανή θέματα που πρέπει να επιλυθούν, αν δεν έχουν ήδη επιλυθεί μιας και όπως αναφέρεται στο άρθρο έχει ήδη αναπτυχθεί η τεχνολογία, όπως πόσο επηρεάζει την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος κτλ, αναρωτιέμαι πόσο γραμμικά μπορεί να αποδόσει την συσσωρευμένη ενέργεια ένα τέτοιο σύστημα. Έχει άραγε καθαρά μηχανικό τρόπο απόδοσης ή ηλεκτρομηχανικό τύπου δυναμό μόνο που αντί να μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και εν συνεχεία χημική (μπαταρίες) την κρατά ως κινητική και την ξανααποδίδει έτσι. Πάντως στο παρελθόν αντίχτοιχες προσπάθειες που είχαν γίνει έδειξαν πως αυτού του τύπου η ανάκτηση ενέργειας έχει νόημα όχι σε επιβατικά αυτοκίνητα αλλά σε αυτοκίνητα μεγάλου όγκου που κινούνται στις πόλεις όπως λεωφορεία, αποριμματοφόρα κτλ.