NEA

Mercedes-AMG, με νέο V8 κινητήρα!

new-mercedes-slk-55-v8-amg-10_resize

H γνωστή… συμμαχία ισχύος ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός νέου V8 κινητήρα που θα εξοπλίζει τις μελλοντικές AMG εκδόσεις.

  • Ο νέος V8 κινητήρας άμεσου ψεκασμού θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, είναι ατμοσφαιρικός και έχει χωρητικότητα 5,5 lt. Αποδίδει 62 PS περισσότερους (συνολικά 422 PS) και 540 Nm (από 510 Nm) ενώ σε σχέση με τον απερχόμενο V8 είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση έως 30% (8,5 lt/100 km από 11,5 lt/100 km).
  • To εντυπωσιακό είναι πως το νέο μοτέρ με μεταβλητή φάση εκκεντροφόρων βασίζεται στο απερχόμενο με τα διπλά τούρμπο (κινεί τις Ε 63 AMG, CLS 63 AMG, CL 63 AMG, S 63 AMG) και παρά τον ατμοσφαιρικό χαρακτήρα του καταφέρνει να είναι πιο ισχυρό και σίγουρα πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Βελτιώσεις στην γεωμετρία των κυλίνδρων (διάμετροςxδιαδρομή), στην απόσταση μεταξύ των κυλίνδρων, στο σύστημα ECO stop/start, στη νέα εισαγωγή του αέρα, στη νέα κυλινδροκεφαλή, στο σύστημα λίπανσης κ.α. συνέβαλαν στο γεγονός αυτό. Η SLK 55 AMG είναι το μοναδικό roadster στην κατηγορία του με V8 κινητήρα, σύμφωνα με την Mercedes-Benz.
  • Το σύστημα άμεσου ψεκασμού λειτουργεί υπό πίεση 200 bar, η σχέση συμπίεσης έχει αυξηθεί στο 12,6:1, ενώ στην μείωση της κατανάλωσης συνδράμει το σύστημα AMG Cylinder Management (CM) που μπορεί να «απενεργοποιήσει» τους υπ’ αριθμόν 2, 3, 5 και 8 κυλίνδρους σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Η τεχνολογία αυτή δεν είναι κάτι νέο και εφαρμόζεται εδώ και καιρό στους V8 της F1 όπου 2 ή 4 κύλινδροι απενεργοποιούνται σε στροφές με «χαμηλές» ταχύτητες, με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα ή στα pit stops (επίσης ας θυμηθούμε το σύστημα Active Cylinder Control: απενεργοποίηση του ενός σκέλους κυλίνδρων στις Mercedes-Benz V12 S-Class, CL600 το έτος 2001).
  • To σύστημα CM χρησιμοποιεί 16 υδραυλικούς ενεργοποιητές και ένα περίπλοκο σύστημα λίπανσης ενσωματωμένο στην κυλινδροκεφαλή. Η απενεργοποίηση των κυλίνδρων (για την ακρίβεια το «σφράγισμα» των έως και 36 βαλβίδων) στο νέο V8 είναι δυνατή σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών (800-3.600 rpm) εφόσον οδηγός έχει επιλέξει το πρόγραμμα C (Controlled Efficiency) του κιβωτίου. Στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων ο οδηγός μπορεί να γνωρίζει πότε ο V8 λειτουργεί ως 8-κύλινδρος και πότε ως 4-κύλινδρος. Σύμφωνα με την Mercedes ακόμη και στην 4-κύλινδρη λειτουργία είναι διαθέσιμα 230 Nm ενώ η ενεργοποίηση στην 8-κύλινδρη είναι σχεδόν ακαριαία αφού π.χ. στις 3.600 rpm η διαδικασία διαρκεί το πολύ 30 msec!
AMG M152 5.5-litre V8 engine
Χωρητικότητα: 5461 cc
Διάμετρος x διαδρομή: 98.0 x 90.5 mm
Σχέση συμπίεσης: 12.6 : 1
Απόδοση: 310 kW (422 hp) at 6800 rpm
Μέγιστη ροπή: 540 Nm at 4500 rpm
Βάρος κινητήρα (στεγνός): 187 kg
Αναλογία βάρους/ίππο: 0.44 kg/hp

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!