ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Goodyear: “Αir Maintenance Technology”

goodyear-ceb1ir-maintenance-technology

H νέα καινοτομία της Goodyear μπορεί να κάνει τις τρόμπες αέρος ελαστικών άχρηστες – Κρατική επιδότηση υποστηρίζει την επιτάχυνση της εξέλιξης…

AKRON, Ohio, 11 Αυγούστου 2011 – Οι μέρες που γινόταν χειρονακτικά προσθήκη αέρα στα ελαστικά με ανεπαρκή  αέρα μπορεί να είναι σύντομα μια μακρινή ανάμνηση χάρις σε μια νέα καινοτομία που αναπτύσσει η Goodyear Tire & Rubber Company στα εργαστήρια της. Όταν τα ελαστικά είναι σωστά φουσκωμένα, αυτό δεν μας γλυτώνει απλώς από την συνήθη πρακτική ελέγχου της πίεσης του αέρα και από το να εντοπίσουμε μια τρόμπα αέρος και έναν πιεσόμετρο αέρος που να δουλεύει. Μπορεί ταυτόχρονα να σημαίνει και πραγματική εξοικονόμηση  στην κατανάλωση καυσίμων.

Σύμφωνα με έρευνες κρατικές αλλά και της ίδιας της βιομηχανίας, ανεξάρτητα από το αν οδηγείτε ένα επιβατηγό αυτοκίνητο ή ένα επαγγελματικό όχημα, όταν τα ελαστικά δεν είναι επαρκώς φουσκωμένα τούτο μπορεί να σημαίνει μείωση της τάξης από  2,5%  έως και 3,3% των χιλιομέτρων που μπορείτε να διανύσετε καταναλώνοντας μια συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμων.  Με σημερινές τιμές τούτο μεταφράζεται σε περίπου 12 λεπτά (€) ανά λίτρο κατά την τροφοδοσία.

Επίσης όταν τα ελαστικά είναι σωστά φουσκωμένα έχουμε χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων, τα ίδια τα ελαστικά έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιώνεται η συνολική απόδοση του οχήματος. Η Τεχνολογία Διατήρησης του αέρα της Goodyear  ‘Αir Maintenance Technology’ (AMT) επιτρέπει στα ελαστικά να παραμένουν φουσκωμένα με την βέλτιστη πίεση δίχως να υπάρχει  ανάγκη εξωτερικής τρόμπας ή ηλεκτρονικών συστημάτων. Όλα τα εξαρτήματα του συστήματος AMT μαζί με την τρόμπα μινιατούρα βρίσκονται μέσα στο ελαστικό.

“Αν και η τεχνολογία είναι σύνθετη, η ιδέα που κρύβεται πίσω από το σύστημα AMT είναι σχετικά απλή και ενεργοποιείται από το ίδιο το ελαστικό καθώς κυλά στον δρόμο,” λέει ο Jean-Claude Kihn,  αντιπρόεδρος της Goodyear και επικεφαλής του τεχνικού τομέα της εταιρίας. “Ένα ελαστικό το οποίο μπορεί να διατηρήσει την πίεση του ως έχει είναι κάτι που οδηγοί ζήταγαν εδώ και πολλά χρόνια. Η Goodyear θέλησε να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση και η πρόοδος που έχουμε σημειώσει ήδη υπόσχεται πολλά,” είπε ο Kihn.  “Πρόκειται για ένα τεχνολογικό επίτευγμα για το οποίο κάποια μέρα οι άνθρωποι θα αναρωτιούνται πως μπορούσαν να ζουν χωρίς αυτό.”

Η Goodyear δεν έχει δώσει κάποια εκτίμηση σχετικά με τον χρόνο που θα είναι διαθέσιμη η συγκεκριμένη τεχνολογία στο λιανεμπόριο αλλά δήλωσε ότι το χρονοδιάγραμμα θα επιταχυνθεί λόγω των πρόσφατων κυβερνητικών ερευνητικών επιδοτήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Την Τετάρτη το Τμήμα Τεχνολογίας Οχημάτων του Υπουργείου Ενέργειας των Ηνωμένων πολιτειών ανακοίνωσε ότι θα δώσει μια επιδότηση $1.5 εκατομμυρίου για την έρευνα, ανάπτυξη και εφαρμογή του συστήματος AMT για τα ελαστικά εμπορικών φορτηγών. Την επιδότηση θα διαχειριστεί το Εθνικό Εργαστήριο Ενεργειακής Τεχνολογίας και οι εργασίες θα λάβουν χώρα στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στο Akron, Ohio.

Τον Ιούλιο η Goodyear έκανε αίτηση και πέτυχε να λάβει μια επιδότηση από την κυβέρνηση του Λουξεμβούργου για την έρευνα και ανάπτυξη ενός συστήματος AMT για ελαστικά ευρείας κατανάλωσης.  Η εκτέλεση του έργου θα γίνει στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στοColmar-Berg στο Λουξεμβούργο. “Τα δύο συστήματα ΑΜΤ, για ελαστικά ευρείας κατανάλωσης και επαγγελματικής χρήσης, αν και παρόμοια σε σύλληψη έχουν σημαντικές διαφορές,” λέει ο Kihn.  “Η ουσιαστική στήριξη των κυβερνήσεων των ΗΠΑ και του Λουξεμβούργου τονίζει την σπουδαιότητα αυτών των projects και τα πολλαπλά θετικά πλεονεκτήματα για τους οδηγούς ανά τον κόσμο”

Επιπλέον, το τμήμα Τεχνολογίας Οχημάτων  του Υπουργείου Ενέργειας ανακοίνωσε σήμερα ότι θα δώσει μια πρόσθετη επιδότηση  $1.5 εκατομμυρίου για ένα κοινό πρόγραμμα της PPG Industries με την Goodyear το οποίο έχει σαν στόχο την βελτίωση της αντίστασης κύλισης και την απόδοση των ελαστικών σε σχέση με την κατανάλωση καυσίμων.  Στόχος του προγράμματος είναι να αυξήσει  για τα επιβατηγά οχήματα την μέση απόδοση των καυσίμων μέσω των νέων τεχνολογιών που αφορούν στα πέλματα και στην εσωτερική επένδυση αυτών (tread and inner liner technologies).

“Οι νέες τεχνολογίες οι οποίες είναι αόρατες στο ανθρώπινο μάτι – όπως αυτές που προωθούμε μαζί με την PPG –  θα βοηθήσουν ιδιαίτερα στην βελτίωση της απόδοσης των ελαστικών σε σχέση με την κατανάλωση  καυσίμων ενώ ταυτόχρονα διατηρούν άλλες σημαντικές ιδιότητες όπως η πρόσφυση και η διάρκεια ζωής του πέλματος” είπε ο Kihn.

Σχετικά με την Goodyear

Η Goodyear είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες ελαστικών στον κόσμο. Απασχολεί περίπου 73,000 άτομα και  για την κατασκευή των προϊόντων της διαθέτει 54 εγκαταστάσεις σε 22 χώρες σε όλο τον κόσμο. Τα δύο Κέντρα Καινοτομίας στο Akron, Ohio και στο Colmar-Berg, Λουξεμβούργο καταβάλουν κάθε προσπάθεια για την ανάπτυξη υπηρεσιών και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής τα οποία ορίζουν τα πρότυπα απόδοσης και τεχνολογίας για την εν λόγω βιομηχανία.

Πηγή: www.goodyear.gr

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!