NEA

Toyota, κάντο όπως το Auris!

toyota-auris-2011-8

Δίχως αμφιβολία το Auris είναι ένα από τα πιο πληθωρικά μοντέλα στην κατηγορία του αφού πέρα από την άνεση και τους χώρους προτάσσει τους ιδιαίτερα αποδοτικούς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με αποκορύφωμα την υβριδική έκδοση.

Κάθε άλλο παρά τυχαία μπορεί να χαρακτηριστεί η ονομασία του δημοφιλούς Auris, αφού όσοι το έχουν επιλέξει ξέρουν καλύτερα από τον καθένα πως «χτύπησαν» φλέβα χρυσού (Auris στα λατινικά σημαίνει χρυσός). Το Auris δεν ξεχωρίζει μόνο για την αξία του αλλά και την τριπλή προσωπικότητα του αφού προσφέρεται σε βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες και υβριδικές εκδόσεις. Την πρωτοποριακή οδό αναμένεται να ακολουθήσει από το νέο έτος και το νέο Yaris που θα πλαισιωθεί από πλήρως υβριδική έκδοση.

Ποιότητα Auris

toyota-auris-2011-11Η αρμονική σχεδίαση του αμαξώματος δείχνει την αντοχή της στο χρόνο, διατηρώντας στην επικαιρότητα το Auris. Οι κόμπακτ διαστάσεις του αμαξώματος προσφέρουν την απαραίτητη ευελιξία στην πόλη, δίχως να γίνεται καμία παραχώρηση στον τομέα των άνετων και βολικών χώρων που προσφέρει το ιαπωνικό μικρομεσαίο. Μάλιστα, το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, τον σύγχρονο διάκοσμο και την προσεγμένη εργονομία που αναδεικνύεται σε διάφορα σημεία, όπως στη διαμπερή κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, το Auris προσφέρεται με υπερπλήρη εξοπλισμό από τη βασική του έκδοση, με τις τιμές πώλησης να ξεκινούν από τα 15.580 € για το Auris 1.33, από τα 17.220 € για το Auris 1.6, από 18.710€ για το Auris 1.4 DSL και από 22.980€ για το Auris Hybrid. Στα υπέρ του ιαπωνικού μοντέλου περιλαμβάνεται και το ανταγωνιστικό κόστος χρήσης, αλλά και η πολυετής εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Τεχνολογία Optimal Drive

toyota-auris-2011-12Σε αντίθεση με τη νέα υπερτροφοδοτούμενη τάση, η ιαπωνική εταιρία επενδύει στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με την τεχνολογία Optimal Drive, που εξασφαλίζει δύναμη και επιδόσεις με σεβασμό προς το περιβάλλον. Από την εν λόγω τεχνολογία ξεχωρίζει το σύστημα Valvematic, ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα διαχείρισης χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων, πετυχαίνοντας τη βελτιστοποίηση της καύσης και γενικότερα της λειτουργίας του κινητήρα. Η μικρότερη έκδοση των 1.339 cc αποδίδει 101 PS και εξοπλίζεται με έναν από τους ισχυρότερους κινητήρες σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται μόλις στα 135 g/km και η μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 5,8 lt/km. Για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω υπάρχει η μεγαλύτερη έκδοση των 1.598 cc με ισχύ 132 PS και εκπομπές CO2 στα 152 g/km. Αξιοσημείωτη είναι η στρωτή λειτουργία των κινητήρων και η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Τεχνολογία DSL

toyota-auris-2011-9H απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης επαναφέρει στο προσκήνιο την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.4 DSL η οποία εξοπλίζεται με έναν από τους καλύτερους κινητήρες της αγοράς. Η σχετικά μικρή χωρητικότητα ταιριάζει γάντι στα ελληνικά δεδομένα με προτεραιότητα στην κατανάλωση καυσίμου (μέση τυποποιημένη 4,8 lt/100 km) και την εξαιρετικά μικρή εκπομπή CO2 127 g/km). Όλα αυτά δίχως καμία παραχώρηση στο θέμα των επιδόσεων αφού οι 90 PS προσφέρουν εντυπωσιακές ρεπρίζ με την βοήθεια του συστήματος υπερτροφοδότησης. Επίσης, τα 205 Nm ροπής από τις 1,800 rpm επιβεβαιώνουν τα εντυπωσιακά αποθέματα ισχύος του κινητήρα. Πώς μεταφράζονται αυτά στο δρόμο; Σε μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας για ξεκούραστες και απόλυτα ασφαλείς μετακινήσεις. Τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά του Auris βρίσκουν τη χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα και τα συνδυάζουν με την αξιοπιστία και την υψηλή μεταπωλητική αξία που χαρακτηρίζει κάθε μοντέλο της Toyota…

Υβριδικός χρυσός

toyota-auris-2011-19Η Toyota είναι η εταιρεία που καθιέρωσε την υβριδική τεχνολογία, η οποία αργότερα υιοθετήθηκε από άλλους κατασκευαστές. Το μοντέλο σταθμός στα υβριδικά δεν είναι άλλο από το Prius, το οποίο κληροδοτεί το προηγμένο τεχνολογικά DNA του στο Auris HSD. Πρόκειται για ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κάποιος με οικολογικές ευαισθησίες (και όχι μόνο). Στα πλεονεκτήματα τίθεται το αποδοτικό υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 136 PS, ενώ οι εκπομπές των 89 g/km ούτως ή άλλως δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, καθώς το Auris HSD δεν επιβαρύνεται από τέλη κυκλοφορίας. Ένα σημείο που αξίζει να τονιστεί είναι πως το Auris HSD δεν υπολείπεται σε πρακτικότητα από τις συμβατικές του εκδόσεις και παράλληλα είναι εντυπωσιακά ευκολοδήγητο μέσα ή μακριά από την πόλη διασφαλίζοντας εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου και κατ’ επέκταση στην… τσέπη.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Ένα σχόλιο

  1. Για να λεμε και του στραβου το δικιο ανεση ισως κρατημα οχι τοσο… Ειδικα το 1,4 εχει πολυ μαλακες αναρτησεις και δεν βοηθανε ειδικα στις στροφες…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!