NEA

Toyota, το πλήρως υβριδικό Yaris!

hsd_powertrain_final

Μέχρι να κάνει την πρεμιέρα του στη Γενεύη (το Μάρτιο) και να κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι (και στην Ελλάδα) η Toyota ανακοίνωσε λίγα περισσότερα στοιχεία…

Το λανσάρισμα του νέου Yaris Hybrid σηματοδοτεί μία σημαντική στιγμή για τους πελάτες της κατηγορίας Β, καθώς θα έχουν για πρώτη φορά την ευκαιρία να απολαύσουν τη διάσημη τεχνολογία Hybrid Synergy Drive® (HSD) μετά τις βελτιώσεις των εκπομπών θορύβων και ρύπων που εφάρμοσε η Toyota. Η έξυπνη διάταξη χώρων του Yaris Hybrid υπόσχεται μία ασυμβίβαστη, πλήρως υβριδική οδηγική εμπειρία.

Το Yaris Hybrid εφοδιάζεται με ένα νέο, ελαφρύτερο, πιο συμπαγές πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης – συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα – με συνολική απόδοση ισχύος 100 PS. Χάρη στις εκτενείς προσπάθειες του τμήματος R&D, το πλήρως υβριδικό μοντέλο δεν ξέφυγε από τη θεμελιώδη φιλοσοφία του πρώτου Yaris: μικρό εξωτερικά, μεγάλο εσωτερικά.

yaris_hybrid_engine_02_v04Το Yaris Hybrid εφαρμόζει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας HSD με μείωση των διαστάσεων αρκετών υβριδικών εξαρτημάτων. Για παράδειγμα, ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 L Κύκλου Atkinson είναι 16,5 kg ελαφρύτερος και 10% πιο συμπαγής από τη μονάδα 1.8 L του Auris Hybrid. Ο μικρότερος, ελαφρύτερος υβριδικός κινητήρας βοήθησε τους μηχανικούς της Toyota να διατηρήσουν τους χώρους του συμβατικού (στάνταρ) μοντέλου για επιβάτες και αποσκευές.

Το νέο σύστημα κίνησης παράγει ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), οξειδίων του αζώτου (NOx) και σωματιδίων, ενώ προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και χαμηλό κόστος χρήσης για τους πελάτες της κατηγορίας Β. Άλλα βασικά εξαρτήματα HSD όπως ο ηλεκτροκινητήρας, η Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit) και το σύστημα μετάδοσης έχουν υποστεί σημαντική μείωση βάρους και διαστάσεων. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τώρα 20% πιο συμπαγής ενώ η PCU είναι 12% μικρότερη από την αντίστοιχη του Auris Hybrid. Οι μηχανικοί της Toyota μείωσαν επίσης το μήκος του συστήματος μετάδοσης κατά  6% και απαλλάχθηκαν από 11 kg βάρους.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην τοποθέτηση και το μέγεθος της μπαταρίας Νικελίου – Υδριδίου του Μετάλλου (NiMH) και του ρεζερβουάρ καυσίμου με στόχο να διατηρηθεί η ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες και να μην επηρεαστεί ο χώρος αποσκευών. Η νέα διάταξη τοποθετεί τη μπαταρία και το ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς την παραμικρή διείσδυση στο χώρο αποσκευών.

Πηγή: Toyota Ελλάς

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!