Τα περιβόητα διακριτικά M επιστρέφουν στο προσκήνιο με τη νέα Μ6…
- Μερικές μέρες μετά την ανακοίνωση του νέου tri-turbo κινητήρα η νέα M6 θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης (6-18 Μαρτίου). Το ντεμπούτο θα γίνει και με τους δύο τύπους αμαξωμάτων (coupe & convertible) όπου κάτω από το καπό υπάρχει ο V8 των 4,4 λίτρων τεχνολογίας Twin Scroll Twin Turbo που αποδίδει 560 PS/6.000-7.000 rpm και 680 Nm/1.500 rpm. Η μετάδοση στο πίσω άξονα γίνεται μέσω του υγρού διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου M DCT ενώ η κατανομή ανάμεσα στους δύο τροχούς ρυθμίζεται από το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο διαφορικό M Differential. Επίσης, υπάρχει ένα πλήρες ηλεκτρονικό σύστημα για τον έλεγχο και την ρύθμιση του σασί (M-chassis) με την ανάρτηση να διαθέτει ρυθμιζόμενα ηλεκτροϋδραυλικά αμορτισέρ, το τιμόνι να έχει μεταβλητό λόγο (Active Steering) κ.α. Το σύστημα πέδησης διαθέτει κεραμικά δισκόφρενα. Αναλυτικά δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, διαγράμματα ισχύος-ροπής και πολλές φωτογραφίες.
BMW M6 Coupe:
Acceleration [0 – 100 km/h (62 mph)]: 4.2 seconds,
acceleration [0 – 200 km/h (124 mph)]: 12.6 seconds,
top speed: 250 km/h (155 mph), 305 km/h (189 mph) with
M Driver’s Package,
average fuel consumption: 9.9 lt/100 kilometres (28.5 mpg UK / 23.8mpg US),
CO2 emissions: 232 g/km, exhaust standard: EU5.BMW M6 Convertible:
Acceleration [0 – 100 km/h (62 mph)]: 4.3 seconds,
acceleration [0 – 200 km/h (mph)]: 13.1 seconds,
top speed: 250 km/h (155 mph), 305 km/h (189 mph) with M Driver’s Package),
average fuel consumption: 10.3 lt/100 kilometres (27.4 mpg UK / 22.8mpg US),
CO2 emissions: 239 g/km, exhaust standard: EU5.
Γεια σας… πανεμορφο το εργαλειο αλλα εχω μια ερωτηση. Μπορει να μου πει κανείς τι μισθο πρεπει να παιρνω για να μπορώ να συντηρω αυτο το αυτοκινητο σε ετησια βαση; Όχι πως έχω τα λεφτά να το αγοράσω!