NEA

Opel Mokka, η τεχνολογία πίσω από ένα SUV!

opel-mokka_2013_technology-5

Ο εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρίας στην κόμπακτ κατηγορία των SUV αναμένεται να κυκλοφορήσει στην χώρα μας το φθινόπωρο…

opel-mokka_2013_technology-8Οι μηχανικοί της Opel ολοκλήρωσαν τις τελευταίες δοκιμές του Mokka, του νέου SUV της εταιρίας. Οι δοκιμές έγιναν στη Γερμανία, ενώ οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν προς το τέλος της χρονιάς. Το πλαίσιο του Mokka έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες των ευρωπαίων πελατών και ήταν ένας από τους πυρήνες εξέλιξης καθώς είναι ιδανικό για συνθήκες πόλης συνδυάζοντας και όλα τα πλεονεκτήματα για off-road χρήση.

«Είμαστε περήφανοι για το νέο μας SUV, το Mokka, το οποίο περιλαμβάνει πολλά βασικά εξαρτήματα Γερμανικής τεχνολογίας όπως κινητήρες και κιβώτια, πλαίσιο και φρένα, ESP, AWD, ηχομόνωση, σύστημα εξαγωγής, καθίσματα και πολλά ακόμα» δήλωσε ο Ulrich Schmalohr, Global Vehicle Line Executive. «Ο σχεδιασμός, οι επιδόσεις, η ποιότητα και η τεχνολογία και η ακουστική ταυτότητα του οχήματος ικανοποιούν τα υψηλά πρότυπα και τις προσδοκίες των πελατών από την Opel σήμερα».

  • Ευφυές σύστημα AWD προσαρμόζεται αυτόματα στις οδικές συνθήκες
  • Έξυπνο σύστημα πλαισίου κατάλληλο για συνθήκες πόλης και με δυνατότητες off-road
  • Υψηλή άνεση και ασφάλεια με βελτιστοποιημένες αναρτήσεις και 4 δισκόφρενα

Σύστημα all-wheel drive για άριστη ελκτική πρόσφυση
opel-mokka_2013_technology-1Εκτός από την εμπρόσθια κίνηση (FWD), το Mokka μπορεί να εφοδιάζεται με τεχνολογία all-wheel drive (AWD) για καλύτερη ελκτική πρόσφυση και συμπεριφορά. Η τεχνολογία AWD είναι αποδοτική, ευφυής και προσιτή σε ένα ευρύτερο κοινό και ενεργοποιείται μόνον όταν είναι απαραίτητη. Το AWD σύστημα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της βελτιωμένης οδικής συμπεριφοράς κυρίως στις στροφές και διασφαλίζει ότι υπάρχει αρκετή πρόσφυση, για παράδειγμα, σε περίπτωση ολίσθησης των τροχών. Ωστόσο, παράλληλα αναγνωρίζει πότε το AWD δεν χρειάζεται πλέον.Όταν το όχημα κινείται σε ευθεία πορεία στον αυτοκινητόδρομο, ή σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση, όλη η ροπή μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Η λειτουργία σε FWD mode προσφέρει καλή οικονομία καυσίμου.

Για βελτιωμένη οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά, η ροπή μεταφέρεται ομαλά και αυτόματα από τον εμπρός στον πίσω άξονα ανάλογα με την ελκτική πρόσφυση ή τις οδηγικές συνθήκες. Η κατανομή ροπής μπορεί να μεταβάλλεται από 100-0 σε 50-50 σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Συνολικά, ο οδηγός ωφελείται από ένα σύστημα το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες οδικές συνθήκες. Ολόκληρο το σύστημα AWD συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων ζυγίζει μόνο 65 kg, έτσι το Mokka πετυχαίνει μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

Προηγμένο πλαίσιο για κορυφαία οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά
opel-mokka_2013_technology-2Το πλαίσιο του Mokka διασφαλίζει οδηγική άνεση και αξιόπιστη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Στην εμπρός ανάρτηση, τα γόνατα MacPherson, ήδη επιτυχημένα σε άλλα μοντέλα Opel, βελτιστοποιήθηκαν από τους μηχανικούς οι οποίοι πρόσθεσαν ελατήρια εγκάρσιας αντιστάθμισης φορτίων, διπλές πάνω βάσεις γονάτων και σαϊλεντμπλόκ διπλών συγκολλήσεων βελτιώνοντας τη συνολική οδηγική εμπειρία και τα χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών του αυτοκινήτου. Στην πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών τοποθέτησε ράβδο στρέψης διατομής U μπροστά από τους πίσω τροχούς. Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ώστε να προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες των συστημάτων AWD και FWD. Έτσι οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν βέλτιστη οδική συμπεριφορά και έλεγχο αμαξώματος σε κάθε περίπτωση.

Προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας
opel-mokka_2013_technology-6Τέσσερα δισκόφρενα στον εμπρός και πίσω άξονα παρέχουν άριστη αντίσταση στη θερμότητα και υψηλή απόδοση πέδησης. Το ESP του Mokka είναι ένα προηγμένο σύστημα και περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control, που διατηρεί μία σταθερή ταχύτητα σε κατηφόρα και διασφαλίζει ότι η ταχύτητα του Mokka δεν υπερβαίνει τα 20 km/h. Επιπλέον, για μέγιστη αξιοποίηση του πλαισίου, οι μηχανικοί της Opel επέλεξαν το προηγμένο Electric Power Steering (EPS) που παρέχει περισσότερη υποβοήθηση διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα  και προσφέρεται στάνταρ σε όλα τα Mokka SUV.

opel-mokka-dimensions

Το Mokka, το νέο SUV της Opel, επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της και η Opel γίνεται η πρώτη γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που κάνει είσοδο στην αναπτυσσόμενη κατηγορία μικρών SUV. Παρά το μικρό συνολικό μήκος των 4,28 m, το Mokka μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως και πέντε άτομα, ενώ συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση με καινοτόμες τεχνολογίες και λειτουργίες κάνοντάς τις προσιτές σε ένα ευρύτερο κοινό.

Ισχύ παρέχουν τρεις αποδοτικοί κινητήρες.

opel-mokka_2013_technology-4Όλα τα μηχανικά κιβώτια εφοδιάζονται με σύστημα Opel Start/Stop. Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό 1.6 (85 kW/115 hp) με ροπή 155 Nm και τον 1.4 l Turbo (103 kW/140 hp) με ροπή 200 Nm. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, διατίθεται ο 1.7 CDTI turbo diesel (96 kW/130 hp) με ροπή 300 Nm που προσφέρει εξαιρετική κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους. Ο 1.7 CDTI διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ο 1.4 Turbo αρχικά θα διατίθεται με το ίδιο μηχανικό κιβώτιο, ενώ αργότερα θα προστεθεί και η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου.

Πηγή: GM-Opel Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!