NEA

Νέο Ford Ranger από € 21.100

Ford Ranger Wins 'International Pickup Award 2013'

Το νέο Ford Ranger συνδυάζει την αντοχή και τις ικανότητες ενός pickup με έξυπνες τεχνολογίες, εξαιρετική ασφάλεια και τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και άνεσης.

Το Ranger προσφέρεται με τρεις τύπους καμπίνας – Double, Rap και Regular – και μία εκτενή λίστα πρακτικών χαρακτηριστικών που διατίθενται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Όλες οι καμπίνες είναι από τις πλέον ευρύχωρες στην κατηγορία. Το μικρομεσαίο pickup κυκλοφορεί σε 4×2 και 4×4 εκδόσεις.

Λανσάροντας μία εντελώς νέα φιλοσοφία, το Ranger σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με στόχο να είναι το πρώτο ή μεταξύ των πρώτων στην κατηγορία του σε όλους τους τομείς που είναι σημαντικοί κυρίως για όσους το χρησιμοποιούν σαν επαγγελματικό εργαλείο και παράλληλα σαν επιβατικό αυτοκίνητο, όπως επίσης και σαν όχημα ελεύθερου χρόνου. Το Ranger συνδυάζει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο και κορυφαία ικανότητα ρυμούλκησης με καινοτομίες και ανέσεις που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όλες οι κατηγορίες πελατών.

«Το νέο Ranger είναι χαρακτηριστικό δείγμα της παγκόσμιας στρατηγικής ‘One Ford’. Η εταιρία  δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που καλύπτει διαφορετικές ανάγκες στις διάφορες αγορές, βασίστηκε σε πόρους, εγκαταστάσεις και τεχνογνωσίες από τις διάφορες χώρες όπου δραστηριοποιείται η Ford για να προσφέρουμε τελικά ένα προϊόν παγκόσμιων προδιαγραφών. Τα χαρακτηριστικά που απαιτούν οι αγοραστές pickup από το όχημά τους είναι ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν από χώρα σε χώρα. Η πραγματική πρόκληση ήταν να κατασκευάσουμε ένα Ranger που να είναι ανθεκτικό αλλά άνετο, σκληροτράχηλο αλλά με στυλ, ασφαλές, προηγμένο τεχνολογικά αλλά ισχυρό και παράλληλα  προσιτό.  Δεν έγινε κανένας συμβιβασμός εδώ» δήλωσε ο Γιάννης Ταβανίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Ford Motor Ελλάς.

Το νέο Ford Ranger είναι το πρώτο Pick-up που έχει επιτύχει πλήρη βαθμολογία 5 αστέρων στο Euro NCAP, γεγονός ιδιαίτερα εντυπωσιακό καθώς τα πρότυπα γίνονται όλο και πιο απαιτητικά με την πάροδο του χρόνου, με την αυξανόμενη σημασία στην προστασία πεζών να γίνεται ακόμα πιο απαιτητική για τα ψηλά οχήματα της κατηγορίας Pick-up.

Στη δοκιμή το νέο Ford Ranger πέτυχε:

  • 96% για προστασία ενήλικου επιβάτη
  • 86% για προστασία παιδιού επιβάτη
  • 81% για προστασία πεζού (εκπληκτικό αποτέλεσμα)
  • 71% για υποβοήθηση ασφάλειας

Το όχημα που δοκιμάστηκε ήταν ένα Ford Ranger Double Cab και για το λόγο αυτό, παρόλο που τα άλλα μοντέλα μοιράζονται την ίδια ισχυρή κατασκευή και τα συστήματα ασφαλείας, η βαθμολογία 5 αστέρων μπορεί να συσχετιστεί μόνο με το Double Cab.

Προηγμένη προστασία ασφάλειας

Κάτι νέο στο Ranger: ορισμένα μοντέλα εφοδιάζονται με Electronic Stability Program (ESP) και προηγμένους αισθητήρες οι οποίοι παρακολουθούν συνεχώς την πορεία του οχήματος και τη συγκρίνουν με τις προθέσεις του οδηγού σύμφωνα με τις εντολές του στο τιμόνι.

Το ESP ενσωματώνει και άλλες λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευστάθεια και έλεγχο του οχήματος:

  • Hill Descent Control: Βοηθά το οδηγό στις απότομες κατηφόρες
  • Hill Launch Assist: Βοηθά στην εκκίνηση σε απότομες κλίσεις
  • Trailer Sway Control: Προσφέρει έλεγχο ευστάθειας κατά τη ρυμούλκηση τρέιλερ
  • Adaptive Load Control: Βέλτιστη ευστάθεια οχήματος ανεξαρτήτως φορτίου
  • Emergency Brake Assist: Παρέχει πρόσθετη πίεση πέδησης σε φρεναρίσματα ανάγκης
  • Emergency Brake Light: Προειδοποιεί τους άλλους οδηγούς ενεργοποιώντας τα φλας όταν το όχημα φρενάρει απότομα
  • RollOver Mitigation: Αποτρέπει την ανατροπή του οχήματος

Το Ranger προσφέρει επίσης νέες τεχνολογίες παθητικής ασφάλειας, με τη διαθεσιμότητα και το είδος των αερόσακων να ποικίλει ανάλογα με το μοντέλο. Πλευρικοί αερόσακοι τύπου κουρτίνας διατίθενται για όλες τις καμπίνες για πρώτη φορά. Οι συγκεκριμένοι ενεργοποιούνται από την οροφή δημιουργώντας ένα μαξιλάρι προστασίας για το κεφάλι των επιβατών των εξωτερικών καθισμάτων σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Το ‘μαξιλάρι’ είναι σχεδιασμένο για να προστατεύει τους επιβάτες και των δύο σειρών καθισμάτων, καλύπτοντας την πάνω πλαϊνή δομή και τις κρυστάλλινες επιφάνειες από την κολόνα Α μέχρι τη C.

Επίσης διατίθενται νέας σχεδίασης πλευρικοί αερόσακοι προστασίας θώρακα που ενεργοποιούνται από το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού, μειώνοντας τα φορτία που δέχεται το σώμα σε μία πλευρική σύγκρουση. Νέοι εμπρόσθιοι αερόσακοι διατίθενται για τον οδηγό και το συνοδηγό, σε συνδυασμό με προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και περιοριστές φορτίου.

Το νέο Ranger διαθέτει σύγχρονη εμφάνιση με χαρακτηριστικά και ανέσεις που συνήθως συναντάμε σε επιβατικά μοντέλα. Νέες επενδύσεις εσωτερικού και υλικά που αντέχουν σε απαιτήσεις σκληρής επαγγελματικής χρήσης προσφέρουν μία εικόνα διαχρονικής ποιότητας.

Η κολόνα B στο Double Cab έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός, προσφέροντας τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, και άνεση στην περιοχή των γονάτων. Τρεις ενήλικες χωράνε στη δεύτερη σειρά του Double Cab ενώ ακόμα και δύο … μπασκετμπολίστες κάθονται άνετα ο ένας πίσω από τον άλλον.

Αξιοποιώντας πλήρως το ευρύχωρο εσωτερικό, το Ranger Double Cab διαθέτει 23 αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα – υπερέχοντας σε πρακτικότητα από όλους τους ανταγωνιστές του. Ο βαθύς θάλαμος της κεντρικής κονσόλας είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία στα  8,5 L και χωράει μέχρι έξι κουτάκια αναψυκτικών τα οποία και ψύχει στα μοντέλα με αεραγωγό από το A/C.

Το ντουλαπάκι χωράει  laptop 16 ιντσών, ενώ οι θήκες στις πόρτες έχουν χώρο για μπουκάλια νερού 1,5 λίτρου. Άφθονοι χώροι για κινητά τηλέφωνα και άλλα μικροαντικείμενα υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα και σε σημεία εύκολης πρόσβασης από τον οδηγό. Κάτω από τα πίσω καθίσματα, συναντάμε έναν εύχρηστο, κρυφό αποθηκευτικό χώρο.

Στοχεύοντας στη θέση του ηγέτη της καινοτομίας, το  νέο Ranger υιοθετεί έξυπνες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης. Σε ορισμένα μοντέλα με Bluetooth®1, USB και συνδεσιμότητα iPod®2, προσφέρεται φωνητικός έλεγχος ραδιοφώνου, CD, iPod, USB, ηλεκτρονικού A/C και κινητού τηλεφώνου. Διζωνικός έλεγχος κλιματισμού και cruise control διατίθενται με τις ανώτερες εκδόσεις και ορισμένα μοντέλα διαθέτουν οθόνη πέντε ιντσών με σύστημα πλοήγησης.

Η παραγωγή του Ranger ξεκίνησε στην Ταϋλάνδη, για αγορές της Ασίας Ειρηνικού και στις ανανεωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής στη Ν. Αφρική, για την τοπική αγορά και την Ευρώπη. Αργότερα, θα ξεκινήσει η παραγωγή στην Αργεντινή για τη Νότια Αμερική.

Αυξημένη ιπποδύναμη, μικρότερη κατανάλωση
Οι κινητήρες του νέου Ford Ranger συνδυάζουν υψηλά επίπεδα ιπποδύναμης και ροπής με κορυφαία απόδοση καυσίμου. Διατίθενται τρεις νέοι κινητήρες κατάλληλοι για κάθε χρήση και κάθε τσέπη.

Για πρώτη φορά, ορισμένα Ranger θα διατίθενται με εξατάχυτο μηχανικό ή εξατάχυτο αυτόματο  κιβώτιο ώστε να επιτυγχάνεται μείωση στροφών του κινητήρα και μεγαλύτερη αυτονομία στα μεγάλα ταξίδια ή σε διαδρομές πόλης.
Κορυφαίες ικανότητες/Διαστάσεις

Το νέο Ranger έχει δοκιμαστεί για να αντέχει τις σκληρότερες προκλήσεις. Έχει μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης, μεταφοράς φορτίου, βάθους βύθισης και αναρρίχησης από πολλούς ανταγωνιστές του.

Οι ικανότητες ρυμούλκησης και βάθους βύθισης του Ranger είναι κορυφαίες στην κατηγορία. Το Ranger μπορεί να ρυμουλκήσει τώρα μέχρι 3.350 kg σε ορισμένα μοντέλα diesel ενώ η 4×4 έκδοση μπορεί να βυθιστεί μέχρι 800 mm σε νερό ακόμα και πλήρως φορτωμένη. Το ωφέλιμο φορτίο είναι επίσης εξαιρετικό, πάνω από 1.350 kg σε μερικά μοντέλα 4×2, όπως και η απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 241 mm.

Οι ανώτερες ικανότητες του Ranger σε συνθήκες off-road οφείλονται σε ένα νέο, συμπαγές εμπρός διαφορικό, στο νέο αναβαθμισμένο πίσω άξονα και στις μικρότερες συνολικά σχέσεις μετάδοσης. Ένα στιβαρό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο τετρακίνησης – για μηχανικά και αυτόματα κιβώτια – επιτρέπει στους οδηγούς να αλλάζουν εν κινήσει από 4×2 σε 4×4 high οποιαδήποτε στιγμή μέσω διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.

Για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε συνθήκες εκτός δρόμου, ορισμένα Ranger εφοδιάζονται με Traction Control System που διατηρεί την ευστάθεια μεγιστοποιώντας την πρόσφυση σε κάθε κινητήριο τροχό. Αντίθετα με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μπορεί να μειώνει το επίπεδο ροπής του κινητήρα όσο χρειάζεται ώστε να τη μεταφέρουν οι τροχοί, αλλά και να φρενάρει ατομικά τον τροχό που σπινάρει ώστε η ροπή να μεταφέρεται στον τροχό ή τους τροχούς με τη μέγιστη πρόσφυση.

  • Αύξηση μήκους καμπίνας RAP και Double από 5179mm σε 5359mm
  • Αύξηση πλάτους καμπίνας RAP και Double από 1788mm σε 1850mm
  • Αύξηση ύψους Double Cab από 1762mm σε 1815mm
  • Βελτιωμένος κύκλος στροφής
  • Βελτιωμένος χώρος για το κεφάλι και τους ώμους στις εμπρός θέσεις
  • Βελτιωμένος χώρος για τα πόδια πίσω

Η αύξηση του ύψους επίσης συμβάλλει στην εξαιρετική ικανότητα εκτός δρόμου με:

  • Ανταγωνιστικές γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης μόλις 28°
  • Γωνία ράμπας μόλις 25° που είναι ίσο ή υπερβαίνει τα εκτός δρόμου γεωμετρικά χαρακτηριστικά του ανταγωνισμού
  • Καλύτερη στην κατηγορία ικανότητα διέλευσης υδάτινου κωλύματος 800 mm
Κινητήρας Εκπομπές CO2 Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/100 km) Επιδόσεις
(g/km) Εντός πόλης Εκτός πόλης Μικτός κύκλος Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 0-100 km/h (sec)
Regular Cab XL
2.2 TDCi 125 ίππων (92 kW) 4×2 192 8.5 6.7 7.3 170 13.1
2.2 TDCi 150 ίππων(110 kW)4×2 209 9.6 7.1 8.0 170 10.7
2.2 TDCi 150 ίππων(110 kW) 4×4 219 9.7 7.5 8.3 175 11.6
RAP Cab (περιλαμβάνονται XL και XLT)
2.2 TDCi 150 ίππων(110 kW) 4×4 219 9.7 7.5 8.3 175 11.8
Double Cab (περιλαμβάνονται XL ,XLT ,Limited και Wildtrak)
2.2 TDCi 150 ίππων(110 kW) 4×4 224 10.1 7.7 8.5 175 12.3
2.2 TDCi 150 ίππων(110 kW) 4×4, αυτόματο κιβώτιο 248 11.9 8.0 9.4 175 12.6
3.2 TDCi 200 ίππων(147 kW) 4×4 249 12.0 8.1 9.5 175 10.3
3.2 TDCi 200 ίππων(147 kW) 4×4, αυτόματο κιβώτιο 274 13.1 8.9 10.4 175 10.4
Αμάξωμα Regular

Cab XL

4×2

Regular

Cab XL

4×4

RAP Cab

XL 4×4

RAP CabXLT 4×4 Double

Cab XL

4×4

Double CabXLT 4×4 Double

Cab

Limited

4×4

Double Cab Wildtrak 4×4
Συνολικό μήκος 5274 5274 5359 5359 5359 5359 5359 5359
Συνολικό πλάτος 1850 1850 1850 1850 1850 1850 1850 1850
Συνολικό ύψος (άφορτο) 1703 1800-1806 1804-

1840

1706 1815-

1848

1815 1815 1815
Μήκος χώρου φόρτωσης (στο δάπεδο) 2317 2317 1847 1847 1549 1549 1549 1549
Πλάτος χώρου φόρτωσης (στο δάπεδο) 1560 1560 1560 1560 1560 1560 1560 1560
Ωφέλιμο φορτίο μικτό 1182-

1134

1309 1254 1254 1152 1152 1152-

1127

1127-

1117

Μικτό βάρος (kg) 2925 2925-3200 3200 3200 3200 3200 3200 3200
Μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου με φρένα 2200 2500-3350 3350 3350 3350 3350 3350 3350

Τιμοκατάλογος Νέου Ford Ranger

Εκδόσεις/ Εξοπλισμός Διαθ/τα Ενδεικτική Λιανική Τιμή (συμπεριλαμβανομένου προωθητικού προγράμματος) Κυβισμός
Single Cab
Single Cab XL 2.2L TD (125) 4×2 ΚΠ € 21.100,00 2.2L
Single Cab XL 2.2L TD (150) 4×2 ΚΠ € 21.550,00 2.2L
Single Cab XL 2.2L TD (150) 4×4 ΚΠ € 25.810,00 2.2L
Rap Cab
Rap Cab XL 2.2L TD (150) 4×4 € 25.350,00 2.2L
Rap Cab XLT 2.2L TD (150) 4×4 ΚΠ € 28.970,00 2.2L
Double Cab
Double Cab XL 2.2L TD (150) 4×4 € 25.550,00 2.2L
Double Cab XLT 2.2L TD (150) 4×4 € 27.200,00 2.2L
Double Cab Limited 2.2L TD (150) 4×4 € 29.800,00 2.2L
Double Cab Limited 2.2L TD (150) Auto 4×4 ΚΠ € 31.890,00 2.2L
Double Cab Limited 3.2L TD (200) 4×4 ΚΠ € 33.600,00 3.2L
Double Cab Wildtrak 3.2L TD (200) 4×4 ΚΠ € 35.050,00 3.2L
Double Cab Wildtrak 3.2L TD (200) Αuto 4×4 ΚΠ € 37.140,00 3.2L
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Εξοδα Διαχείρισης & Διακίνησης € 315,00 2.2L & 3.2L
Mεταλλικό χρώμα € 345,00 2.2L & 3.2L
Roll top cover (μόνο για Double Cab Wildtrak) € 1.800,00 2.2L & 3.2L
Συναγερμός € 300,00 2.2L & 3.2L
Κοτσαδόρος € 170,00 2.2L & 3.2L

Βασικός Εξοπλισμός
Η σειρά του νέου Ford Ranger αντανακλά το πλήρες εύρος των αναγκών των πελατών, από τη στιβαρή αλλά άνετη προσέγγιση του XL έως το σπορ και επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου στιλ του Wildtrak. Προσφέρεται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό που, ανά έκδοση, περιλαμβάνει:

XL

  • Χαλύβδινες ζάντες 16”
  • Air Condition (Εκτός της έκδοσης Regular Cab)
  • Μάσκα εμπρός με ασημί φινίρισμα
  • Λασπωτήρες πίσω
  • Δέστρες κατά DIN στο εσωτερικό
  • Ford Easy-Fuel- Σύστημα ανεφοδιασμού καυσίμου χωρίς τάπα ρεζερβουάρ
  • Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας(ESP) με υποβοήθηση πρόσφυσης(ΤΑ) και έκτακτη υποβοήθηση πέδησης(ΕΒΑ)
  • Ηλεκτρονική επιλογή τετρακίνησης/κίνησης στους δύο τροχούς εν κινήσει
  • Ηλεκτρονική επιλογή αργής/γρήγορης σχέσης στο κεντρικό διαφορικό εν κινήσει
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέφτες
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός με το παράθυρο του οδηγού να ανεβαίνει/κατεβαίνει σε μία κίνηση
  • Υποδοχή AUX 3.5mm για την σύνδεση φορητών συσκευών
  • Ράδιο-CD με πολυλειτουργική οθόνη
  • Δεύτερη πρίζα στο ταμπλό
  • Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, πλευρικοί αερόσακοι, αερόσακοι οροφής και αερόσακος γονάτων του οδηγού
  • Υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX(μόνο στο Double Cab)
  • Αυτόματο κλείδωμα μόλις ξεκινήσει το όχημα(ρυθμίζεται από τον οδηγό)
  • Σύστημα παθητικής αντικλεπτικής προστασίας(PATS)

XLT επιπλέον του XL:

  • Zάντες ελαφρού κράματος 16”
  • Μάσκα με χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Αυτόματοι προβολείς με αισθητήρα φωτεινότητας και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
  • Προβολείς ομίχλης εμπρός
  • Εξωτερικοί καθρέπτες και λαβές θυρών με χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Πλαινά σκαλοπάτια από γυαλιστερό ανοξείδωτο χάλυβα
  • Επένδυση δαπέδου χώρου φόρτωσης με προστατευτικά πλαινά τοιχώματα και πρίζα 12V
  • Θερμαινόμενο παρμπρίζ
  • Αυτόματος αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης
  • Κονσόλα οροφής
  • Ράδιο-CD με πολυλειτουργική οθόνη dot matrix
  • Cruise Control
  • Σύστημα ανοικτής συνομιλίας κινητού τηλεφώνου Bluetooth με φωνητικό έλεγχο και υποδοχή USB
  • Δερμάτινο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια του ηχοσυστήματος
  • Χειροκίνητα ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με 4 ρυθμίσεις και στήριξη της μέσης
  • Κρυφός φωτισμός
  • Πατάκια δαπέδου
  • Καλύμματα μαρσπιέ με γυαλιστερό ανοξείδωτο φινίρισμα

Limited επιπλέον του XLT:

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 17”
  • Διαχύτες με χρωμιωμένο πλαίσιο στα φτερά
  • Πλαινά σκαλοπάτια με γυαλιστερό χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Συρόμενες δέστρες
  • Φιμέ κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φώτα εδάφους
  • Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού(DEATC)
  • Ηλεκτρικά ανοιγόμενα παράθυρα
  • Λασπωτήρες εμπρός και πίσω
  • Χρωμιωμένη στρογγυλή σπόρ μπάρα
  • Ραδιο-CD με εγχρωμή πολυλειτουργική οθόνη dot matrix 4.2”
  • Ταπέτα δαπέδου με το λογότυπο ‘Ranger’
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο και θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού με 8 ρυθμίσεις και στήριξη της μέσης
  • Δερμάτινη ταπετσαρία καθισμάτων
  • Αντικλεπτικός συναγερμός
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω

Wildtrak επιπλέον του Limited:

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 18” σαγρέ
  • Μασκά εμπρός σε χρώμα Titanium
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες βαμμένοι σε μαύρο χρώμα με ενσωματωμένα φλάς LED κα φώτα εδάφους
  • Προφυλακτήρας εμπρός στο χρώμα του αμαξώματος με σπόρ μαύρο κάλυμμα
  • Συρόμενο κάλυμμα που κλειδώνει
  • Βαμμένο χαλύβδινο σκαλοπάτι στον πίσω προφυλακτήρα
  • Πλαινές μπάρες από γυαλιστερό ανοξείδωτο χάλυβα
  • Λαβές θυρών καμπίνας και πόρτας χώρου φόρτωσης σε μαύρο χρώμα
  • Ράγες οροφής με φινίρισμα αλουμινίου
  • Αεροδυναμική σπόρ μπάρα
  • Διαχύτες στα φτερά με το λογότυπο ‘Wildtrak’
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Κρυφός φωτισμός ‘Ice Blue’ ρυθμιζόμενης έντασης
  • Δερμάτινο τιμόνι με ραφή ‘Wildtrak’
  • Ταπέτα δαπέδου με το λογότυπο ‘Wildtrak’
  • Ταπετσαρία καθισμάτων ‘Wildtrak’

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!