NEA

Pirelli, δυναμικό παρόν στο σαλόνι της Γενεύης!

StandPirelli

Η Pirelli λανσάρει ελαστικά αρχικής τοποθέτησης (ΟΕ) με… ονοματεπώνυμο για μοντέλα υψηλού κύρους: ελαστικά με μοναδικές σημάνσεις στα πλευρά που δηλώνουν ότι η γόμα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές κάθε κατασκευαστή.

Τα ελαστικά αυτά έχουν εγκριθεί για τις ατομικές ανάγκες κάθε μοντέλου, επομένως αποτελούν και ιδανική επιλογή για αντικατάσταση aftermarket. Την καινοτομία έχουν υποστηρίξει παγκόσμιοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση για αποκλειστικά και τεχνικά προηγμένα ελαστικά που εξελίσσονται σε συνεργασία με μηχανικούς της Pirelli. Μερικά από τα διάσημα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με ειδικά ελαστικά Pirelli είναι μοντέλα των Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Lamborghini, Mercedes και Porsche καθώς και μερικά από τα πλέον πολυαναμενόμενα οχήματα του Σαλονιού της Γενεύης, όπως η νέα McLaren Ρ1, η νέα Ferrari Enzo και η νέα Maserati Quattroporte.

StandPirelli_2PIRELLI PZERO ΚΑΙ CINTURATO ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ.
Τα κορυφαία ελαστικά Pirelli που είναι προϊόντα συνεργασίας με κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων προέρχονται από την οικογένεια PZero (PZero και PZero Corsa) – τη γκάμα ελαστικών Υπερυψηλών Επιδόσεων (UHP) της Pirelli που θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο λόγω κορυφαίου τεχνολογικού περιεχομένου.

Η οικογένεια PZero λανσαρίστηκε από την Pirelli το 2007 και από τότε εξελίσσεται συνεχώς μέσα από τεχνολογικές συνεργασίες με παγκοσμίως κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, που την επέλεξαν για τα ισχυρότερα και πλέον διάσημα μοντέλα τους. Τα νέα PZero που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με κατασκευαστές ξεχωρίζουν καθώς φέρουν μία μοναδική σήμανση στο προφίλ αποκλειστική για κάθε εταιρία, δίπλα στο λογότυπο Pirelli.

Κάθε έκδοση εξελίσσεται σύμφωνα τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου μοντέλου, που σημαίνει ότι όχι μόνο ένα PZero αλλά μία ολόκληρη οικογένεια ειδικών ελαστικών με κοινή καταγωγή επιλέγεται σαν εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ). Κάθε ελαστικό ικανοποιεί τις ειδικές ανάγκες του αυτοκινήτου για το οποίο προορίζεται. Ανάμεσα στα πιο πρόσφατα προϊόντα είναι ελαστικά για τα μοντέλα Lamborghini Aventador, McLaren P1 και Maserati Quattroporte: όλα προέρχονται από τη συνεργασία μεταξύ ερευνητών της Pirelli και μηχανικών του κατασκευαστή.

StandPirelli_5Μέχρι τώρα, 250 εγκρίσεις τύπου για τα PZero. Ολόκληρη η γκάμα νέων ελαστικών aftermarket συγκεντρώνει και αναδεικνύει τις επιδόσεις των τελευταίων ελαστικών PZero που δημιουργήθηκαν σαν εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ). Βασικά χαρακτηριστικά των  PZero είναι υψηλά πρότυπα ασφάλειας χάρη στις μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης στο στεγνό και το βρεγμένο δρόμο, στο ακριβές κράτημα στις ευθείες και στις στροφές, στην καλή οδηγησιμότητα και στην κορυφαία άνεση.

Η σειρά PZero χρησιμοποιεί ειδικά νανοσυνθετικά στη γόμα και την έδραση του ελαστικού, που διασφαλίζουν οδηγική άνεση και σπορ επιδόσεις. Η χάραξη του πέλματος προσφέρει μέγιστη πρόσφυση σε βρεγμένες επιφάνειες χάρη στις τρεις διαμήκεις αυλακώσεις και εγγυάται ακουστική άνεση, ενώ το ασύμμετρο προφίλ προσφέρει φυσιολογική φθορά. Η δομή του PZero είναι σχεδιασμένη για ελαχιστοποίηση της παραμόρφωσης ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες μέχρι 370kph. Το PZero διατίθεται σήμερα σε περίπου 130 εκδόσεις, σε διαστάσεις /50 – /25, για ζάντες 17 – 21 ιντσών.

Ένα ακόμα ελαστικό με ‘ονοματεπώνυμο’ και προϊόν συνεχούς εξέλιξης σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι το Cinturato P7:  το πρώτο οικολογικό ελαστικών υψηλών επιδόσεων της Pirelli για αυτοκίνητα μεσαίου – υψηλού κυβισμού. Το Cinturato P7 βρέθηκε στην πρώτη θέση της αγοράς σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έχοντας κατακτήσει αρκετές νίκες σε σημαντικές διεθνείς δοκιμές ελαστικών. Ειδικότερα, το Cinturato P7 περιορίζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας nanofiller και πολυμερή στις γόμες του που μειώνουν το βάρος συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

Κατά συνέπεια, το Cinturato P7 περιορίζει την αντίσταση κύλισης κατά 20%, που σημαίνει ότι οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση καυσίμου μειώνονται κατά 4,2%. Η ασύμμετρη χάραξη πέλματος, που προσφέρει μέγιστη ασφάλεια ακόμα και σε βρεγμένο δρόμο και σε στροφές, μειώνει τα επίπεδα θορύβου κατά 30% συγκριτικά με άλλα ελαστικά. Λόγω σχεδιαστικής φιλοσοφίας, το πέλμα του Cinturato P7 φθείρεται ομοιόμορφα σε ολόκληρη την επιφάνεια του ελαστικού, διασφαλίζοντας συνεπείς επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια ζωής του.

[accordion close=”1″ title=”PIRELLI ΚΑΙ FERRARI ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ“]Πλαίσιο από ανθρακονήματα, Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας και σχεδόν χίλιοι ίπποι: η νέα Ferrari μεταφέρει την ισχύ και την τεχνολογία της Formula 1 αξιόπιστα στο δρόμο.

Χρησιμοποιώντας την εμπειρία της σαν αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στην υψηλότερη βαθμίδα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Pirelli εξέλιξε ένα ειδικό ελαστικό για το τελευταίο μοντέλο από το Maranello, το οποίο ενσωματώνει την τεχνολογία της Formula 1, προσαρμοσμένη για λειτουργία σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών.

Η νέα Ferrari, από τα πλέον πολυαναμενόμενα νέα μοντέλα της χρονιάς, θα χρησιμοποιεί ένα μοναδικό PZero Corsa Asymmetric, σε διάσταση 265/30-19 μπροστά και 345/30-20 πίσω.

Ερευνητές της Pirelli μέσα από τη συνεργασία τους με τους μηχανικούς της Ferrari αποφάσισαν να αυξήσουν την επιφάνεια επαφής του ελαστικού. Χάρη στα ειδικά μεγέθη και τις μεγαλύτερες διαστάσεις του εμπρός ελαστικού, η υποστροφή μειώνεται, κάτι που βελτιώνει την πρόσφυση και την είσοδο σε μία στροφή. Ο αισθητά χαμηλωμένος ώμος αυξάνει την ακαμψία στις στροφές, βελτιώνοντας τόσο την απόδοση όσο και την απόκριση του αυτοκινήτου στις εντολές του οδηγού.

Για το PZero Asymmetric της Ferrari έμφαση δόθηκε στις δομές των ασύμμετρων εμπρός πίσω ελαστικών ώστε να ανταποκρίνονται στα υψηλά φορτία που παράγει ένα αυτοκίνητο ικανό να επιταχύνει από 0 στα 200kph σε 7,3 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, για βέλτιστη συνεργασία μεταξύ ελαστικού και ανάρτησης, οι μηχανικοί της Pirelli διαφοροποίησαν την ακαμψία του έσω και έξω ώμου του ελαστικού κατά 5% περίπου. Αυτό διασφαλίζει άριστη πρόσφυση και αξιοπιστία επιδόσεων σε όλες τις συνθήκες χρήσης.

Οι γόμες του νέου Ferrari PZero Corsa Asymmetric έχουν ειδική σύνθεση προσαρμοσμένη στις ανάγκες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί της Pirelli ασχολήθηκαν σχολαστικά με τη διαδικασία ανάμιξης υλικών, χρησιμοποιώντας την τελευταία γενιά πολυμερών προκειμένου να διασφαλίσουν ταυτόχρονα βελτιωμένη ευστάθεια και αντοχή στη μηχανική καταπόνηση.[/accordion] [accordion close=”1″ title=”Η PIRELLI ΕΦΟΔΙΑΖΕΙ ΤΗ ΝΕΑ LAMBORGHINI AVENTADOR LP 700-4 ROADSTER ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ P ZERO“]Η τεχνολογική συνεργασία μεταξύ Pirelli και Lamborghini φαίνεται να ισχυροποιείται. Η Μιλανέζικη φίρμα δημιούργησε ελαστικά PZero αποκλειστικά για τη νέα Aventador LP 700-4 Roadster. Η γκάμα PZero αποτελείται από ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων (UHP) σχεδιασμένα για τις ανάγκες των ισχυρότερων αυτοκινήτων στον κόσμο.

Τα ειδικά ελαστικά PZero που προορίζονται για την τελευταία Lamborghini είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας των μηχανικών της Pirelli και της Lamborghini, οι οποίοι κατάφεραν να επινοήσουν μία καινοτόμο λύση, που εγγυάται άριστη ευστάθεια, άνεση και συμπεριφορά σε ένα αυτοκίνητο ικανό να επιταχύνει από 0 -100kph σε τρία μόλις δεύτερα και να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 350kph.

Οι μηχανικοί της Pirelli επικεντρώθηκαν κυρίως στην περιφέρεια κύλισης των ελαστικών. Για να ικανοποιούν άριστα τις ανάγκες του συστήματος τετρακίνησης της Lamborghini χρησιμοποιήθηκαν δομές από ειδικά υλικά και πιο σταθερές γόμες. Έτσι ελαχιστοποιείται η παραμόρφωση του ελαστικού και διατηρούνται οι υψηλές επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά κύλισης σε όλες τις συνθήκες χρήσης.

Τα νέα ελαστικά PZero σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν μέγιστη πρόσφυση και να αντιδρούν ταχύτατα στις επιταχύνσεις σε όλη την κλίμακα στροφών, ώστε να μεταφέρουν την πλήρη ισχύ του αυτοκινήτου αποτελεσματικά στο δρόμο.

Τα ελαστικά κατασκευάζονται στο προηγμένο εργοστάσιο της Pirelli στο Settimo Torinese, κοντά στο Τορίνο που χρησιμοποιεί τη μοναδική τεχνολογία ‘Next Mirs’ της εταιρίας. Πρόκειται για την πιο εξελιγμένη έκδοση της πλήρως αυτοματοποιημένης διαδικασίας παραγωγής ελαστικών της Pirelli. Οι γόμες διαμορφώνονται με ακρίβεια χάρη στο σύστημα Συνεχούς Ανάμιξης Υλικών (Continuous Compound Mixing) της Pirelli: είναι η πιο προηγμένη διαδικασία ανάμιξης γομών που υπάρχει στη βιομηχανία, που επίσης χρησιμοποιείται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Για την τελευταία έκδοση του ελαστικού  PZero, οι μηχανικοί της Pirelli αξιοποίησαν την εμπειρία που απέκτησαν από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάνοντας χρήση προγραμμάτων μοντελοποίησης για τη συγκέντρωση δεδομένων και την εικονική δοκιμή των ελαστικών σε μία μεγάλη ποικιλία συνθηκών χρήσης, υπό διαφορετικά φορτία.[/accordion] [accordion close=”1″ title=”Η PIRELLI ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ MASERATI QUATTROPORTE“]Ιταλική φινέτσα, τεχνολογία και πάθος συνδυάζονται στη νέα συνεργασία μεταξύ Pirelli και Maserati. Οι μηχανικοί της Pirelli εξέλιξαν μία ειδική έκδοση του ελαστικού PZero για τη νέα Quattroporte που θεωρείται η ναυαρχίδα της Maserati.

Τα ελαστικά PZero που κατασκευάζονται σύμφωνα με τα πρότυπα της Maserati φέρουν τις σημάνσεις ‘MGT’ στα πλευρά τους: σφραγίδα μοναδικότητας και επιβεβαίωση απόλυτης καταλληλότητας για τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του Ιταλού κατασκευαστή αυτοκινήτων. Τα νέα ελαστικά προέκυψαν από τη συνεργασία μεταξύ μηχανικών της Maserati και ερευνητών της Pirelli, οι οποίοι επικεντρώθηκαν κυρίως στη μείωση του βάρους τους.

Για εγγυημένες υψηλές επιδόσεις ενός αυτοκινήτου βάρους 1900 Kg, οι μηχανικοί της Pirelli μείωσαν τη μάζα των ζωνών, με αποτέλεσμα μία συνολική μείωση βάρους για κάθε ελαστικό της τάξεως του 5 – 7%, μπροστά και πίσω.

Παράλληλα, το PZero υιοθετεί μοναδική σχεδίαση, με ασύμμετρη χάραξη πέλματος πίσω που βοηθά στη διασφάλιση μέγιστης πρόσφυσης ακόμα και σε υγρές συνθήκες.

Η τελευταία Maserati λανσαρίστηκε στο διεθνή Τύπο εφοδιασμένη με ελαστικά PZero 20 ιντσών στις εξής διαστάσεις: 245/40/20 μπροστά και 285/35/20 πίσω.

Με κινητήρα 530-hp και τελική ταχύτητα 307kph, η νέα Quattroporte διατίθεται επίσης με ελαστικά Ultra High Performance PZero 19-ιντσών, 245/45/19 μπροστά και 275/40/19 πίσω.

Η Pirelli εξελίσσει αυτή τη στιγμή ένα νέο ελαστικό P Zero 21-ιντσών, το οποίο θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες απευθυνόμενο σε πελάτες Maserati με πιο σπορ φιλοδοξίες.

Το PZero θεωρείται η επιτομή της τεχνολογικής έρευνας της Pirelli προσφέροντας στους πιο απαιτητικούς οδηγούς τα υψηλότερα πρότυπα σε επιδόσεις, απόκριση, άνεση και ασφάλεια. Αυτό συνδυάζεται πάντα με το σεβασμό στο περιβάλλον, κάτι που επίσης αποτελεί σήμα κατατεθέν της Pirelli.

Για να δημιουργήσει ένα προϊόν που να προσφέρει άριστες επιδόσεις με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, η Pirelli έδωσε προτεραιότητα στη μείωση των εκπομπών  CO2. Η προσεγμένη σχεδίαση του ελαστικού με τη χρήση γομών νέας γενιάς (εσωτερική και πέλματος), βοήθησε στη μείωση της αντίστασης κύλισης κατά 15% συγκριτικά με συμβατικά ελαστικά.

Τα ειδικά ελαστικά 19 και 20 ιντσών που προορίζονται για τη Maserati παράγονται στο εργοστάσιο της Pirelli στο Settimo Torinese, ενώ το ελαστικό 21-ιντσών θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο ‘Next Mirs’ στο Μιλάνο: στην πιο προηγμένη, πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής στον κόσμο.[/accordion] [accordion close=”1″ title=”Η PIRELLI ΕΞΕΛΙΣΣΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 960 ΙΠΠΟΥΣ ΤΗΣ P1“]Η Pirelli, τεχνολογικός εταίρος της McLaren και μοναδικός προμηθευτής ελαστικών, έχει εξελίξει μία ειδική έκδοση του ασύμμετρου PZero Corsa ειδικά για το τελευταίο υπεραυτοκίνητο από το Woking. Η P1, που λανσαρίστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα χρησιμοποιεί το ασύμμετρο ελαστικό PZero Corsa σε διαστάσεις 245/35ZR19 μπροστά και 315/30ZR20 πίσω.

Οι μηχανικοί της Pirelli δημιούργησαν μία καινοτόμο έκδοση ελαστικού που εγγυάται μέγιστη σταθερότητα και συμπεριφορά για ένα αυτοκίνητο με τελική ταχύτητα 360kph. Θέλοντας να δημιουργήσουν ένα ελαστικό το οποίο εναρμονίζεται άριστα με τις υψηλές επιδόσεις ενό υπεραυτοκινήτου 960 ίππων, οι τεχνικοί της Pirelli επικεντρώθηκαν στα εξής τρία ζωτικά σημεία:

–       Στο προφίλ του εμπρός ελαστικού που είναι ασύμμετρο για να βελτιστοποιεί την αεροδυναμική πίεση. Η ασύμμετρη σχεδίαση παρέχει στο ελαστικό ακαμψία ακόμα και στις μεταφορές βάρους (αλλαγές κλίσεων αμαξώματος). Το ασύμμετρο PZero Corsa διασφαλίζει ανώτερη επαφή με το έδαφος, ακόμα και στο στρίψιμο και το φρενάρισμα, και συνεργάζεται με ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα ανάρτησης στον κόσμο.

–       Στη δομή του πίσω ελαστικού. Για να αντέξει τα υψηλά πλευρικά φορτία μέχρι 2g κατά την επιτάχυνση και το στρίψιμο, οι μηχανικοί της Pirelli σχεδίασαν μία επίσης ασύμμετρη έδραση για τα πίσω ελαστικά. Η νέα P1 επιταχύνει από 0 στα 100kph σε τρία μόλις δευτερόλεπτα, κάτι που αποτελεί πρόκληση για την αποτελεσματική μεταφορά της ελκτικής ισχύος στο δρόμο. Η Pirelli πέτυχε το στόχο της, σχεδιάζοντας διαφορετικές δομές για τα εμπρός και πίσω ελαστικά.

–       Η εξέλιξη των δομών όπως ήταν φυσικό επηρέασε και τις γόμες, που τώρα φτάνουν σε θερμοκρασία λειτουργίας ταχύτερα και εγγυώνται υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και  κατευθυντικότητας. Τα ασύμμετρα PZero Corsa της P1 χρησιμοποιούν καινοτόμες γόμες, αξιοποιώντας προηγμένα πολυμερή, που – σε συνδυασμό με επαναστατικές διαδικασίες ανάμιξης υλικών – βελτιώνουν τη σταθερότητα και αντοχή στην καταπόνηση.

Τα νέα ελαστικά Pirelli που προορίζονται για τη McLaren παράγονται στο εργοστάσιο ‘Next Mirs’ στο Μιλάνο, με το πιο προηγμένο, πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα παραγωγής στον κόσμο.

Προκειμένου να δημιουργήσει ελαστικά κατάλληλα για τα χαρακτηριστικά της Ρ1, η Pirelli βασίστηκε στην εμπειρία που αποκόμισε στη F1 και από τις υπόλοιπες δραστηριότητές της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάνοντας επίσης χρήση υπολογιστικών προσομοιώσεων για όλες τις συνθήκες χρήσης και τις καταπονήσεις στις οποίες υποβάλλονται τα ελαστικά.[/accordion]

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button