Περί ανακλήσεων…

Auto Hilfe

Για ποιο λόγο μία εταιρία κοινοποιεί μία ανάκληση μοντέλου από την στιγμή που οι κάτοχοι τους θα ειδοποιηθούν από την ίδια την εταιρία;

Κατά καιρούς ανακοινώνονται διάφορες ανακλήσεις ή προληπτικοί έλεγχοι από τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων τις οποίες -τις ανακοινώσεις- διάφορα μέσα ενημέρωσης σπεύδουν να αναδημοσιεύσουν ως κάποια συνταρακτική είδηση. Τι νόημα έχει κάτι τέτοιο όμως από την στιγμή που ο ιδιοκτήτης του «ύποπτου» μοντέλου θα ενημερωθεί ούτως ή άλλως γραπτώς ή τηλεφωνικώς για το πρόβλημα και να προγραμματισθεί ο σχετικός έλεγχος;

Να διευκρινίσουμε πως προφανώς κάτι τέτοιο να προβλέπετε από την νομοθεσία (σαν τις ανακοινώσεις… γάμων;) όπως η ανάρτηση αυτών των ανακοινώσεων από την γενική γραμματεία καταναλωτή (efpolis.gr). Μία άλλη σκέψη είναι πως κάτι τέτοιες ειδήσεις ευνοούν τον ανταγωνισμό για να αναδείξουν τα τεχνικά προβλήματα των άλλων. Από την άλλη, οι ίδιες οι εταιρίες προχωρούν σε τέτοιες ανακοινώσεις για να αποδεικνύουν και έμπρακτα την στήριξη του καταναλωτή και τις after sales υπηρεσίες τους.

Μάλιστα, στις περισσότερες ανακλήσεις μοντέλων τα ύποπτα αυτοκίνητα είναι πολύ λιγότερα από ότι ακούγεται και από τον ντόρο που προκαλούν άσχετα με την αυτοκίνηση μέσα ενημέρωσης. Για παράδειγμα, ανακλήσεις ανακοινώνονται για διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές, από smart phones, ψυγεία, τηλεοράσεις κ.α. Σε αυτές τις περιπτώσεις γιατί ο «θόρυβος» δεν είναι τόσο μεγάλος όσο όταν πρόκειται για ανακλήσεις αυτοκινήτων;
Αφορμή για τα γραφόμενα ήταν ένα email αναγνώστη σχετικά με τις ανακλήσεις. Εμείς από την πλευρά μας, δεν πρόκειται να αναμοχλεύουμε τέτοιου είδους ανακοινώσεις προβάλλοντας τα οφέλη «εκείνων ή των άλλων»…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close