NEA

Pikes Peak, περισσότερα για το τέρας του Λεμπ!

Loebs Peugeot 208 T16 Pikes Peak  (1)

Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του Peugeot 208 T16 με το οποίο ο Λεμπ θα κυνηγήσει να καταρρίψει το ρεκόρ στο Pikes Peak!

To αγωνιστικό που θα τρέξει στις 30 Ιουνίου ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από την «πολεμική» εμφάνιση του αμαξώματος με τα αεροδυναμικά βοηθήματα και την τεράστια πίσω αεροτομή που θυμίζει το Peugeot 908 (διάσημο στο παρελθόν από τις 24 Ώρες του Le Mans). Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία εικάζεται πως το 208 Τ16 Pikes Peak θα εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα που θα αποδίδει περίπου 800 PS αλλά από την εκκίνηση στα 2.800 m μέχρι τον τερματισμό στα 4.300 m η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στους περίπου 560 PS λόγω της μειωμένης περιεκτικότητας του αέρα σε οξυγόνο.

Γνωστός και ως «Αγώνας προς τα Σύννεφα» (από την ελεύθερη απόδοση του Race to the Clouds), η ανάβαση του Pikes Peak είναι μία από τις διασημότερες του πλανήτη λόγω του βαθμού δυσκολίας αλλά και το υψόμετρο καθώς η απόδοση των αγωνιστικών πρέπει να αντεπεξέλθει στην έλλειψη της περιεκτικότητας του οξυγόνου στην ατμόσφαιρα. Ο αγώνας πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Κολοράντο των ΗΠΑ ενώ η συνολική διαδρομή έχει μήκος 20 km με τους αγωνιζόμενους να στρίβουν για 156 φορές (τόσες είναι οι στροφές) προτού τερματίσουν.

Το ρεκόρ σε έναν από τους αρχαιότερους αγώνες στην Αμερική κατέχει ο Rhys Millen με Hyundai Genesis Coupe και χρόνο 9:46:164. Το ρεκόρ αυτό αποτελεί πρόκληση για τον Λεμπ με το Peugeot 208 T16 Pikes Peak ενώ αντίστοιχη διάκριση θα επιδιώξει και η Honda. Στο παρακάτω βραβευμένο φιλμ Climb Dance μπορείτε να δείτε τον Άρι Βάτανεν με το 405 Τ16 να οργώνει το αμερικανικό ράλι το 1988. Ένα χρόνο αργότερα η Peugeot κυριαρχεί ξανά με το ίδιο αυτοκίνητο και τον Ρόμπι Γιούνσερ στο τιμόνι ενώ με νίκη και με το 205 Τ16 ευελπιστεί να συνεχίσει την παράδοση και με το 208 Τ16.

Με τη τη συνεργασία του carzine.gr

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button