NEA

Toyota Motors, πάνω από 5 εκατομμύρια υβριδικά!

Toyota Lexus Hybrid 2013

Περισσότερα από 1,22 εκατομμύρια πλήρως υβριδικά αυτοκίνητα Toyota και Lexus πουλήθηκαν το 2012 ενώ 18 νέα υβριδικά μοντέλα αναμένονται μέχρι το τέλος του 2015…

Η Toyota Motor Corporation (TMC) ανακοίνωσε ότι οι αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων της ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια στις 31 Μαρτίου, 2013, φτάνοντας τα 5.125 εκατομμύρια μονάδες*. Από τον τρέχοντα μήνα, η TMC πουλά 19 υβριδικά επιβατικά μοντέλα και 1 plug-in υβριδικό σε περίπου 80 χώρες και περιοχές ανά τον κόσμο.

Η TMC δεσμεύεται να επεκτείνει περαιτέρω την προϊοντική γκάμα της και να αυξήσει τον αριθμό χωρών και περιοχών όπου διαθέτει υβριδικά οχήματα. Από τώρα μέχρι το τέλος του 2015, η TMC θα λανσάρει συνολικά 18 νέα υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου ενός οχήματος κυψελών καυσίμου.

Η TMC υπολογίζει ότι μέχρι τις 31 Μαρτίου, 2013, τα υβριδικά οχήματα της TMC2 απέφεραν σχεδόν 34 εκατομμύρια λιγότερους κυβικούς τόνους εκπομπών CO2 -αέριο που θεωρείται ότι ευθύνεται για την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας- σε σχέση με τις εκπομπές βενζινοκίνητων οχημάτων παρόμοιων διαστάσεων και οδηγικών επιδόσεων. Η TMC εκτιμά επίσης ότι τα υβριδικά της οχήματα έχουν πετύχει οικονομία 1,2 δις λίτρων βενζίνης συγκριτικά με την κατανάλωση βενζινοκίνητων οχημάτων παρόμοιου μεγέθους.

Το 1997 στην Ιαπωνία, η TMC λανσάρισε το “Coaster Hybrid EV” τον Αύγουστο και το “Prius” – το πρώτη υβριδικό επιβατικό όχημα μαζικής παραγωγής – το Δεκέμβριο. Από τότε, τα υβριδικά μοντέλα της TMC έχουν τύχη εξαιρετικά καλής υποδοχής από καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.

Ο Αντιπρόεδρος της TMC, Takeshi Uchiyamada, υπεύθυνος για την εξέλιξη της πρώτης γενιάς Prius, δήλωσε: «Εξελίξαμε την πρώτη γενιά Prius σαν ένα αυτοκίνητο του 21ου αιώνα και για να δείξουμε την ευαισθησία της Toyota σε θέματα περιβάλλοντος. Χρειάστηκε να δημιουργήσουμε ένα υβριδικό σύστημα από το μηδέν, κάτι που έκανε το έργο μας εξαιρετικά δύσκολο. Παρόλα αυτά, αποδεχτήκαμε την πρόκληση. Το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς Prius είχε αποτελέσματα πέρα από τις προσδοκίες μας καθώς αυξήθηκε η περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών όπως και οι προσδοκίες από τα υβριδικά οχήματα. Η συνειδητοποίηση/αποδοχή των καταναλωτών την εποχή του λανσαρίσματος αποτέλεσε τη βάση για την εξάπλωση της υβριδικής τεχνολογίας και την αυξανόμενη δημοτικότητα των υβριδικών οχημάτων της TMC. Γι’ αυτό είμαι εξαιρετικά ευγνώμων».

Θεωρώντας τις υβριδικές τεχνολογίες σαν βάση της περιβαλλοντικής φιλοσοφίας της για τον 21ο αιώνα και σημείο εκκίνησης για την εξέλιξη άλλων περιβαλλοντικών λύσεων μετακίνησης, η TMC σχεδιάζει να συνεχίσει την προσπάθεια για περαιτέρω αύξηση των επιδόσεων, μείωση κόστους και επέκταση της φιλικής προς το περιβάλλον προϊοντικής γκάμας της.

Τα Υβριδικά Οχήματα στην Ευρώπη

Από το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα της πρώτης γενιάς Prius το 2000, η Toyota και η Lexus είχαν πουλήσει 544.184 υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του Μαρτίου 2013, πάνω από το 10% των παγκόσμιων πωλήσεων υβριδικών μοντέλων.

Τα υβριδικά οχήματα έχουν φτάσει τώρα σε ένα σημείο – σταθμό στην Ευρώπη με σαφή ανοδική τάση από το 2010. Χρειάστηκαν περίπου 7 χρόνια για να επιτευχθεί το ορόσημο των 100.000 πωλήσεων υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη, αλλά μόνο το 2012, η Toyota Motor Europe πούλησε 109.478 υβριδικά οχήματα.

Η Ευρωπαϊκή γκάμα περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή έξι Toyota και έξι Lexus πλήρως υβριδικά μοντέλα4. Το πρώτο τρίμηνο του 2013, οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων Toyota και Lexus στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 82% από πέρσι. Τα υβριδικά Toyota και Lexus αποτελούν τώρα το 21% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων.

Οι πελάτες υβριδικών οχημάτων ωφελούνται από το μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας. Η πλήρως υβριδική τεχνολογία της Toyota παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, εκπέμποντας λιγότερα οξείδια του αζώτου NOx και μηδενικά Μικροσωματίδια (Particulate Matters) συγκριτικά με τα μοντέλα diesel.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button