Η είδηση που κρύβει το εν λόγω concept είναι η αρχιτεκτονική του με την κίνηση να μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, κάτι που θα δούμε σε μελλοντικές BMW…
Είχε παρουσιαστεί πέρυσι στο Παρίσι αποτελώντας μία σχεδιαστική βάση για την επερχόμενη 1 GT. Το πρωτότυπο Active Tourer Outdoor που θα δούμε ξανά στην Φρανκφούρτη θα είναι κοντύτερο κατά 90 mm διατηρώντας το μεταξόνιο των 2670 mm όπως και την υβριδική διάταξη ( τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,5 lt με ηλεκτροκινητήρα) με συνδυασμένη ισχύ 190 PS.
Από το Active Tourer θα περάσει η σχεδιαστική φόρμουλα στην επερχόμενη, όπως είπαμε, σειρά 1 GT που θα πωλείται με στάνταρ ή μακρύτερο μεταξόνιο ενώ η πλατφόρμα UKL1 θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά ΜΙΝΙ καθώς και σε διάφορες εκδόσεις βασισμένες στις σειρές 1 και 2. Η ονομασία της πλατφόρμας προέρχεται από τις λέξεις «Unter Klasse» που υποδηλώνει «υποκατηγορία» με διάταξη κινητήρα κατά τον εγκάρσιο άξονα (με δυνατότητα συνδυασμού και κίνησης στον πίσω).