NEA

Alfa Romeo, επιστροφή στις ρίζες;

Alfa_Romeo_Gloria Concept 2016

Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα η Alfa Romeo φαίνεται να έχει αποφασίσει να επιστρέψει στις πισωκίνητες πλατφόρμες. Και μόνο…

Με τα περιθώρια να στενεύουν και τα μελλοντικά πλάνα του ομίλου να περιπλέκονται μετά την εξαγορά της Chrysler οι Ιταλοί φαίνεται να έχουν λάβει μια σημαντικά απόφαση για την Alfa Romeo, σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό CAR. Στην επιστροφή της εταιρίας στην παραγωγή στιλάτων σπορ και σεντάν μοντέλων καταργώντας τις προσθιοκίνητες πλατφόρμες των MiTo και Giulietta.

Maserati-Ghibli_2014_V6Στην εξέλιξη της νέας πισωκίνητης εποχής Alfa Romeo μεγάλο ρόλο θα λάβει η συνεργασία της με την Maserati η οποία αρχικά θα συμμετέχει ενεργά στη κατασκευή μίας νέας πλατφόρμας που θα βασιστούν δύο σεντάν και δύο crossover. Πρώτη από όλες τις νέες Alfa θα είναι η «καθυστερημένη» Giulia που θα λανσαριστεί το 2015 για να αντιμετωπίσει τη BMW 3, τη Mercedes C-Class, το Lexus IS κ.λπ. πισωκίνητα.

Ένα χρόνο αργότερα θα δούμε την Alfetta που θα πετάξει το γάντι στην BMW 5 και στην Mercedes E-Class. Από πλευράς crossover με δυνατότητα τετρακίνησης, το 2017 θα δούμε μία Alfa που θα αντιμετωπίσει την BMW X1 και την Mercedes GLA ενώ το 2018 ένα μεγαλύτερο crossover θα πέσει στην μάχη με την BMW X3, το Audi Q5, το Volvo XC60 κ.λπ.

Κοινός παρανομαστής για όλα τα μοντέλα θα είναι το μιλανέζικο στιλ και το σπορ DNA ενώ οι κορυφαίες εκδόσεων θα εξοπλίζονται με τον V6 της Maserati με τα διπλά τούρμπο που θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Βέβαια, από την στιγμή της πισωκίνητης εποχής της Alfa απέχουμε πολύ ακόμη αλλά ευχόμαστε να υλοποιηθεί μιας και ακούγεται ενθουσιώδης. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως ήταν η εταιρία τότε και πως σήμερα με δύο hatch (MiTo, Giulietta) από το ένα άκρο και δύο supercar από το άλλο (C8 & C4).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button