NEA

H Ferrari λέει όχι σε όλα!

Ferrari-F12berlinetta_2013-engine (1)

Η ιταλική εταιρία διαψεύδει τις φήμες που την θέλουν να ασπάζεται το τούρμπο, την υβριδοποίηση και τους μικρότερους V6 κινητήρες…

Κόντρα στην εποχή του downsizing η Ferrari δεν έχει την διάθεση ούτε σκοπεύει να συρρικνώνει την χωρητικότητα των κινητήρων της όπως δήλωσε ο Roberto Fedeli. «Όσο υπάρχει έστω και ελάχιστο turbo lag δεν θα προχωρήσουμε στην χρήση υπερτροφοδότησης. Όλα μας τα μοντέλα χαρακτηρίζονται από την γνήσια άμεση απόκρισή των κινητήρων τους και αν ο οδηγός δεν έχει το νιώθει αυτό τότε δεν μιλάμε για μία Ferrari» δήλωσε σε γερμανικό περιοδικό ο υπεύθυνος τoυ τμήματος εξέλιξης της ιταλικής εταιρείας.

Ferrari-F12berlinetta_2013-engine (2)Μάλιστα, για να δικαιολογήσει την υβριδική διάταξη της LaFerrari, ο ίδιος αναφέρει πως κάτι τέτοιο έγινε για να βελτιωθεί η απόκριση του V12 με περισσότερη ροπή και boost και πως το συγκεκριμένο -εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής- μοντέλο αποτελεί εξαίρεση και πως δεν θα δούμε άλλο με παρόμοια υβριδική διάταξη. Επίσης, δεν παρέλειψει να αναφέρει πως δεν θα δούμε μηχανικό σύνολο μικρότερο του V8 ενώ απέναντι στην μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων ο Fedeli κάνει λόγο για βελτίωση και μείωση των μηχανικών τριβών και απωλείων των κινητήρων.

Βέβαια, η άποψη του Fedeli δεν αποτελεί πανάκεια και τα λεγόμενα του στηρίζονται εκ του ασφαλούς απέναντι στις αυστηρότερες νόρμες περί Euro μιας και η Ferrari εντάσσεται σε ένα όμιλο (της Fiat) με εξαιρετικά χαμηλό μέσο όρο CO2 (οπότε μικρό το πρόβλημα). Επιπλέον, οι νέοι τούρμπο κινητήρες στην Formula 1 θα ωθήσει την Ferrari στην εξέλιξη και παραγωγή προς τους V6 (ήδη η Ferrari προμηθεύει με υπερτροφοδοτούμενος V6 την Maserati). Και επειδή η ζήτηση είναι αυτή που διαμορφώνει την αγορά οι δηλώσεις ενός αρχιμηχανικού ίσως σε μερικούς μήνες να μοιάζουν περιττές…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button