NEA

VW, με κλασικό αυτόματο ή DSG το νέο up!;

new-vw-up-coming-in-2017-with-better-automatic-turbo-engine-safety

Η γερμανική εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής -αντί του DSG- στα μικρότερα μοντέλα της σε περίπου 3-4 χρόνια…

Τόπο στις φήμες άφησαν οι δηλώσεις του Michael Schafer, του επικεφαλής στο τμήμα εξέλιξης συστημάτων μετάδοσης στην Volkswagen, πως το επόμενο up! που θα δούμε το 2017 δεν θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG αλλά με ένα φτηνότερο με μετατροπέα ροπής που θα μπορούσαμε να προμηθευτούμε από άλλους προμηθευτές όπως η Aisin με το 8άρι ή η ZF με το 9άρι. Στις δηλώσεις που έκανε -κατά το λανσάρισμα του Golf GTI στην Αυστραλία- ο Γερμανός ειδικός τόνισε πως «τίποτα από όλα αυτά δεν έχει αποφασιστεί». Η λειτουργία των αυτόματων κιβωτίων με μετατροπέα ροπής έχει βελτιωθεί σημαντικά και οι διαφορές στην κατανάλωση είναι πλέον πολύ μικρές σε σχέση με τα διπλοσύμπλεκτα. Ο ίδιος αναφέρει ως παράδειγμα πως η διαφορά στην κατανάλωση έχει μειωθεί στα 0,2 lt/100 km από 1,5 lt/100 km που μπορούσε να είναι πριν από μία δεκαετία. Πέρα από το πιθανό μικρότερο κόστος ο Schafer δεν απέφυγε να αναφερθεί σε κάποια ζητήματα αξιοπιστίας που έχουν παρατηρηθεί στα κιβώτια DSG, κυρίως σε ασιατικές αγορές με ζεστό και υγρό κλίμα. Από την άλλη ο διευθύνων σύμβουλος της VW, ο Dr. Martin Wintenkom έχει αναφερθεί στην εξέλιξη νέας γενιάς DSG με 10 σχέσεις. O γερμανικός όμιλος σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργήσει τα κιβώτια DSG τα οποία εξετάζει να τοποθετεί σε μοντέλα από το Golf και πάνω. Για όλα τα παραπάνω θα αποτελέσει βαρόμετρο η νέα γενιά up! η οποία θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις, θα έχει τούρμπο κινητήρες, βελτιωμένη ασφάλεια και αυτόματο κιβώτιο. Τώρα, αν θα είναι DSG ή όχι ο χρόνος θα δείξει αλλά το σίγουρο είναι πως όποια και αν είναι η επιλογή θα είναι καλύτερη από την λύση του ρομποτικού (αυτοματοποιημένο μηχανικό) κιβωτίου…

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button