Mercedes-Benz C-Class 2014 [TecDay]

Mercedes-Benz Techday October 2013 Impact Tech (6)

Ταξιδέψαμε μέχρι την Στουτγάρδη για να δούμε από κοντά μερικά από τα tech-light της νέας C-Class η οποία στις αρχές του έτους θα κάνει πρεμιέρα στο Detroit…

Πριν από μερικές μέρες η Mercedes-Benz έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για το εσωτερικό της νέας γενιάς C-Class καθώς και για την V-Class (που θα αντικαταστήσει το Viano). Για να ακολουθήσει, μόλις πρόσφατα, μία «εξπρές» παρουσίαση στην Στουτγάρδη όπου βρεθήκαμε στο ολοκαίνουργιο και μενταμορντένο θάλαμο των επιβατών συνομιλώντας με τους ειδικούς και για το νέο υβριδικό πλαίσιο με εκτενέστερη χρήση αλουμινίου για βέλτιστα αποτελέσματα στον οργανισμό Euro NCAP…

Με υβριδικό πλαίσιο.

Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W205) 2013Η σειρά W205 της C-Class θα βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο με πολύ περισσότερο αλουμίνιο (+35%) που εντοπίζεται στους εμπρός θόλους, στο πίσω υποπλαίσιο της νέας ανάρτησης (τεσσάρων συνδέσμων, όλα τα αμορτισέρ στηρίζονται σε αλουμινένια μέρη) . Έτσι, η ύπαρξη περισσότερου αλουμινίου μειώνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έως 100 kg με όφελος στην κατανάλωση έως και 20%.

Mercedes-Benz Techday October 2013 Impact Tech (2)Συγκεκριμένα, το γυμνό πλαίσιο (body-in-white, ο σκελετός του αυτοκινήτου) είναι 70 kg ελαφρύτερο από αυτό της τωρινής C-class (W204) καθώς το ποσοστό αλουμινίου στην W205 σε όλη την κατασκευή ανέρχεται στο 24%. Το εμπρός υποπλαίσιο είναι ένα χυτό κομμάτι που αντικαθιστά την χαλύβδινη συναρμογή από τρία μέρη της προηγούμενης W204 C-Class.

Όπως μας είπαν οι ειδικοί της εταιρίας το νέο πλαίσιο είναι έτσι δομημένο ώστε να προσφέρει την καλύτερη δυνατή παθητική ασφάλεια και να διακριθεί με κορυφαία βαθμολογία στα crash-test. Επίσης, το αμάξωμα (πόρτες, φτερά, καπό, οροφή κ.λπ.) είναι ελαφρύτερο κατά 40% με αλουμινένια οροφή που ζυγίζει 7 kg λιγότερα από την συμβατική και άλλα μέρη από το ελαφρύ μέταλλο.

Mercedes-Benz Techday October 2013 Impact Tech (12)Για την σύνδεση του αλουμινίου υιοθετήθηκε μια νέα ψυχρή μέθοδος η οποία παραπέμπει στην ήλωση. Η Mercedes την αποκαλεί ImpaAct και ενώ σε μία σύνδεση με ηλεκτροπόντα απαιτείται το δέσιμο και από τις δύο πλευρές εδώ η σύνδεση πραγματοποιείται από την μια. Συγκεκριμένα, ένας ρομποτικός βραχίονας ουσιαστικά πιέζει ειδικά καρφιά τα οποία φέρουν ειδικό σπείρωμα ώστε να σφηνώνουν για μόνιμη σύνδεση. Ανάμεσα στο αλουμίνιο και στο ατσάλι παρεμβάλλεται μια ειδική κόλλα που χρησιμεύει και ως μονωτικό υλικό κατά της διάβρωσης που φυσιολογικά αναπτύσσεται με τον καιρό.

Στο  εσωτερικό της νέας C-Class.

Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W205) 2013Θα έπρεπε να συζητήσεις με τους σχεδιαστές του ταμπλό για να αντιληφθείς πόσο περήφανοι νιώθουν για τη νέο ταμπλό της επερχόμενης C-Class το οποίο έχει αλλάξει δραματικά προσδίδοντας μεγαλύτερη δόση πολυτέλειας με ένα πιο απέριττο και χρηστικό στιλ. Το επίκεντρο του νέου ταμπλό εντοπίζεται στην όμορφη καμπύλη που διαγράφει η κεντρική κονσόλα η οποία φιλοξενεί ένα πολυχειριστήριο του οποίου το πάνω μέρος χρησιμεύει ως touch-pad για χειρισμό μέσω αφής με τα δάχτυλα με κινήσεις ανάλογες με αυτές που κάνεις σε ένα smartphone.

Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W205) 2013To touchpad μπορεί να χρησιμεύσει και ως υποβραχιόνιο ενώ από κάτω υπάρχει και ο κλασικός πιεζοπεριστροφικός διακόπτης. Θα είναι στάνταρ από τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με ηχοσύστημα με ράδιο-CD (η βασική entry level έκδοση έχει μόνο με θύρα USB) ενώ σημειώστε πως βελτιωμένη είναι και η λειτουργία του ραδιοφώνου.

Παρόλο που δεν υπάρχει εντελώς χειροκίνητη αναζήτηση (manual tuning) ο χρήστης μπορεί να ταξινομήσει τις υποθηκευμένες συχνότητες κατά αύξουσα συχνότητα. Φυσικά, το φινίρισμα σε απομίμηση ξύλου και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό δεν επιδέχονται κριτικής μιας και συνάδουν με τα κορυφαία πρότυπα της εταιρίας στην εν λόγω κατηγορία που τοποθετείται η C-Class.

Τέλος, να πούμε πως στον προαιρετικό εξοπλισμό της νέας C-class θα προσφέρονται και πιο εξεζητημένες επιλογές όπως η πνευματική ανάρτηση, το περιμετρικό σύστημα αισθητήρων 360 μοιρών με κάμερες, το σύστημα κλιματισμού με φιλτραρισμένο και ιονισμένο αέρα, σύστημα HUD τελευταίας γενιάς και έξυπνο κλιματισμό που μιλά με το σύστημα navi ώστε επιστρέφει στην επανακυκλοφορία του αέρα της καμπίνα όταν κινείται σε τούνελ (air, and a head-up display.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close