ΔΟΚΙΜΕΣ

Opel Cascada 1.6 SIDI Auto [test drive]

Opel Cascada SIDI 170 PS caroto test 2013 (3)

Εφοδιασμένο με νέο μοτέρ γενιάς SIDI και 170 άλογα, θέσεις για τέσσερις επιβάτες και περίπου 4,7 μέτρα προφίλ, το Cascada είναι αυτό που λέμε «μεγάλο καμπριολέ»…

Από εμφάνιση η Opel σκίζει τα τελευταία χρόνια και αυτό αποτυπώνεται κυρίως στις πωλήσεις της με εφαλτήριο το Insignia που έβαλε τις βάσεις για μια πιο κόμπακτ και «κουπεδίστικη» διάθεση για τα μοντέλα που ακολούθησαν. To Cascada μοιάζει σαν μία μικρή δόση από το ίδιο απόσταγμα σκοράροντας με την μασίφ εμφάνιση που ψαρεύει τα βλέμματα από μακριά.

Μάλιστα, η σχεδίαση δείχνει εξαιρετικά ισορροπημένη και συμπαγής που δίνει την εντύπωση πως υπάρχει μεταλλική αντί της υφασμάτινης οροφής. Και όμως, η αναδιπλούμενη οροφή είναι έξυπνα σχεδιασμένη για να κατεβαίνει (ή ανεβαίνει) γρήγορα και να μαζεύεται στο πορτμπαγκάζ που χωρά 280 lt (380 όταν είναι ανεβασμένη). Γενικότερα, το δυνατό σημείο του Cascada είναι η σχεδίαση και οι καλοί χώροι για τέσσερις επιβάτες με ποιοτικό διάκοσμο και πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό στο μοντέλο της δοκιμής μας.

Το Cascada αποτελεί και το πρώτο μοντέλο που υποδέχεται το νέας γενιάς μοτέρ 1.6 SIDI με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό και ισχύ 170 PS. Στην έκδοση της δοκιμής μας υπήρχε αυτόματο κιβώτιο με 6 σχέσεις με μετατροπέα ροπής και καλές αλλαγές που ωστόσο δεν μπορούν να συγκριθούν με το 8άρι της ZF ή ένα τύπου διπλού συμπλέκτη. Τα περίπου 1.700 kg είναι επίσης ένα ζήτημα που γίνεται αντιληπτό στον δρόμο μιας και το Cascada δεν είναι από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν να το πιέζεις στο όριο.

Έτσι και αλλιώς το Cascada έχει κατασκευαστεί για να προσφέρει άνετες βόλτες με κατεβασμένη την οροφή και τον ήλιο να λάμπει. Στις υψηλές ταχύτητες η καλά μελετημένη οροφή δεν επηρεάζεται από την ταχύτητα προσφέροντας καλή ηχομόνωση αλλά το αυτόματο κιβώτιο δεν μπορεί να ευνοήσει την κατανάλωση η οποία δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 8,0 lt/100km. Πάντως, οι ρεπρίζ είναι γρήγορες με τον SIDI των 170 PS να ξεδιπλώνει την δύναμη του στις υψηλότερες rpm.

Αν το όνειρο σας ήταν ανέκαθεν να αποκτήσετε ένα μεγάλο κάμπριο με καλούς τετραθέσιους χώρους (κάποιοι συμβιβασμοί πρέπει να γίνουν με τον χώρο αποσκευών σε σχήμα L) ώστε να μην απαιτείται δεύτερο όχημα, τότε το Cascada είναι αυτό που ψάχνετε. Τα οδικά του χαρακτηριστικά μπορεί να μην ανταποκρίνονται στην δυναμική του σχεδίαση αλλά προφανώς το Cascada έχει φτιαχτεί για ξεσκέπαστα σουλάτσα με αρκετή premium δόση στην τιμή των από 30.500€. Δίχως φυσικά να ξεχνάμε την φτηνότερη με τον 1.4 Τ και τους 140 PS με τιμή από 27.000€.

Opel Cascada 1.6 SIDI Auto – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.598 cc
Διάμετρος x διαδρομή 79,0 x 81,5 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 125 kW (170 PS) / 4.250-6.000 rpm
Ροπή 280 Nm (28,5 kgm) / 1.650-4.250 rpm
Τροφοδοσία Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,9 sec
Τελική ταχύτητα 217 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 9,2 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 9,3 / 7,2 / 5,9 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 56 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 608 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 168 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας με σύνδεσμο Βατ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Bridgestone Potenza S001, 235/45 R19
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4696 x 1839 x 1443 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1587/1587 mm
Μεταξόνιο 2695 mm
Χώρος αποσκευών 380-280 lt
Απόβαρο 1658 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 30.500€ (με όφελος απόσυρσης από 29.070€)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!