Τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι έτοιμα προς παράδοση από το ερχόμενο καλοκαίρι…
Η Polestar είναι ο επίσημος συνεργάτης της Volvo στους αγώνες και όσον αφορά στην αναβάθμιση μοντέλων παραγωγής. Έτσι, μετά το teaser βίντεο οι δύο εταιρίες προχώρησαν στην αποκάλυψη των S60 Polestar και V60 Polestar τα οποία εξοπλίζονται με 6κύλινδρο 3λιτρο βενζινοκινητήρα τεχνολογίας twin-scroll που για την περίσταση η ισχύς του έχει αυξηθεί στους 350 PS στις 5.700 rpm με την μέγιστη ροπή των 500 Nm να εμφανίζεται στις 2.800 rpm. Σχετικά με τις επιδόσεις τα 0-100 km/h πετυχαίνονται σε 4,9 sec ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h.
[accordion close=”1″ title=”Polestar Performance Engineering“]Σασί-Ανάρτηση. Έχουν γίνει επεμβάσεις για να αυξηθεί η δυσκαμψία του σασί, το οποίο συνδυάζεται με 80% πιο σκληρά ελατήρια σε σχέση με την έκδοση S60 R-Design. Παράλληλα, τα S60/V60 Polestar φορούν αμορτισέρ επιδόσεων της Öhlins, που σε συνδυασμό με τις ζάντες 20” της Polestar, εξασφαλίζουν έντονη σπορ αίσθηση και ακρίβεια στο χειρισμό, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση.Φρένα. Το σύστημα πέδησης έχει δεχθεί σημαντικές επεμβάσεις. Πιο εμφανής αυτή των μπροστινών αεριζόμενων δίσκων των 371 χιλιοστών, με τις εξαπίστονες δαγκάνες, που εγγυώνται αστραπιαίο φρενάρισμα τόσο σε στεγνό όσο και βρεγμένο οδόστρωμα.
Αεροδυναμική. Τα S60/V60 Polestar έχουν περάσει πολλές ώρες στη σήραγγα αεροδυναμικών μετρήσεων της Volvo. Το αποτέλεσμα, οι μηχανικοί υιοθέτησαν μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις που όμως κάνουν τη διαφορά. Συγκεκριμένα, η επανασχεδιασμένη μπροστινή ποδιά βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ νέο σπόιλερ και νέος διαχύτης πίσω αυξάνουν την κάθετη δύναμη κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό στο δρόμο.
Κινητήρας. Ο εξακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος τρίλιτρος βενζινοκινητήρας με τον κωδικό-ένδειξη Τ6, έχει δεχθεί εκτενείς περιποιήσεις από τους μηχανικούς. Στο turbo έχει υιοθετηθεί τεχνολογία twin-scroll, δηλαδή διαιρεμένου στα δύο αυλού εξόδου που κινεί το στροβιλοσυμπιεστή, για πιο στρωτή και ομαλή λειτουργία. Σε συνδυασμό με τη χρήση εναλλάκτη θερμότητας (intercooler) στην είσοδο, η αποδιδόμενη ισχύς είναι 350 HP/257 kW στις 5.700 στροφές και η ροπή 51 χιλιογραμμόμετρα στις 2.800 στροφές. Ο κινητήρας εκλύει τα καυσαέριά του μέσα από ένα ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης των 2,5”, που χαρίζει στο αυτοκίνητο και ένα χαρακτηριστικό μπάσο ήχο.
Μετάδοση. Το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων διαθέτει χειριστήρια στο τιμόνι (paddles) για τις αλλαγές των ταχυτήτων. Σε συνδυασμό με την – εξελιγμένη από την Polestar – τετρακίνηση της Haldex, το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Τόσο το κιβώτιο όσο και το σύστημα μετάδοσης και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης έχουν καλιμπραριστεί κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσφέρουν μία μοναδική αίσθηση οδήγησης και κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης σε όλες τις συνθήκες.
Εσωτερικό. Μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, προσεκτικά επιλεγμένα υλικά, χρώματα που «φωνάζουν» Polestar, σπορ καθίσματα και τιμόνι, όλα έχουν στόχο την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση.
Στοιχεία Πωλήσεων. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους τυχερούς κατόχους τον Ιούνιο του 2014. Μέχρι στιγμής, η διάθεση των S60 Polestar και V60 Polestar είναι επιβεβαιωμένη για τη Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, την Ολλανδία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ιαπωνία, ενώ περισσότερες χώρες όπου τα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα, θα ανακοινωθούν στις αρχές του 2014.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Performance
0-100 km/h 4.9 sec
0-200 km/h 17.7 sec
80-120 km/h 4.7 sec
Top speed 250 km/h / 155 mph – Electronically limited
Chassis
Polestar Öhlins shock absorber system
Polestar bespoke rims, 8×20” ET53 with 245/35R20 tyres
Engine
6-cylinder inline T6 engine, 2953 cc
257 kW (350 hp) @ 5700 rpm
500 Nm (369 lb-ft) @ 2800-4750 rpm
Max 6500 rpm
New twin-scroll Borg Warner turbo
New intercooler
Polestar 2.5” stainless full-flow exhaust system with twin 3.5” tail pipes
Weight
S60 Polestar: 1752 kg
V60 Polestar: 1822 kg
Transmission
AWF21 automatic gearbox with paddle shift system
Polestar transmission calibration for faster gearshifts, launch control and curve-hold functionality
Polestar Haldex calibration for more rear torque dynamic distribution
Polestar calibrated stability control system
Brakes
Front: Polestar/Brembo 6 piston brake calipers
371×32 mm ventilated and floating Brembo discs
Rear: 302×22 mm ventilated disc[/accordion]