Αεροδυναμική (ιστορικό)

tatra_t77_3Πολύ πριν εμφανιστεί το τσεχοσλοβακικό Tatra T77 (εν έτει 1934 με cd 0,245 και ισχύ 65 ίππους το 6-θέσιο σεντάν έφτανε τα 150 km/h!), το απαγορευτικό στην Γερμανία μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο να κατασκευάζει αεροπλάνα, πλοία και άρματα είχε ως αποτέλεσμα η χώρα να στραφεί στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το 1921 στο Βερολίνο παρουσιάστηκε το περίφημο Tropfenwagen (το αυτοκίνητο –σταγόνα) όπου το σχήμα του αποτέλεσε το εφαλτήριο για την μάχη με τον άνεμο.

auto union type cΑργότερα, η αεροδυναμική είχε δημιουργήσει μία άτυπη κόντρα ανάμεσα στην Mercedes και την Auto Union με την τελευταία να γράφει ιστορία  την δεκαετία 1930-40 με το θρυλικό Type C (με Cd κάτω από 0,24 και V16 μοτέρ 520 ίππων μπορούσε να αγγίξει τα 400 km/h!). Η συνέχεια ανήκε στον Hans Ledwinka ο οποίος έβαλε την βάση για το πώς έπρεπε να σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα με το Tatra type 87 του 1940 (κατά πολλούς το σχήμα του αντέγραψε ο Porsche και δημιούργησε τον πασίγνωστο Σκαραβαίο).

Διαβάστε περισσότερα στο σχετικό άρθρο.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close