Αυτορυθμιζόμενος συμπλέκτης

SAC Clutch 23Καθώς οι συμπλέκτες υπόκεινται σε συνεχή φθορά, η LUK, ως ο πρώτος κατασκευαστής συμπλεκτών παγκοσμίως, έχει επενδύσει τεράστιες προσπάθειες στην εξέλιξη λύσεων ρύθμισης της φθοράς, και η οποία λανσαρίστηκε για μαζική παραγωγή το 1995.Η τεχνολογία του SAC (Self Adjusting Clutch) έχει από τότε εφαρμοστεί σε μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων, και πιο συγκεκριμένα σε αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες όπου ο συμπλέκτης μπορεί να ενεργοποιηθεί πολύ πιο άνετα με έναν SAC.

SAC Clutch 34Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του συμπλέκτη χάρη στο ελατήριο αισθητήρα. Ο SAC χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα φορτίου (διάφραγμα αισθητήρας) για να ενεργοποιήσει τη λειτουργία ρύθμισης φθοράς περιστρέφοντας έναν δακτύλιο με ράμπες. Αυτός ο μηχανισμός ρύθμισης της φθοράς μειώνει τις απαιτούμενες δυνάμεις ενεργοποίησης ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη διάρκεια ζωής του συμπλέκτη γύρω στις 1,5 φορές. Επιπλέον, οι δυνάμεις ενεργοποίησης παραμένουν σχεδόν αμετάβλητες κατά τη διάρκεια ζωής του συμπλέκτη.

Το σύστημα ρύθμισης φθοράς που αποτελείται από ένα διάφραγμα αισθητήρα (αισθητήρα φορτίου) και ένα χαλύβδινο δακτύλιο ρύθμισης ψυχρής ελάσεως, χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική ακρίβεια λειτουργίας. Καθώς η άνεση ενεργοποίησης του συμπλέκτη απαιτεί μια αρμονική καμπύλη λειτουργίας σε συνδυασμό με χαμηλές δυνάμεις ενεργοποίησης, ο αυτορυθμιζόμενος συμπλέκτης SAC σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μπορεί να εναρμονιστεί με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του εκάστοτε αυτοκινήτου. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό είναι το ελατήριο αντιστάθμισης, το οποίο μπορεί και γεννάει τις επίπεδες καμπύλες που συχνά είναι επιθυμητές.

Διαβάστε περισσότερα στο σχετικό άρθρο.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close