NEA

ADAC, αλλοίωσε αποτέλεσμα ψηφοφορίας!

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Gelber-Engel

Η μεγαλύτερη λέσχη στον κόσμο «έφτιαξε» τη ψηφοφορία για το αγαπημένο αυτοκίνητο των Γερμανών!

gelber-engel-1Συμβαίνουν αυτά και στη Γερμανία; Συμβαίνουν πως δεν συμβαίνουν, ακόμα και αν η λέσχη είναι μια από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Εδώ και 10 χρόνια λοιπόν η ADAC καλεί τα 19 εκατομμύρια μέλη της να ψηφίσουν για το «Αγαπημένο αυτοκίνητο των Γερμανών» στα πλαίσια των βραβείων Gelber Engel (Κίτρινος Άγγελος, μιας και κίτρινο είναι το επίσημο χρώμα της ADAC).

Νούμερο τεράστιο, που από μόνο του δίνει το απαραίτητο ειδικό βάρος στο βραβείο. Μόνο που η συμμετοχή των μελών δεν είναι τόσο αθρόα όσο θα περίμενε κανείς. Έτσι ενώ το 2012 το επίσημο νούμερο για τον αριθμό των ψηφοφόρων ήταν 290.000 στην πραγματικότητα δεν ήταν πάνω από 76.000, ενώ στη φετινή διοργάνωση που αφορά το 2013 ο νικητής που ήταν το VW Golf πήρε σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση 34.299 ψήφους από μέλη της ADAC, ενώ στην πραγματικότητα ήταν μόλις 3.409.

Τώρα αν η διόρθωση γινόταν αναλογικά προς τα πάνω, προκειμένου να διαφυλαχθεί το κύρος του θεσμού από πλευράς συμμετοχών αλλά και να κερδίσει το αυτοκίνητο που είχαν έστω και σημαντικά πιο λίγοι ψηφίσει πρώτο, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Την ευθύνη για τη νοθεία στη ψηφοφορία ανέλαβε ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας της ADAC και διευθυντής του περιοδικού της Motorwelt, που έχει από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες παγκοσμίως, Μichael Ramstetter, ο οποίος παραιτήθηκε από όλες τις θέσεις που κατείχε. Στο γραφείο του Ramstetter κατέληγαν τα αποτελέσματα τόσο της ψηφοφορίας μέσω internet όσο και αυτής με την αποστολή κουπονιού από το περιοδικό της ADAC και εκεί πολλαπλασιάζονταν, όπως κατήγγειλαν συνεργάτες του στην εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung που αποκάλυψε το σκάνδαλο.

Απ’ ότι φαίνεται η αιτία για την αποκάλυψη της νοθείας ήταν ο τρόπος διοίκησης του Ramstetter, ο οποίος ήταν αυταρχικός, ενώ όπως είχε σε ανύποπτο χρόνο δηλώσει υψηλόβαθμο στέλεχος μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας «συμπεριφερόταν σαν να ήταν ο επί γης θεός»…

Πάντως όλοι οι κατασκευαστές έχουν ζητήσει εξηγήσεις από την ADAC, που βλέπει το κύρος της να καταβαραθρώνεται, ενώ πλέον υπό αμφισβήτηση τίθενται και οι έρευνες αξιοπιστίας των αυτοκινήτων που δημοσιεύει και που χρησιμοποιούνται και διαφημιστικά από τις αυτοκινητοβιομηχανίες…

Με τη συνεργασία του carzine.gr

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button