Μία plug-in υβριδική έκδοση του Golf τέλη του χρόνου θα πλαισιώσει τις υπάρχουσες εκδόσεις GTI και GTD…
Την σειρά των κορυφαίων εκδόσεων αναμένεται να ενισχύσει η VW εισάγοντας τα λογότυπα GTE (το E από το Electric) πλαισιώνοντας τα βενζινοκίνητα Golf GTI και Golf GTD. Το ταχύτερο υβριδικό Golf δοκιμάζεται ήδη στους δρόμους της Γερμανίας και θα το δούμε στους δρόμους τέλη του έτους.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο αλλά σύμφωνα με πληροφορίες μας το Golf GTE θα συνδυάζει κινητήρα 1.4 TSI με 150 ίππους με ηλεκτροκινητήρα 80 kW (109 PS). Χάρη στις μπαταρίες 8,8 kWh η θεωρητική αυτονομία θα φτάνει τα 70 km ενώ χάρη στην παράλληλη διάταξη (με μηχανισμό αποσύμπλεξης του TSI, όπως στο Audi Q5 Hybrid) θα επιτρέπεται καθαρά ηλεκτροκίνηση με ταχύτητα πάνω από 100 km/h.
Ωστόσο, η plug in διάταξη του Golf GTE θα παραπέμπει περισσότερο σε εκείνη του Audi A3 e-tron που θα πωλείται επίσης τέλη 2014. Οι επιδόσεις θα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές μιας και η συνδυασμένη ισχύς των 204 PS/350 Nm θα εξασφαλίζει 0-100 σε 7,6 sec και τελική πάνω από 210 km/h ενώ η κίνηση θα περνά στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Ακόμη πιο εντυπωσιακά ακούγονται τα νούμερα της μέσης τυποποιημένης κατανάλωσης στα 1,25 km/h καθώς και η εκπομπή CO2 στα 35 g/km! Όπως γίνεται αντιληπτό οι απίστευτες τιμές οφείλονται κυρίως στην δυνατότητα ηλεκτροκίνησης του Golf GTE για μεγάλη απόσταση καθώς αυτές -μαζί με την εκπομπή ρύπων– υπολογίζονται με τον απαρχαιωμένο πλέον κύκλο NEDC.
…που θα πωλείται επίσης τέλη 2014.
-Με τιμή κτήσης +?% σε σχέση με το συμβατικό 1,4 TSI.
Για την ώρα δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως το Golf GTE θα είναι φτηνότερο από το e-Golf που θα κοστίζει περίπου 30.000-33.000 ευρώ ώστε να είναι ανταγωνιστικό απέναντι στα Nissan Leaf, Ford Focus EV κ.α.
Έτσι, το Golf GTE θα είναι φτηνότερο και από το Toyota Prius PHEV… οπότε πιστεύω πως θα κοστίζει σίγουρα κάτω από 30 και πανω απο 25 χιλιάρικα. Κάπου στα 27.000-28.000€. Σημειώνω, ξανά, πως πρόκειται για προσωπική μου εκτίμηση….
Ευχαριστώ πολύ.
Πολύ δύσκολα κάτω από 35κ….. Το απλό tsi γολφ φλερτάρει τα 22κ. Σε αυτό προσθέστε ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες μοναδα διαχείρησης ενέργειας.
Εδώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως τα υβριδικά δεν επιβαρύνονται με τέλος ταξινόμησης. Υπάρχει ένα όριο αλλά για υβριδικό με τέτοια χαρακτηριστκά (κ.εκ., CO2) νομίζω πως δεν θα υπόκειται σε τέλος ταξινόμησης αντισταθμίζοντας την υβριδική τεχνολογία κοντά στην τιμή ενός συμβατικού TSI όπως ανέφερες.
Στο τέλος θα βρεις link με τη σχετική διάταξη που αναφέρει πως “Τα υβριδικά αυτοκίνητα με κινητήρα του οποίου οι εκπομπές ρύπων είναι σύμφωνες με τις ισχύουσες διατάξεις για τα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας της Οδηγίας 94/12/ΕΚ ή μεταγενέστερης, καθώς και τα ηλεκτροκίνητα, δεν υπόκεινται σε τέλος ταξινόμησης.”
http://portal.gsis.gr/icisnetcms/getFile?ClazzName=com.unisystems.icisnet.cms.GeneralInformations&UID=10388531&MemberName=Upload&language=GR