NEA

VW Golf R Evo, με 370 ίππους!

golf_r

Όπως φαίνεται η VW έχει βαλθεί να δημιουργήσει μία νέα top γκάμα των μοντέλων της. Μετά το Polo R, των 250 ίππων, σειρά έχει το Golf…

…και τι Golf. Πριν ακόμα δούμε καλά καλά το εικονιζόμενο Golf R των 300 ίππων, η γερμανική εταιρία ετοιμάζεται να παρουσιάσει στο σαλόνι του Πεκίνο μία ακόμα πιο extreme έκδοση, που πιθανά θα κυκλόφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή. Αυτή θα διαθέτει πιο επιθετική εμφάνιση, με εντονότερα αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά και μειωμένο βάρος, κάτω από τα 1.400 κιλά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και άλλων ελαφρών κραμάτων.

Χρησιμοποιώντας την κατάληξη R Evo, η συγκεκριμένη έκδοση θα διαθέτει στα σπλάχνα της έναν υπερτροφοδοτούμενο, δίλιτρο κινητήρα με ισχύ περίπου 370 ίππων, έναντι 300 του Golf R. Αντίστοιχα αυξημένη θα είναι και η ροπή, στα 450Nm. Για την επίτευξη των παραπάνω, οι μηχανικοί της εταιρίας θα βασιστούν στον κινητήρα του Golf R, χρησιμοποιώντας όμως άλλη κυλινδροκεφαλή και σύστημα εισαγωγής. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων, θα είναι έξι σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται και στους 4 τροχούς, μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη Haldex.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Σχόλια

    1. Δυστυχώς δεν υπάρχουν τόσο εκτενείς πληροφορίες… Μέσα στους επόμενους μήνες όμως θα γνωρίζουμε. Το πιο πιθανό είναι να επέμβουν στη συμπίεση, να τοποθετήσουν πιο “άγριους” εκκεντροφόρους και να αναπροσαρμόσουν το πρόγραμμα του εγκεφάλου. Πάντως ενδιαφέρον έχει η δήλωση του Fritz Eichler, επί κεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της VW, ο οποίος υποστήριξε στο πρόσφατο σαλόνι του Ντιτρόιτ ότι με την υπάρχουσα τεχνολογία τα όρια ενός κινητήρα 2.0 λίτρων μπορούν να φτάσουν τους 400 ίππους. Δεν είναι απίθανο λοιπόν, τα επόμενα χρόνια, να δούμε κάποιο Audi RS τέτοιο…

    2. Δυστυχώς δεν υπάρχουν τόσο εκτενείς πληροφορίες… Μέσα στους επόμενους μήνες όμως θα γνωρίζουμε. Το πιο πιθανό είναι να επέμβουν στη συμπίεση, να τοποθετήσουν πιο «άγριους» εκκεντροφόρους και να αναπροσαρμόσουν το πρόγραμμα του εγκεφάλου. Πάντως ενδιαφέρον έχει η δήλωση του Fritz Eichler, επί κεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της VW, ο οποίος υποστήριξε στο πρόσφατο σαλόνι του Ντιτρόιτ ότι με την υπάρχουσα τεχνολογία τα όρια ενός κινητήρα 2.0 λίτρων μπορούν να φτάσουν τους 400 ίππους. Δεν είναι απίθανο λοιπόν, τα επόμενα χρόνια, να δούμε κάποιο Audi RS τέτοιο…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button