NEA

Αλλαγές και για το Nissan Juke Nismo RS

nissan-juke-nismo-2015

Παράλληλα με την ανανέωση των συμβατικών εκδόσεων του Juke, η Nissan έδωσε νέα πνοή και στον κορυφαίο εκπρόσωπο της σειράς, Nismo RS.

Οι αλλαγές του Juke Nismo RS ακολουθούν σχεδιαστικά τα υπόλοιπα, σε ο,τι αφορά στα φωτιστικά σώματα και σε άλλες λεπτομέρειες, η μεγαλύτερη όμως διαφορά δεν είναι εμφανισιακή. Αντιθέτως, κρύβεται κάτω από το καπό και έχει να κάνει με την αύξηση της ισχύος του μηχανικού του συνόλου.

Ο turbo κινητήρας των 1.6 λίτρων παραμένει, πλέον όμως δεν αποδίδει 200 αλλά 218 ίππους. Εναρμονίζεται δηλαδή με την Αμερικάνικη έκδοση του αυτοκινήτου, που πωλείται στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Για τα προσθιοκίνητα μοντέλα με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, η ροπή κερδίζει επιπλέον 30Nm, φτάνοντας αισίως στα 280 Nm. Αντιθέτως, στα τετρακίνητα μοντέλα με το CVT X-tronic, που προσφέρει paddles και 8 σχέσεις στη χειροκίνητη διαμόρφωση, η ροπή παραμένει στα 250 Nm.

Άλλες σημαντικές αλλαγές του Juke Nismo RS έχουν να κάνουν με δομικές βελτιώσεις του αμαξώματος, ώστε να κερδίσει σε στρεπτική ακαμψία, επανασχεδιασμένες αναρτήσεις, ένα ενισχυμένο σύστημα πέδησης, καθώς και μία βελτιωμένη στα σημεία εξάτμιση, ώστε να προκαλεί περισσότερο με το θόρυβο που παράγει.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!