ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ECO Thermo Cover: Επιπλέον 1,5 λίτρο στο γέμισμα!

thermo-engine

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνώρισε μία οικολογική καινοτομία της Mercedes, όπου παρουσίασε ένα θερμομονωτικό κάλυμμα για κινητήρες, περιορίζοντας σημαντικά την κατανάλωση.

thermo-engine2Όπως οι πολιτικοί μηχανικοί μονώνουν τα κτίρια που φτιάχνουν, ώστε να εξασφαλίζουν σε αυτά καλύτερη θερμική απόδοση, έτσι και οι τεχνικοί της Mercedes σκέφτηκαν να κάνουν κάτι ανάλογο στο διαμέρισμα του κινητήρα μίας S 300 BlueTEC HYBRID. Μία ιδέα απλή στη σύλληψη αλλά αποτελεσματική. Έντυσαν λοιπόν με ένα θερμομονωτικό πλαίσιο το μηχανικό σύνολο και πρόσθεσαν ένα κλείστρο στον ανεμιστήρα, που κλείνει όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση. Έτσι, «φυλάκισαν» ένα μεγάλο μέρος της θερμότητας κάτω από το καπό.

thermo-engine3Ακόμα και μετά από αρκετές ώρες, αν βάλει κανείς μπροστά τον κινητήρα, η υψηλότερη θερμοκρασία μειώνει τις τριβές, περιορίζει τις απώλειες της ψυχρής εκκίνησης και παράλληλα τις εκπομπές CO2. Σύμφωνα μάλιστα με δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια ενός έτους στη συγκεκριμένη S 300 BlueTEC HYBRID, κατάφεραν να περιορίσουν την κατανάλωση έως και 1,5 λίτρο ανά γέμισμα!

Χάρη στο ECO Thermo Cover, η Mercedes γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής που παίρνει τα εύσημα από την Ευρωπαϊκή Ένωση στον τομέα της διαχείρισης της θερμικής ενέργειας. Προς στιγμή δεν υπάρχει κάτι επίσημο, σίγουρα όμως αυτή η γνώση δεν θα αργήσει να περάσει και στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button