ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Schaeffler & Continental, μαζί για φτηνό υβριδικό.

HYBRID-SCHAEFFLER-CONTINENTAL-1

Οι δύο εταιρίες μελετούν την μείωση του κόστους των υβριδικών συστημάτων μέσω της μείωσης της τάσης λειτουργίας από τα 400V στα 48V.

Όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, η Schaeffler επικεντρώνεται στην μείωση της τάσης λειτουργίας των υβριδικών συστημάτων η οποία επιφέρει περεταίρω μείωση του κατασκευαστικού κόστους. Σε συνεργασία και με την Continental, οι δύο εταιρίες εξελίσσουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid), που θα λειτουργεί με τάση 48V (από 400V) και θα είναι συμβατό με την χρήση μετασχηματιστή (inverter) με το κλασικό δίκτυο 12V των απλών αυτοκινήτων.

CHEAR-HYBRID-SCHAEFFLER-CONTINENTAL-2Ήδη υπάρχουν διάφορα project, όπως το πρωτότυπο «Gasoline Technology Car», όπου σε ένα μετασκευασμένο Ford Focus ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται μέσω ιμάντα με τον 1.0 Ecoboost για να τον υποβοηθά κυρίως σε συνθήκες υψηλού φορτίου (π.χ. κατά την επιτάχυνση από τις χαμηλές σ.α.λ.). Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα μπορεί να τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια δευτερεύοντα συστήματα, ενώ η αυτόματη αποσύμπλεξη της μετάδοσης κατά το ρολάρισμα (cruising) μειώνει τις μηχανικές τριβές και κατ’ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου έως και 17%.

Σε βάθος περίπου μίας πενταετίας, η μείωση των υβριδικών συστημάτων στα 48V αναμένεται να συναντήσει την αύξηση των κλασικών 12βολτων, μιας και οι απαιτήσεις των συστημάτων ασφαλείας και άνεσης που διαθέτει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αυξάνονται σε αριθμό αλλά και απαιτήσεις σε ενέργεια.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button