NEA

ADAC, για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο [vid]

Οι διαδρομές με ένα κάμπριο και κατεβασμένη την οροφή αποκτούν άλλο χρώμα. Κατά πόσο όμως αυτά είναι ασφαλή αν και όταν έρθει η κακιά η ώρα;

Adac crash test cabrioletΤην απάντηση επιχειρεί να δώσει η πασίγνωστη γερμανική λέσχη ADAC αξιολογώντας σε δοκιμές πρόσκρουσης -με τεχνητό ντεραπάρισμα και κατεβασμένη την οροφή- τέσσερα δημοφιλή τετραθέσια κάμπριο. Το καλύτερο αποτέλεσμα μεταξύ των τεσσάρων μικρών- μεσαίων κάμπριο το πέτυχε, όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα κατάταξη που ακολουθεί, το Opel Cascada –το πιο καινούργιο από τα τέσσερα- που προστάτευσε απόλυτα ικανοποιητικά τους επιβάτες του. Τόσο τους δύο που κάθονταν μπροστά όσο και τους άλλους δύο στο πίσω κάθισμα.

Καλά προστατευμένοι ήταν οι πίσω επιβάτες και του Renault Megane CC, το οποίο έχασε πόντους λόγω της πιο υψηλής επιβάρυνσης για τα κεφάλια οδηγού- συνοδηγού, που δεν απέφυγαν την επαφή  με το δρόμο. Ακόμα πιο έντονη επαφή με την άσφαλτο είχαν τα κεφάλια οδηγού- συνοδηγού στο Peugeot 308 CC, κυρίως γιατί οι εντατήρες των ζωνών ασφαλείας δεν λειτούργησαν αποτελεσματικά.

CRASH-TEST-CABRIO-2-RENAULT-MEGANE-CCΤη συνολική εικόνα έσωσε η καλή προστασία που απολαμβάνουν όσοι κάθονται πίσω -οι οποίοι όταν το αυτοκίνητο κινείται με κατεβασμένη την οροφή είναι οι ριγμένοι της υπόθεσης, καθώς σε αυτούς σκάει ο αέρος, ενώ ταυτόχρονα παίζουν το ρόλο του ανεμοθραύστη για όσους κάθονται μπροστά. Γενικότερα, οι πίσω εκτινασσόμενες μπάρες (όπως φαίνεται και στο βίντεο) λειτούργησαν σωστά ενώ το τεστ έδειξε δύο πράγματα: όταν βρίσκεσαι σε ένα κάμπριο είναι πιο ασφαλές να κάθεσαι στις πίσω θέσεις, ενώ αν οδηγείτε ή συνοδηγείτε καλό είναι να έχετε ρυθμισμένο το κάθισμα σας όσο χαμηλότερα γίνεται!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Κατα την ADAC ”υψηλοτερη” βαθμολογια σημαινει χειροτερη επιδοση,δηλαδη…
    Opel Cascada 1,6=καλη
    Renault Megane CC 2,1=καλη
    Peugeot 308 CC 2,8=ικανοποιητικη
    VW Golf Cabrio 3,6=επαρκης
    Αρα την καλυτερη επιδοση εφερε το Opel και την χειροτερη το VW,εκτος και αν
    καπου κανω λαθος…
    Eδω το link της ADAC.
    http://www.adac.de/infotestrat/tests/crash-test/cabrio_rollover_2014/default.aspx?ComponentId=208289&SourcePageId=31799

    YΓ.Πρωτη φορα κανω σχολιο στο site σας ενω ομως το επισκεπτομαι πολυ
    συχνα για ενημερωση και για τις τεχνικες πληροφοριες και αναλυσεις.
    Κανετε πολυ καλη και αξιολογη δουλεια,σας ευχαριστω!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!