NEA

Αποκάλυψη για το νέο VW Passat!

new VW Passat 2014 official photos (2)

Η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για την 8η γενιά Passat με φρέσκια σχεδίαση, μεγαλύτερους χώρους και υβριδική έκδοση. Οι πωλήσεις ξεκινούν τέλη του έτους…

Τα τελευταία χρόνια η Volkswagen μας έχει συνηθίσει στην διατήρηση της ίδιας σχεδιαστικής φόρμας εκσυγχρονίζοντας τα σημεία. Κάπως έτσι έχουν πράγματα για το νέο Passat που μπορεί να δείχνει τόσο ίδιο αλλά είναι τόσο διαφορετικό με τη νέα μάσκα που μοιάζει σαν προέκταση με τα φωτιστικά σώματα. Μάλιστα, το μπάνικο στιλ του αμαξώματος δίνει την εντύπωση ενός μεγαλύτερου σεντάν αλλά τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Συγκεκριμένα, το νέο Passat είναι μόλις 2 mm κοντύτερο (συνολικό μήκος 4767 mm) , 14 mm χαμηλότερο (1456 mm) αλλά 12 mm φαρδύτερο (1832 mm) από το απερχόμενο μοντέλο. Επίσης, το μεταξόνιο της νέας πλατφόρμας MQB είναι μακρύτερο κατά 79 mm με τον εμπρός άξονα να βρίσκεται 29 mm πιο μπροστά και τον οπίσθιο 17 mm πιο πίσω. Η νέα χωροταξική δόμηση συνεπάγεται μεγαλύτερους χώρους και στην  περίπτωση του σεντάν Passat το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 583 lt (+21) και της έκδοσης Variant τα 650 lt (+47).

To απόβαρο έχει μειωθεί έως 85 kg (το ελαφρύτερο είναι το Passat 1.4 ACT με 1.312 kg), ενώ από το εσωτερικό δεν θα απουσιάζει κανένα από τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Ανάλογα με την έκδοση θα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display) διάστασης 12,3” που αντικαθιστά τον κλασικό αναλογικό.

To νέο Passat διαθέτει μία ευρεία γκάμα κινητήρων που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο DSG με 7 σχέσεις, σύστημα start/stop και ανάκτησης ενέργειας, προσθιοκίνητες εκδόσεις ή τετρακίνητες 4Motion με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex. Η σειρά των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τον βασικό 1.4 TSI με 125 PS, τον ισχυρότερο με σύστημα ACT -και μερική απενεργοποίηση των κυλίνδρων- με ισχύ 140 PS και την κορυφαία 1.8 TSI με 180 PS. Αργότερα θα υπάρξει και δίλιτρη TSI με απόδοση 220 και 280 άλογα.

Από πλευράς ντίζελ η γκάμα ξεκινά από τον 1.6 TDI με 120 PS και εκπομπή CO2 κάτω από 100 g/km. Από εκεί και πέρα υπάρχει η έκδοση 2.0 TDI με 150 και 190 PS, ενώ η κορυφαία έκδοση bi-turbo με 280 PS και με κατανάλωση από 5 lt/100 km είναι ο ισχυρότερος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Volkswagen. Στον κινητήρα EA288, το σύστημα common rail τελευταίας γενιάς με πίεση έως 2.500 bar συνδυάζεται με σειραϊκό σύστημα υπερπλήρωσης με δύο υπερτροφοδότες (έναν μικρότερο για τις χαμηλές στροφές και έναν μεγαλύτερο για τις υψηλές) με overboost στα 3,8 bar.

Ειδικό βάρος έχει η υβριδική έκδοση με 211 PS και 400 Nm ροπής. Συγκεκριμένα, υπάρχει ο 1.4 TSI με 156 PS υποβοηθάται από έναν παράλληλα τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα δισκοειδούς μορφής με απόδοση 80 kW (109 PS). Οι υγρόψυκτες μπαταρίες λιθίου ιόντων χωρητικότητας 9,9 kWh (που φορτίζονται και ανεξάρτητα με καλώδιο ως plug-in) μπορούν να προσφέρουν καθαρή ηλεκτροκίνηση για έως 50 km, ενώ η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 966 km. Όσον αφορά στα νούμερα, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση αναμένεται να είναι στα ίδια επίπεδα με του Golf GTE, δηλ. στα 1,5 lt/100 km, ενώ η εκπομπή CO2 στα 35 g/km. Σχετικά με τις επιδόσεις, το 0-100 θα πετυχαίνεται σε λιγότερο από 8 δλ. με την τελική να φτάνει τα 210 km/h.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!