Αυτό είναι το νέο Mazda MX-5

Mazda-MX-5_2016_1000 (2)

Μετά από μακρά αναμονή και αρκετά teaser έφτασε η ώρα της αποκάλυψης για ένα από τα σημαντικότερα roadster της αγοράς που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Παρίσι…

Το Mazda MX-5 περνά στην 4η γενιά του (από το 1989 μετρά 250 χρόνια και περισσότερες από 930.000 πωλήσεις) με την παγκόσμια πρεμιέρα του να έχει προγραμματισθεί αρχές Οκτωβρίου στο Παρίσι και τις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν το ερχόμενο καλοκαίρι (ας ελπίσουμε πως έως τότε θα έχει ξεκαθαρίσει και το θέμα της αντιπροσώπευσης της Mazda στην Ελλάδα). Από αισθητικής πλευράς, το νέο Mazda MX-5 διατηρεί το βασικό καλούπι του προηγούμενου μοντέλου αλλά με ένα σαφώς πιο επιθετικό στιλ στο οποίο συμβάλλουν τόσο το ανάγλυφο καπό όσο και οι χαρακτηριστικοί προβολείς. Σήματα κατατεθέν του MX-5 αποτελούν πλέον τα πίσω στρογγυλά φώτα.

Αν και έχουν διατηρηθεί τα κλασικά βασικά στοιχεία και στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι ουσιαστικές και εντοπίζονται στο χειρόφρενο δίπλα από τον κοντό -και πάλι- επιλογέα ταχυτήτων, τα μονοκόμματα καθίσματα, το τιμόνι με τις τρεις ακτίνες και τους τρεις περιστροφικούς διακόπτες για τον κλιματισμό. Από κει και πέρα ο σχεδιασμός είναι ιδιαίτερα σύγχρονος, με την οθόνη στην κεντρική κονσόλα να ξεχωρίζει, ενώ πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι το πάνω μέρος στις πόρτες που είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Η μαλακή οροφή παραμένει μικρή και ελαφριά, όπως επιβάλλεται σε ένα κλασικό ρόουντσερ.

Από πλευράς διαστάσεων το νέο Mazda MX-5 είναι μικρότερο σε μήκος κατά 105 mm (3,92 μέτρα συνολικό μήκος), χαμηλότερο κατά 20 mm και πιο πλατύ κατά 10 mm, ενώ το αμάξωμα διατηρεί τις κλασικές αναλογίες με μεγάλο καπό και μικρό πίσω μέρος. Έχει ιδανική κατανομή βάρους -μιας και ο κινητήρας του έχει μετατοπιστεί περισσότερο προς το κέντρο. Tο μεταξόνιό του αυξήθηκε κατά 15 mm, προκειμένου να εξασφαλιστούν μεγαλύτεροι χώροι για τους δύο επιβάτες, ενώ το απόβαρο ζυγίζει έως 100 kg λιγότερα από το απερχόμενο μοντέλο.

Και φτάνουμε στο σημαντικότερο, την γκάμα των κινητήρων για την οποία η Mazda δεν έχει ανακοινώσει ακόμη κάτι επίσημο. Οι πληροφορίες μας, πάντως, λένε πως η γκάμα θα περιλαμβάνει δύο τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες SkyActiv που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: έναν στα 1,5 ή 1,6 lt που θα αποδίδει 130 ή 140 PS και έναν μεγαλύτερο 2,0 με 160 PS. Αν και τα παραπάνω σύνολα ακούγονται μάλλον «λίγα», τότε την κατάσταση ίσως να περισώνει το ελαφρύ σασί που δεν ξεπερνά τον τόνο, οπότε τόσο οι επιδόσεις όσο και τα πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά είναι δεδομένα.

Μείνετε δικτυωμένοι στο caroto.gr, έρχονται νέα μοντέλα και ένα μεγάλο αφιέρωμα για το σαλόνι του Παρισιού!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close