Από τον Ιούλιο στην παραγωγή έχει περάσει η 2η γενιά του γνωστού αυτόματου κιβωτίου με τις 8 σχέσεις…
Το πρώτο μοντέλο που υποδέχτηκε το νέο αυτόματο κιβώτιο ZF 8HP είναι η BMW 520d με καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών. Το εν λόγω κιβώτιο (που παράγεται από το 2008) έχει σχεδιαστεί να συνδυάζεται με κινητήρες που αποδίδουν έως 500 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα υπάρξει και το 8HP75 για κινητήρες έως 750 Nm ροπής. Η τελική σχέση του κιβωτίου έχει αυξηθεί στο 7,8 (από 7,0) «ώστε οι στροφές σε κάθε γρανάζι/σχέση να μειωθούν κατά 50 περιστροφές το λεπτό με μείωση της κατανάλωσης κατά 1%», λέει ο Jürgen Greiner, υπεύθυνος στον τομέα μετάδοσης για επιβατικά οχήματα.
Επίσης, το νέο κιβώτιο έχει κατά 23/ λιγότερες μηχανικές απώλειες, κατά την επιβράδυνση και όταν το όχημα ακινητοποιείται ο συμπλέκτης είναι εντελώς «ανοιχτός», ενώ η πίεση του υδραυλικού κυκλώματος είναι στα 3,5 bar (από 5) απαιτώντας μικρότερη ενέργειας προς όφελος της κατανάλωσης.
Ένα νέο στοιχείο που θα βλέπουμε και πιο συχνά είναι η πλήρης απεμπλοκή της μετάδοσης από το μοτέρ σε συνθήκες cruising, όπως και στο κιβώτιο της ZF και μέχρι τα 160 km/h. Σταδιακά, τα νέας γενιάς αυτόματα 8άρια της ZF τοποθετούνται σε διάφορα άλλα μοντέλα και από άλλους κατασκευαστές, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως το 8HP εξοπλίζει περισσότερα από 1.000 διαφορετικού τύπου μοντέλα, σύμφωνα πάντα με την ZF.