ΔΟΚΙΜΕΣ

BMW M135i [test drive]

BMW M135i caroto test drive 2014 (12)

H Μ135i μας τονίζει πόσο πολύ θα μας λείψει η πίσω κίνηση από την μικρομεσαία κατηγορία. Και εμείς φροντίσαμε να την χορτάσουμε, όσο περισσότερο μπορούσαμε…

Για την απόλαυση που προσφέρει η πίσω κίνηση δεν χρειάζεται να πούμε τα ευκόλως εννοούμενα (διαβάστε ένα ενδιαφέρον άρθρο). Πόσω μάλλον όταν συνδυάζεται σε ένα από τα πιο καλοστημένα πισωκίνητα με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,34 μέτρα και εμφάνιση που δεν βγάζει μάτια. Τουλάχιστον με την πρώτη ματιά, καθώς η M135i ξεχωρίζει από τους γκρίζους εξωτερικούς καθρέπτες, με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος, αεροδυναμικό κιτ. Λογοτυπάκια «M» συναντάς πίσω από τις 18άρες ζάντες, στις σιαγόνες στα φρένα, έως στο τιμόνι και στα καθίσματα.

Από εκεί και πέρα η ουσία κρύβεται πίσω από το αμάξωμα και συγκεκριμένα κάτω από το καπό. Εκεί υπάρχει ο εν σειρά 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας με υπερτετράγωνη γεωμετρία και χωρητικότητα στα 3 λίτρα. Με άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό/βύθισμα των 24 βαλβίδων και τούρμπο twin scroll αποδίδει 320 PS και 450 Nm ροπής, το 0-100 πετυχαίνεται σε 4,9 sec με τελική περιορισμένη στα 250 km/h. Όλα τα παραπάνω νούμερα ακούγονται σαν την χαρά του …οδηγού.

Πράγματι, η M135i είναι ένα χορταστικό αυτοκίνητο με πολύ γκάζι και ηχόχρωμα που σου ανεβάζει την διάθεση. Θετική έκπληξη αποτελεί το γεγονός πως εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα καθαρόαιμο M μοντέλο -κάτι που ίσως να αρέσει σε αρκετούς- μιας και η M135i είναι βολική για καθημερινές μετακινήσεις (παρά τα χαμηλοπρόφιλα 45άρια ελαστικά). Και αυτό διότι είναι ένα σχετικά άνετο -πεντάθυρο της δοκιμής μας- hot-hatch που περνά με ατσαλάκωτο τρόπο πάνω από το ανάγλυφο του οδοστρώματος, ενώ στο ταξίδι είναι εξαιρετικά ήσυχο.

photos – alex zoumbouloglou

Και φυσικά πιο οικονομικό με την κατανάλωση να πέφτει στα 8-9 lt/100 km, χάρη και στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο με τα ιδιαίτερα βολικά paddles στο τιμόνι. Βέβαια, το σύνολο της M135i είναι αρκετά προκλητικό για να μην κινείσαι σβέλτα με αποτέλεσμα η κατανάλωση συχνά να ξεφεύγει και να ανεβαίνει στα 11-12, ξεπερνώντας ακόμη και τα 15-18 όταν βρίσκεται με τέρμα γκάζι. Κάπου εκεί σκέπτεσαι «φτάνει πια στη μιζέρια» και τα οικονομοτεχνικά. Και δίχως δεύτερη σκέψη βυθίζεις το γκάζι ακόμη περισσότερο ξεζουμίζοντας τον εξακύλινδρο.

Εκεί διαπιστώνεις πως η M135i είναι πραγματικά πολύ γρήγορη, ειδικά στο πρόγραμμα Sport+ (ένα από τα τέσσερα προγράμματα με διακριτική λειτουργία του συστήματος ευστάθειας), όπου το σασί ζωηρεύει για τα καλά, με πιο μπάσο ήχο το μοτέρ και την πλαγιολίσθηση να ελέγχεται διακριτικά. Αν θες περισσότερο παιχνίδι κρατάς παρατεταμένα τον διακόπτη DSC και αφήνεις το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό να κατανέμει την ροπή για περισσότερο παιχνίδια με τις «πάντες».

Ολοκληρώνοντας αυτοκίνητα σαν την M135i (σ.σ. υπάρχει και τετρακίνητη xDrive από 54.850€) θυμίζουν καλές παλιές εποχές, τότε που οδηγούσες δίχως να αναζητάς το φτηνότερο βενζινάδικο. Είναι ευχάριστη στον δρόμο, απολαυστική στην οδήγηση, εκρηκτική σε επιδόσεις και άνετη για βόλτες κάθε μέρα ακόμη και στους κακούς ελληνικούς δρόμους. Στο ταξίδι δεν σου παίρνει τα αφτιά και αν δεν την ζορίσεις η κατανάλωση είναι λογική. Στοιχεία που θα εκτιμήσει όποιος αναζητά περισσότερο ένα GT πισωκίνητο και λιγότερο μία hardcore M…

BMW Μ135i Auto 5d – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 2.979 cc
Διάμετρος x διαδρομή 84,0 x 89,6 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός διαμήκη/εξακύλινδρος
Ισχύς 235 kW (320 PS) / 5.800 rpm
Ροπή 450 Nm (45,9 kgm) / 1.300-4.500 rpm
Τροφοδοσία Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 4,9 sec
Τελική ταχύτητα 250 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 11,9 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 10,3 / 7,5 / 5,3 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 52 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 436 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 175 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο 8 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/αεριζόμενοι δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Pirelli P Zero, εμπρός: 225/40 ZR18, πίσω: 255/35 ZR18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4340 x 1765 x 1411 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1532/1512 mm
Μεταξόνιο 2690 mm
Χώρος αποσκευών 360-1200 lt
Απόβαρο 1445 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 49.950€

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!