NEA

Αποκάλυψη για την Lamborghini Asterion LPI 910-4

Lamborghini-Asterion_LPI910-4_Concept_2014_1000 (7)

Πρόκειται για την πρώτη Lamborghini με υβριδικό χαρακτήρα, 910 άλογα και φυσικά ελληνικότατη ονομασία!

Ακολουθώντας την τάση της εποχής έφτασε και η ώρα της Lamborghini να παρουσίασε, έστω και σε πρωτότυπη μορφή, το πρώτο της υβριδικό plug-in μοντέλο. Ο λόγος για το Asterion το οποίο αποδίδει συνολικά 910 PS με την καρδιά του συστήματος να είναι ο γνωστός V10 των 5,2 lt που κινεί και τη Huracan και αποδίδει 610 άλογα. Για την περίσταση υποστηρίζεται και από 3 ηλεκτροκινητήρες, ένας εκ των οποίων παρεμβάλλεται μεταξύ του V10 και του αυτόματου κιβωτίου των 7 σχέσεων και οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα. Η συνολική απόδοση και των τριών ηλεκτροκινητήρων φτάνει τα 300 άλογα.

Όπως γίνεται αντιληπτό η παραπάνω διάταξη συνθέτει ένα εξίσου υβριδικό σύστημα τετρακίνησης που ελαχιστοποιεί την όποια απώλεια πρόσφυσης και δικαιολογεί το 0-100 σε μόλις 3 sec με την τελική να φτάνει τα 320 km/h. Και αν οι επιδόσεις ακούγονται εντυπωσιακές, τι να πει κανείς για την μέση κατανάλωση των 4,2 lt/100 km και την εκπομπή 98 g CO2/km, τιμές που θυμίζουν πετρελαιοκίνητο πόλης! Βέβαια, εδώ σημαντικό ρόλο παίζει το γεγονός πως η Asterion μπορεί να διανύσει 50 km με καθαρή ηλεκτρική ενέργεια και με ταχύτητα έως 125 km/h.

Εξωτερικά, το αμάξωμα με την χαρακτηριστική Blue Elektra βαφή (από ελληνικές ονομασίες μια χαρά τα πάμε) βασίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα και σχεδιαστικά θυμίζει μία χαμηλωμένη Urus. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Asterion το διάφανο κάλυμμα του μηχανοστασίου μαζί με τα ενιαία πίσω φώτα, ενώ στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έχουν παίξει με τις επιφάνειες αλλά και με τα διάφορα υλικά (αλουμίνιο, ανθρακόνημα και τιτάνιο).

Στο εσωτερικό το τιμόνι παραπέμπει ολίγον στην κλασική Miura και από εκεί ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα κίνησης που επιθυμεί: Zero για ηλεκτρική κίνηση μηδενικών ρύπων, Ibrido για υβριδική κίνησης, T για ισχύ από τον θερμικό V10. Αξιοσημείωτη λεπτομέρεια, ένα tablet στο οποίο προβάλλονται διάφορες πληροφορίες (από το σύστημα infotainment, το GPS κ.λπ.), ενώ την προσοχή τραβούν και οι 20άρες ζάντες (21’’ πίσω) με ελαστικά της Pirelli.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button