To Testastretta DVT στο νέο V2 της Ducati [vid]

H Ducati παρουσίασε τον ολοκαίνουργιο V2 κινητήρα, τον πρώτο με φουλ μεταβλητό χρονισμό στην εισαγωγή αλλά και στην εξαγωγή…

Duacti Testastretta DVT Desmodromic System (17)Ο νέος V2 της Ducati έχει χωρητικότητα 1.198 cc, αποδίδει 160 PS/9.500 rpm και 136 Nm/7.500 rpm και εικάζεται πως θα τοποθετηθεί σε μια νέα έκδοση της Multistrada 1200. Η ανάφλεξη προκαλείται από διπλά μπουζί (DS ή Dual Spark) ανά κύλινδρο, ενώ το μοτέρ είναι προδιαγραφής Euro 4. Επίσης, τα μπεκ ψεκασμού έχουν νέα θέση για να ψεκάζουν το καύσιμο στοχεύοντας την περιοχή πίσω από τις ζεστές βαλβίδες εισαγωγής για βέλτιστη καύση.

Duacti Testastretta DVT Desmodromic System (9)Ωστόσο, το highlight έχει να κάνει με το δεσμοδρομικό σύστημα (DVT ή Desmodromic Variable Timing) που μεταβάλλει τον χρονισμό και στους δύο εκκεντροφόρους. Πέρα από την αύξηση της ισχύος και την πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του, ο Ducati Testastretta DVT παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως 8% σε σχέση με τον προηγούμενο δίχως μεταβλητό χρονισμό .

Ένας αισθητήρας αυτανάφλεξης (anti-knock) αντιλαμβάνεται πότε το μοτέρ λειτουργεί με αμόλυβδη χαμηλότερων οκτανίων (από τα «πειράκια») και ρυθμίζει ανάλογα την χαρτογράφηση κάνοντας χρήση μίας δευτερεύουσας παροχής με εμπλουτισμό αέρα. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε ένα σχετικό άρθρο για το ελληνικό δεσμοδρομικό σύστημα καθώς και για την τούρμπο Kawasaki Ninja H2.

Korres Project 4, ένα σούπερ όχημα από άλλο πλανήτη!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close