ΑΓΩΝΕΣ

Υπό επιτήρηση Caterham και Marussia

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-3

Δύο από τις μικρότερες ομάδες της Φόρμουλα 1, η Caterham και η Marussia, ήταν γνωστό πως αντιμετώπιζαν οικονομικά προβλήματα…

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-1Τώρα και επίσημα μπαίνουν σε καθεστώς οικονομικής επιτήρησης -ένα βήμα πριν την πτώχευση δηλαδή- ενώ ταυτόχρονα αναζητείται υποψήφιος αγοραστής τους. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως και οι δύο δεν θα δώσουν το παρόν στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ και η Caterham σίγουρα και σε αυτό του Abu Dhabi.

Η εξέλιξη αυτή φυσικά και δεν είναι καλή, για το μέλλον όλου του «τσίρκου» της Φόρμουλα 1 και του ενδιαφέροντος που παρουσιάζει. Εμείς απλά θα αναφέρουμε κάποιους λόγους για τους οποίους πρέπει να υπάρχουν οι μικρές ομάδες στην F1. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

  • CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-2Όπως σε κάθε πρωτάθλημα, από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ μέχρι το κέρλινγκ, οι μικρές ομάδες τονώνουν το ενδιαφέρον, καθώς πάντα ο αγώνας του Δαυίδ εναντίον του Γολιάθ είναι ελκυστικός. Και μιας και στην F1 οι μικρές ομάδες έχουν ακόμα λιγότερες πιθανότητες διάκρισης κάθε τυχόν επιτυχία τους έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία.
  • Περισσότερα αυτοκίνητα στην πίστα σημαίνει μεγαλύτερο ανταγωνισμό και δυσκολία, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που τα μονοθέσια των μικρών ομάδων μετέχουν σε εντυπωσιακές φάσεις και καταστάσεις. Παράλληλα ο αγώνας για τις πίσω θέσεις της κατάταξης είναι εξίσου σκληρός και απαιτητικός με αυτόν για τις πρώτες. Και δυστυχώς τον βλέπουν μόνο όσοι παρακολουθούν στην πίστα.
  • Τα τυχόν λιγότερα μονοθέσια θα επηρεάσουν και τα προκριματικά. Τόσο σε ότι αφορά τη διάρκειά τους όσο και το σασπένς.
  • CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-4Με μόνο 18 μονοθέσια στην πίστα η ιδέα του 3ου αυτοκινήτου θα κερδίσει ξανά πόντους, παρόλο που δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Κι αυτό γιατί σε μια όχι και τόσο απίθανη περίπτωση οι 3 κορυφαίες ομάδες θα μονοπωλούσαν ουσιαστικά την 1η δεκάδα και οι υπόλοιποι δεν θα είχαν κανένα ενδιαφέρον.
  • Θα περιοριστούν κατά πολύ οι πιθανότητες εισόδου νέων οδηγών στην F1 καθώς οι μικρές ομάδες λειτουργούν και σαν ένα είδος φυτωρίου. Ακόμα και ο μεγάλος Ayrton Senna από την ομάδα της Toleman ξεκίνησε, ενώ π.χ. ο Alonso από τη Minardi…
  • Οι μικρές ομάδες αποτελούν πηγή εσόδων για τις μεγαλύτερες. Η Caterham π.χ. παίρνει το κιβώτιό της από τη Red Bull, ενώ η Marussia σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη είναι πελάτης της Ferrari. Παράλληλα προσθέτουν και επιπλέον χιλιόμετρα στη διαδικασία της εξέλιξης.
  • Μιας και στην F1 δεν υπάρχουν μόνο οι οδηγοί αλλά μια ολόκληρη οργάνωση πίσω από κάθε ομάδα, όσο μικρή κι αν είναι, αν εκλείψουν οι Δαυίδ αρκετοί άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους. Σε ένα χώρο εξειδικευμένο όσο δεν παίρνει άλλο…

Με τη συνεργασία του carzine.gr

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto