Στην Ιταλική ομάδα είναι αποφασισμένοι να εξαντλήσουν κάθε μέσο πίεσης ώστε να αρθούν οι περιορισμοί των κανονισμών και να επιτραπεί η εξέλιξη των μονάδων ισχύος για το 2015.
Στη Ferrari δεν έκαναν όσο καλή δουλειά θα ήθελαν με τη φετινή μονάδα ισχύος που υστερεί σε απόδοση ενώ ταυτόχρονα είναι πιο απαιτητική σε καύσιμο. Ήδη από την 1/8 έχει απομακρυνθεί ως υπεύθυνος γι’ αυτό ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων Luca Marmorini.
Την προηγούμενη βδομάδα ήταν σε πλήρη εξέλιξη μια διαπραγμάτευση ανάμεσα στους 3 κατασκευαστές μονάδων ισχύος που συμμετείχαν στο φετινό πρωτάθλημα της F1. Ο λόγος για Renault, Ferrari και Mercedes που κάθισαν γύρω από το ίδιο τραπέζι αλλά απέτυχαν να βρουν λύση. Η συζήτηση διεκόπη προς το παρόν καθώς δε μπόρεσαν να βρουν τη χρυσή τομή.