Με ένα φρέσκο αέρα… euro 6 κάτω από το καπό αλλά και με μικροαλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό του, το C4 δέχεται ένα αναζωογονητικό facelift για τη νέα χρονιά.
Κρίνοντας ότι ήρθε η ώρα για ανανέωση, η Citroen φρόντισε να δώσει στο μικρομεσαίο της μοντέλο όλα όσα χρειάζεται για να επανέλθει στο προσκήνιο. Ξεκινώντας από τους κινητήρες, τα μεγάλα νέα έχουν να κάνουν με την έλευση ενός καινούριου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα, χωρητικότητας 1.2 λίτρων, ο οποίος θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η πρώτη είναι η PureTech 110, που θα αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής. Η κατανάλωση καυσίμου θα κυμαίνεται στα 4,7 λίτρα/ 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 110 γρ. CO2/ χλμ.
Η PureTech 130, με τη σειρά της θα προσφέρει 130 ίππους και 230 Nm ροπής, με κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/ 100 χλμ. Στην πρώτη περίπτωση συναντάμε ένα εξάρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στη δεύτερη ένα αυτόματο, έξι πάλι σχέσεων. Σε ο,τι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει τους BlueHDi 100 με 100 ίππους και 254 Nm και BlueHDi 120 με 120 HP και 300 Nm. Αντίστοιχα και εδώ, οι προδιαγραφές ρύπων είναι Euro 6.
Οι αλλαγές, φυσικά, δεν περιορίζονται κάτω από το καπό αλλά επεκτείνονται και στο σχεδιαστικό κομμάτι. Το ανανεωμένο C4 διαθέτει νέα LED φώτα ημέρας και επανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα, που δημιουργούν μία τρισδιάστατη αίσθηση. Νέοι τροχοί ελαφρού κράματος και δύο νέες χρωματικές προσθήκες κάνουν επίσης την εμφάνισή τους.
Όσο για το εσωτερικό, υπάρχουν δύο νέες επενδύσεις, ενώ το highlight αποτελεί η νέα οθόνη αφής 7 ιντσών, που θα αντικαταστήσει αρκετούς φυσικούς διακόπτες και κουμπιά από το ταμπλό. Επίσημα, το ανανεωμένο C4 θα παρουσιαστεί το Μάρτιο, στην διεθνή έκθεση της Γενεύης. Όσο για την κυκλοφορία του στην ελληνική αγορά, είναι δύσκολο να το δούμε πριν από το Μάιο του ερχόμενου έτους.