NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ανανέωση για το Hyundai i30 με τούρμπο κινητήρες!

hyundai_i30

Με αρκετές οπτικές αλλαγές, νέους κινητήρες και μία νέα turbo έκδοση 186 ίππων, η Hyundai ετοιμάζεται να δώσει νέα ώθηση στο μικρομεσαίο της μοντέλο.

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για την ανανέωση του i30 και η κορεατική εταιρία φρόντισε αυτή να αξίζει τον κόπο. Εμφανισιακά μπορεί κανείς να διαπιστώσει αρκετές αλλαγές στους προφυλακτήρες και στη μάσκα μπροστά, ενώ το μενού περιλαμβάνει ακόμα νέες ζάντες ελαφρού κράματος και τρεις νέους χρωματισμούς.

Ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές έχουν επέλθει στα μηχανικά μέρη, με το σύνολο των κινητήρων που φέρει να είναι τεχνολογίας euro 6. Στους βενζινοκινητήρες ο βασικός 1.4 των 100 ίππων έχει αντικατασταθεί από ένα νέο σύνολο, ανάλογου κυβισμού και ιπποδύναμης, το οποίο όμως είναι ελαφρύτερο και με μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα/100 χλμ. Αμέσως μετά ακολουθεί το σύνολο των 1.6 λίτρων και 120 ίππων, το οποίο πλέον συνδυάζεται προαιρετικά με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων, διπλού συμπλέκτη.

Σε ο,τι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες υπάρχει ο 1.6 turbodiesel σε δύο διαμορφώσεις ισχύος. Μία με 100 ίππους και 280 Nm ροπής και μία με 136 ίππους και αντίστοιχη ροπή. Αμφότερες εφοδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και, εναλλακτικά, με το εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που προαναφέραμε, όπου για την περίσταση ανεβάζει τη ροπή στα 300 Nm.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται πλέον η έκδοση i30 Turbo, ανάλογη εν πολλοίς με την αντίστοιχη του Kia cee’d GT αλλά με ελαφρά μικρότερη ισχύ, 186 έναντι 204 ίππων. Και εδώ συναντάμε έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Στο κομμάτι των επιδόσεων, τα πρώτα 100 χλμ./ ώρα από στάση έρχονται σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 218 χλμ./ ώρα. Το i30 Turbo φέρει βελτιωμένες αναρτήσεις, μεγαλύτερους τροχούς 18 ιντσών, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, καθώς και αρκετές οπτικές αλλαγές, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του. Το ανανεωμένο μοντέλο της Hyundai αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 1015.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!