ΑΓΩΝΕΣ

Formula E : Θερμό κλίμα για όλους και τα …Michelin Pilot Sport EV!

Οι 20.000 θεατές -σύμφωνα με τους διοργανωτές – ανταμείφθηκαν πλουσιοπάροχα με ένα καθηλωτικό θέαμα, κάτω από λαμπρό ήλιο, και με θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 30°C!

race_news-1Η ζέστη ήταν πρωταγωνιστής στο ePrix του Μπουένος Άιρες. Με μια άσφαλτο στους 50°C, η πίστα του ePrix του Μπουένος Άιρες υπέβαλε ανθρώπους, μηχανές και ελαστικά Michelin σε πολύ σκληρή δοκιμασία. Στο βάθρο του ePrix του Buenos Aires ανέβηκαν: ο νικητής  Antonio Felix Da Costa (Amlin Aguri) , ο Nicolas Prost (e.dams-Renault) στην δεύτερη θέση  και στην τρίτη θέση ο Nelson Piquet Jr (China Racing).

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Nicolas Prost υπογράμμισε τα προτερήματα των ελαστικών Michelin : «Θεωρώ ειλικρινά, πως κατά το σχεδιασμό των ελαστικών της, η Michelin έκανε φανταστική δουλειά.  Σε συνθήκες τόσο ακραίες, όσο αυτού του αγώνα, τα υποβάλαμε σε πολύ σκληρή δοκιμασία και παρόλα αυτά προσέφεραν ταυτόχρονα, πολύ υψηλό επίπεδο επιδόσεων και αντοχής, παρά την αποπνικτική ζέστη.  Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι τα ελαστικά αυτά είναι πολύ ξεχωριστά, αφού είναι σχεδιασμένα για να κινούνται εξίσου καλά σε στεγνό και σε βρεγμένο, άρα, ακόμη ένα μεγάλο μπράβο στην Michelin ! ».

Αγωνιστικό μέρος

FIA-FORMULA-E -CHAMPIONSHIP_04-Buenos-Aires-Argentina (1)Ο αγώνας ξεκίνησε στις 16:04 με εξαιρετικό θέαμα ήδη από την πρώτη στροφή, όταν ο Nick Heidfeld προσπερνάει « στην εξωτερική » τον Jamie Alguersuari.  Ο Γερμανός χρησιμοποιεί στη συνέχεια το « Fan Boost » του για να φτάσει τον Sébastien Buemi, που επιχειρούσε να ξεφύγει προς τα εμπρός.  Οι θέσεις παραμένουν σταθερές μέχρι τον 7o γύρο, οπότε ο Lucas Di Grassi (Audi Sport ABT) προσπερνά τον Alguersuari και πλασάρεται στην τρίτη θέση.  Στο τέλος του 13ου γύρου, ο Nick Heidfeld δίνει την θέση του στον Βραζιλιάνο.  Έτσι, ο Di Grassi είναι δεύτερος και ο Heidfeld τρίτος.

Η κατάταξη παραμένει αμετάβλητη για μερικούς γύρους ακόμη, ώσπου ο Karun Chandhok (Mahindra Racing) χτυπάει με το αυτοκίνητό του σε τοιχίο. Οι πιλότοι επωφελούνται για να επιστρέψουν στα pit για να αλλάξουν όχημα. Με την επανεκκίνηση του αγώνα,  ο Sébastien Buemi επιχειρεί αμέσως να προηγηθεί … χωρίς επιτυχία, αγγίζει ένα τοιχίο με τον εμπρός δεξί τροχό του, με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτησή του. Χωρίς τον Buemi, οι Di Grassi και Heidfeld μονομαχούν.

FIA-FORMULA-E -CHAMPIONSHIP_04-Buenos-Aires-Argentina (2)Στον 27o γύρο, όπου έχουμε αλλαγή δεδομένων: η πίσω δεξιά ανάρτηση του αυτοκινήτου του Lucas Di Grassi σπάει και ο Heidfeld παίρνει τα ηνία του αγώνα, αγωνιζόμενος με τον Sam Bird. Εκείνη τη στιγμή, ο Άγγλος δέχεται ποινή με « drive through » για παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη κατά την έξοδό του από τα pit. Το παιχνίδι φαίνεται, λοιπόν, να έχει κριθεί υπέρ του Nick Heidfeld και της Venturi, με άνετο προβάδισμα περισσότερων από 4 δευτερόλεπτα έναντι του Antonio Felix Da Costa (Amlin Aguri).

Αυτά μέχρι τον 32o γύρο :  ο Heidfeld δέχεται ποινή για υπέρβαση ταχύτητας στην « pit-lane».  Ο Felix Da Costa είναι επί κεφαλής και όλοι ετοιμάζονται για έναν ήσυχο τερματισμό. Όμως ο Nicolas Prost,  o πιλότος της e.dams-Renault, ο οποίος καραδοκούσε, καταλαμβάνει την τρίτη θέση.  Έχει τώρα τον Jean-Eric Vergne (Andretti Autosport) στο στόχαστρο.  Σε δύο στροφές καταφέρνει να τον προσπεράσει απότομα και να του αποσπάσει την δεύτερη θέση.  Ο Vergne επιδιώκει να αντεπιτεθεί, αλλά δεν τα καταφέρνει σε μια στροφή, και «ανοίγει την πόρτα» στον Nelson Piquet Jr (China Racing).

Η τελική κατάταξη του ePrix Bueons Aires: στην πρώτη θέση ο Antonio Felix Da Costa (Amlin Aguri),  Nicolas Prost (e.dams-Renault), στην δεύτερη θέση, και Nelson Piquet Jr (China Racing) στην τρίτη. Η επόμενη διοργάνωση του Πρωταθλήματος FIA Formula E θα διεξαχθεί στο Μαϊάμι (ΗΠΑ), στις 14 Μαρτίου 2015.

FIA Formula E Championship – Buenos Aires ePrix (Rd 4) – Race results:

FIA-FORMULA-E -CHAMPIONSHIP_04-Buenos-Aires-Argentina (3)1. Antonio Felix da Costa, Amlin Aguri, 48:52.100
2. Nicolas Prost, e.dams-Renault, +5.354s
3. Nelson Piquet Jr, China Racing, +8.552s
4. Jaime Alguersuari, Virgin Racing, +11.148s
5. Bruno Senna, Mahindra Racing, +11.535s
6. Jean-Eric Vergne, Andretti, +13.319s
7. Sam Bird, Virgin Racing, +13.617s
8. Salvador Duran, Amlin Aguri, +14.724s
9. Nick Heidfeld, Venturi, +15.464s
10. Oriol Servia, Dragon Racing, +19.334s
11. Stephane Sarrazin, Venturi, +28.973s
12. Ho-Pin Tung, China Racing, +37.858s
13. Marco Andretti, Andretti,+1 lap
14. Daniel Abt, Audi Sport ABT, +2 laps
15. Jerome d’Ambrosio, Dragon Racing, +2 laps
16. Jarno Trulli, Trulli, DNF
17. Lucas di Grassi, Audi Sport ABT, DNF
18. Sebastien Buemi, e.dams-Renault, DNF
19. Michela Cerruti, Trulli, DNF
20. Karun Chandhok, Mahindra Racing, DNF

Driver Standings (After Rd 4):

1. Lucas di Grassi – 58pts
2. Sam Bird – 48pts
3. Sebastien Buemi – 43pts
4. Nicolas Prost – 42pts
5. Nelson Piquet Jr – 37pts
6. Antonio Felix da Costa – 29pts
7. Jaime Alguersuari – 26pts
8. Jerome D’Ambrosio – 22pts
9. Franck Montagny – 18pts
10. Karun Chandhok – 18pts

Team Standings (After Rd 4):

1. e.dams-Renault Formula E – 85pts
2. Virgin Racing Formula E – 74pts
3. Audi Sport ABT Formula E– 62pts
4. Andretti Formula E – 41pts
5. China Racing Formula E – 37pts
6. Dragon Racing Formula E – 37pts
7. Mahindra Racing Formula E – 36pts
8. Amlin Aguri Formula E – 35pts
9. Trulli Formula E – 12pts
10. Venturi Formula E – 5pts

 

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button