ΔΟΚΙΜΕΣ

Jeep Renegade 1.6 MTJ 4×2 & 2.0 MTJ 4×4 Trailhawk [test drive]

Jeep Renegade Trailhawk caroto test drive 2015 (51)

Αν πριν από μερικά χρόνια σας έλεγαν πως θα υπήρχε ένα Jeep ακόμη και με 1.400άρηδες κινητήρες και με μήκος αμαξώματος κάτω από τα 4,3 μέτρα τι θα απαντούσατε;

Προφανώς, πως οι καιροί αλλάζουν. Τόσο πολύ, που στην Jeep επιτρέπουν την εισαγωγή ενός μοντέλου με downsizing κινητήρες όταν την προηγούμενη δεκαετία μία έκδοση κάτω από τα 2.000 κ.εκ. θα ακουγόταν αστεία. Ωστόσο, από τότε η τράπουλα έχει ανακατευτεί τόσο πολύ, ειδικά από την στιγμή που η Fiat εμπλέκεται στο παιχνίδι και αν δεν υπήρχε η εμπλοκή των Ιταλών, ίσως και να μην υπήρχε το Renegade. Το οποίο κατασκευάζεται μαζί με το Fiat 500X στο Melfi της Ιταλίας και διαθέτει κοινά μηχανικά μέρη (για την ακρίβεια οι κινητήρες και το βασικό DNA προέρχονται από την Fiat).

Από την στιγμή που τα συστατικά ήταν έτοιμα, η Jeep έπαιξε τον ρόλο του σεφ για να τα πλάσει με τον δικό της τρόπο και την δική της τεχνογνωσία. Καταρχήν, το αμάξωμα του Renegade μπορεί να θυμίζει σε αρκετά σημεία το κυβιστικό μοτίβο που ξεκίνησε η Fiat αλλά η Jeep κατάφερε να το μεταποιήσει στο δικό της στιλ. Μόνο η χαρακτηριστική γρίλια με τους στρόγγυλους μεγάλους προβολείς, αποτελούν σήμα κατατεθέν της εταιρίας. Από εκεί και πέρα, η τετράγωνη σχεδίαση, οι ράγες στην οροφή, το ψηλό αμάξωμα, τα πλαϊνά προστατευτικά κ.α. είναι αρκετά για να συμπληρώσουν την εικόνα ενός Jeep. Πάντως, τα πίσω φωτιστικά σώματα θα μπορούσαν να έχουν διαφορετικό στιλ, δίχως το ανάγλυφο το «X», που παραπέμπει στο συγγενές Fiat.

Αν και το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,26 m, το μεγάλο πλάτος (1,8 m) και ύψος (1,7 m) δίνουν την εντύπωση ενός μεγαλύτερου οπτικά SUV, με προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Στην διάρκεια της πανελλαδικής παρουσίασης δοκιμάσαμε την πιο συμφέρουσα -κατά την άποψη μας- έκδοση του Renegade (την 1.6 MTJ 4×2) και την πιο ικανή (την 2.0 MTJ 4×4). Και στις δύο περιπτώσεις το ταμπλό κερδίζει τις εντυπώσεις με το προσεγμένο φινίρισμα, ενώ οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, όπως και η εύχρηστη οθόνη αφής, φωνάζουν από μακριά Fiat.

Ένα στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι η μεγάλη ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ανάμεσα στα αναλογικά όργανα. Η θέση οδήγησης θα μπορούσε να είναι πιο βολική, χαμηλότερη και με καλύτερη πλευρική στήριξη, ενώ κανένα παράπονο δεν υπάρχει για τους χώρους για μικροαντικείμενα. Πολύ καλοί είναι και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ με τα 351 lt έχει χαμηλό κατώφλι για εύκολη φόρτωση αντικειμένων.

photos: ckaragiorgakis

Ξεκινώντας από την μικρότερη και οικονομικότερη έκδοση, εδώ συναντάμε τον γνωστή ντίζελ των 1.600 cc με ισχύ 120 PS. Η κίνηση περνά μόνο στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων με αρκετά καλή κλιμάκωση. Στην περίπτωση του Renegade το μοτέρ ακούγεται λιγότερο στην καμπίνα και προσφέρει καλές επιδόσεις, αν σκεφτεί κανείς πως το απόβαρο είναι στα 1.465 kg(!). Μην περιμένετε ένα Renegade που θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο (0-100 σε 10,2 sec), αλλά ένα που κινείται αξιοπρεπώς και βολτάδικα. Στις υψηλές ταχύτητες εμφανίζονται αναμενόμενο (λόγω σχεδίασης, μεγάλους καθρέπτες κ.α.) μικροί αεροδυναμικοί θόρυβοι, ενώ η κατανάλωση συγκρατείται στα 6,5-7,5 lt/100 km. Αποτελεσματική είναι η ανάρτηση που φιλτράρει τις ανωμαλίες όπως θα αρμόζει σε ένα SUV που σέβεται τον (προ)ορισμό του.

Καλό το δικίνητο πετρελαιοκίνητο Renegade, το οποίο θα αποτελέσει και την δημοφιλέστερη επιλογή στην χώρα μας. Και αν μας άρεσε, τότε δεν κρύβουμε πως ζηλεύουμε όσους έχουν τα περιθώρια να αποκτήσουν το κορυφαίο Trailhawk που έχει όλα τα καλά. Έχουμε και λέμε: 2-λιτρο ντίζελ με 170 άλογα, τετρακίνηση Jeep Active Drive Low με «κοντό» (σχέσεις υποπολλαπλασιασμού 20:1), αυτόματο 9άρι κιβώτιο, αυτόματο σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill-descent Control), δυνατότητα διάβασης υδάτινου κωλύματος βάθους μέχρι και 480 mm, δυνατότητα έλξης ρυμουλκούμενου με βάρος έως 1.500 κιλά κ.α. Και με τα ελαστικά «M+S», το Renegade Trailhawk κάνει ότι και το μικρότερο 1.600άρι, αλλά με ένα πιο large στιλ σε κάθε περίπτωση.

Οι επιδόσεις φτάνουν και περισσεύουν, η τετρακίνηση εξασφαλίζει περισσότερη πρόσφυση, ενώ το 9άρι αυτόματο κιβώτιο εκμεταλλεύεται στο έπακρο την απόδοση του μοτέρ. Εκεί που το Renegade Trailhawk δίνει τα ρέστα του, είναι στο off-road. Οδηγώντας στην Πάρνηθα, σε χιονισμένες και γεμάτες λάσπη διαδρομές, το Renegade μας εξέπληξε με τις δυνατότητες του και δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό Cherokee. Μάλιστα, οι μικρές γωνίες πρόσβασης, διαφυγής (30,5/34,3 μοίρες αντί των 17,9 και 29,7 του 1.6 4×2) και ράμπας, προσφέρουν στα δύσκολά ακόμη καλύτερες δυνατότητες. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 210 mm, ενώ για το 4×2 στα 175 mm.

[accordion close=”1″ title=”Σχετικά με το Jeep Trailhawk“]Είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του που ενσωματώνει αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, δίνοντάς του την δυνατότητα να βελτιστοποιεί τις ικανότητες του κινητήρα επιτρέποντας τόσο επιθετικές εκκινήσεις όσο και ήρεμη και ομαλή απόδοση της ισχύος στον αυτοκινητόδρομο. Παρέχει την δυνατότητα για άμεσες επιταχύνσεις και ομαλή αλλαγή σχέσεων. Η ευρεία διασπορά των σχέσεων, με μικρή διαβάθμιση επιτρέπει την ύπαρξη τεσσάρων overdrive σχέσεων με προφανή πλεονεκτήματα στην μείωση του θορύβου, την οικονομία καυσίμου και την γενικότερη αίσθηση πολυτέλειας και ποιότητας γύρω από την λειτουργία του. Για την αυτόματη λειτουργία, υπάρχουν 20 διαθέσιμες διαφορετικές χαρτογραφήσεις στο λογισμικό του, κάθε μία από τις οποίες επιλέγεται αυτόματα ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες κίνησης και τις απαιτήσεις το οδηγού (διαθέσιμη ροπή κινητήρα, διαμήκη και πλευρική επιτάχυνση, kickdown, κλίση οδοστρώματος, κλπ). Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει χειροκίνητα την επιθυμητή σχέση μετάδοσης μέσω της λειτουργίας Autostick

Jeep Active Drive1 – αυτόματο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με δυνατότητα μεταφοράς του συνόλου της ροπής σε έναν και μόνο τροχό για μέγιστη εκτός δρόμου ικανότητα.

Jeep Active Drive Low2,3 – αποκλειστικό για την κατηγορία, σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού της τελικής σχέσης μετάδοσης σε αναλογία 20:1.

Το Renegade είναι το πρώτο SUV με δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού (power take-off unit – PTU), συνεισφέροντας στην μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η εμπλοκή – απεμπλοκή του πίσω διαφορικού και η μετάδοση της κίνησης από τον εμπρός στον πίσω άξονα πραγματοποιείται αυτόματα με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση της ροπής αναλόγως των συνθηκών.

Και τα δύο συστήματα τετρακίνησης Jeep Active Drive και Jeep Active Drive Low περιλαμβάνουν το σύστημα Jeep Selec Terrain το οποίο παρέχει έως πέντε επιλογές οδήγησης (Αυτόματο – auto, κίνηση σε χιόνι – snow, κίνηση σε άμμο – sand, κίνηση σε λάσπη – mud και τέλος κίνηση σε βραχώδεις επιφάνειες – rock η οποία διατίθεται μόνο στην έκδοση Trailhawk).

Jeep Active Drive1

Το σύστημα τετρακίνησης Jeep® Active Drive εναλλάσσει αυτόματα την κίνηση από 4×2 σε 4×4, μόνο εφόσον αυτό είναι απαραίτητο. Η εμπλοκή – απεμπλοκή του πίσω διαφορικού και η μετάδοση της κίνησης από τον εμπρός στον πίσω άξονα πραγματοποιείται αυτόματα με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση της ροπής αναλόγως των συνθηκών πρόσφυσης. Το σύστημα τετρακίνησης Jeep® Active Drive διαθέτει δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού, συνεισφέροντας στην μειωμένη κατανάλωση καυσίμου

Jeep Active Drive Low2,3

Το σύστημα τετρακίνησης Jeep® Active Drive Low, διαθέτει επιπλέον του Active Drive:

• Επιλογή κοντής σχέσης με τελική σχέση μετάδοσης λόγου 20:1

• Σύστημα Υποβοήθησης Κατάβασης που βοηθά ώστε η κατάβαση να γίνεται με ελεγχόμενη ταχύτητα και ασφάλεια χωρίς να απαιτείται από τον οδηγό να απασχολείται με τα φρένα. Λειτουργεί όταν ο οδηγός έχει επιλέξει τη σχέση 4WD Low (κοντή σχέση μετάδοσης), επενεργώντας αυτόματα στα φρένα και εξασφαλίζοντας ασφαλή και σταθερή ταχύτητα κατάβασης μικρότερη από 8 km/h.

Jeep Selec Terrain. Και τα δύο νέα συστήματα 4κίνησης που εξοπλίζουν το νέο Jeep® Renegade περιλαμβάνουν το σύστημα διαχείρισης Jeep Selec Terrain το οποίο παρέχει έως πέντε (5) προεπιλεγμένες αυτόματες ρυθμίσεις προσαρμογής πρόσφυσης, που δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει την ιδανική ρύθμιση για κίνηση εντός ή/και εκτός δρόμου, ώστε να πετύχει τις καλύτερες, για το είδος του δρόμου που κινείται, επιδόσεις. Οι πέντε (5) αυτές επιλογές είναι : Auto, Snow, Sand, Mud, και αποκλειστικά για τις εκδόσεις με το σύστημα τετρακίνησης Active Drive Low στην έκδοση Trailhawk, η επιλογή Rock3.

Selec Terrain Αναλυτικά:

AUTO (Αυτόματο): ο τρόπος οδήγησης με κίνηση και στους τέσσερις κινητήριους τροχούς, με συνεχή και πλήρως αυτόματη λειτουργία, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την οδήγηση σε δρόμο και εκτός δρόμου. Αυτός το τρόπος μειώνει επίσης την κατανάλωση του καυσίμου, εφόσον επιτρέπει την αποσύνδεση, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, του άξονα μετάδοσης.

SNOW (Χιόνι): αυτός ο τρόπος οδήγησης επιτρέπει μεγαλύτερη ευστάθεια σε αντίξοες καιρικές συνθήκες. Χρησιμοποιείται για την οδήγηση σε δρόμο και εκτός δρόμου επάνω σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως για παράδειγμα οδοστρώματα που καλύπτονται από χιόνι.

SAND (Άμμος): τρόπος οδήγησης για διαδρομές εκτός δρόμου, για χρήση επάνω σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως αμμώδεις επιφάνειες. Η μετάδοση ενεργοποιείται για να παρέχει μέγιστη κινητήρια ισχύ.

MUD (Λάσπη): τρόπος οδήγησης εκτός δρόμου για χρήση σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως δρόμοι που καλύπτονται με λάσπη ή βρεγμένο γκαζόν.

ROCK (όπου υπάρχει, μόνο για εκδόσεις Trailhawk): αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο με τη λειτουργία 4WD LOW ενεργή. Η διάταξη διαμορφώνει το αυτοκίνητο έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την κινητήρια ισχύ και να επιτρέψει τις πιο υψηλές δυνατότητες στροφής του τιμονιού σε εκτός δρόμου επιφάνειες με υψηλή πρόσφυση. Αυτή η λειτουργία εξασφαλίζει τις μέγιστες “off-road” επιδόσεις. Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιείται για την υπερπήδηση εμποδίων με χαμηλή ταχύτητα κίνησης, όπως για παράδειγμα μεγάλες πέτρες, βαθιά χαντάκια, κτλ.[/accordion]

Στα σίγουρα θα γλυκοιτάζετε το δίλιτρο Trailhawk. Μην πτοείστε, όμως, διότι και το προσθιοκίνητο είναι μία έξυπνη και αρκετά ικανή επιλογή που μπορεί να σε πάει αρκετά μακριά από την άσφαλτο με σύμμαχο το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό που προσομοιώνει την λειτουργία ενός μπλοκέ. Ξέχωρα από τις φορολογικές επιβαρύνσεις, το 4×2 έχει σημαντικά μικρότερη κατανάλωση, σε σχέση με τα 9-10 lt/100km του Trailhawk που ζυγίζει περίπου 145 kg περισσότερα. Φυσικά, ανάλογα με την χρήση και τα χιλιόμετρα που κάνετε, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τις τούρμπο εκδόσεις με τον 1.400άρη κινητήρα (εδώ μπορείτε να δείτε τις τιμές του Renegade ανά έκδοση). Και για να μην σας μπερδεύουμε άλλο, επιστρέφοντας στα μοντέλα της δοκιμής μας, το συμπέρασμα είναι το εξής: η λογική και η τσέπη λέει 1.6 4×2, η καρδιά και θέλω απαιτεί Trailhawk!

[accordion close=”1″ title=”Τι λέει η Jeep για τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας“]Για βέλτιστη προστασία, το νέο JEEP RENEGADE διατίθεται με στάνταρ 6 αερόσακους (μετωπικούς και πλαϊνούς για τους εμπρός επιβάτες, τύπου κουρτίνας για όλους), με ESC (ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ή electronic stability control) και ERM (ηλεκτρονικό σύστημα αποτροπής ανατροπής ή electronic anti-rollover system). Ο εξοπλισμός ασφαλείας, ανάλογα με την αγορά και την έκδοση εξοπλισμού, συμπεριλαμβάνει στάνταρ ή προαιρετικά, ακόμη περισσότερα συστήματα, όπως είναι ο έλεγχος τυφλής γωνίας (Blind-Spot Monitoring), η ανίχνευση διέλευσης στο πίσω μέρος (Rear Cross Path Detection), το ενεργό cruise control (διαθέσιμο από το 2015) και η κάμερα οπισθοπορείας ParkView με δυναμικό πλέγμα υπόδειξης θέσης. Ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα που συναντάμε στο νέο JEEP RENEGADE, είναι το σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής πρόσθιας σύγκρουσης (Forward Collision Warning-Plus), το οποίο αποτελεί πρωτιά στην κατηγορία, βάσει της αξιόπιστης και ακριβέστατης λειτουργίας του. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί ραντάρ και κάμερες ως αισθητήρια όργανα τα οποία ανιχνεύουν την απόσταση από ένα προπορευόμενο όχημα ή κάποιο αντικείμενο μπροστά από το αυτοκίνητο. Όταν χρειαστεί, το σύστημα προειδοποιεί ή υποβοηθά τον οδηγό να αποφύγει την σύγκρουση ή να μειώσει τις συνέπειες, όταν αυτή είναι αναπόφευκτη.

Επίσης, το JEEP RENEGADE μπορεί να εξοπλιστεί με το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Sense Departure Warning-Plus) και το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (Blind-spot Monitoring). Το πρώτο σύστημα χρησιμοποιεί μία οπτική κάμερα που σκανάρει το οδόστρωμα και την σχετική διαγράμμιση. Στην περίπτωση που ο οδηγός θελήσει να αλλάξει κατεύθυνση, από την μία λωρίδα κυκλοφορίας στην άλλη και δίχως να έχει ενεργοποιήσει τα φώτα προειδοποίησης (φλας), το σύστημα τον ειδοποιεί με οπτικό σήμα που συνδυάζεται με μία απτή τάση από το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (electric power steering ή EPS). Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το σύστημα προχωρά σε δεύτερη οπτική προειδοποίηση.

Από την άλλη, το σύστημα «Blind-spot Monitoring» χρησιμοποιεί ένα ραντάρ χαμηλής ισχύος για να προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν οχήματα στα τυφλά σημεία, στην περίπτωση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας. Η παρουσία των άλλων οχημάτων επισημαίνεται με σχετική φωτεινή ένδειξη στους εξωτερικούς καθρέπτες και συνδυάζεται με ηχητική επισήμανση επιλεγμένη από τον οδηγό. Το νέο 4×4 της JEEP απέσπασε την κορυφαία 5-άστερη διάκριση στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποίησε ο έγκριτος οργανισμός Euro NCAP. Στην προστασία των ενηλίκων το ποσοστό αξιολόγησης ανέρχεται στο 87%, στην προστασία των παιδιών στο 85%, ενώ στην προστασία των πεζών στο 65% αποσπώντας θετικότατες κριτικές σε όλα τα βασικά τεστ. Στην προστασία που εξασφαλίζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, το ποσοστό ήταν 74% χάρη στο προαιρετικό σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος και στον στάνταρ περιοριστή ταχύτητας.

Η 5-άστερη διάκριση που απολαμβάνει το νέο JEEP RENEGADE αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, αφού από αυτό τον χρόνο ο Euro NCAP έχει υιοθετήσει πολύ πιο αυστηρά κριτήρια σχετικά με την προστασία των ενηλίκων, των παιδιών και των πεζών.[/accordion]

Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 4×2 Multijet 2.0 4×4 Multijet Trailhawk
Κυβισμός 1.598 cc 1.956 cc
Διάμετρος x διαδρομή 79,5x 80,5 mm 83,0x 90,4mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 88 kW (120 PS) / 4.000 rpm 125 kW (170 PS) / 3.750 rpm
Ροπή 320 Nm (32,6 kgm) / 1.750 rpm 350 Nm (35,7 kgm) / 1.750 rpm
Τροφοδοσία Common rail,
υπερτροφοδότηση VTG
Common rail,
υπερτροφοδότηση VTG
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,2 sec 8,9 sec
Τελική ταχύτητα 178 km/h 201 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 7,0 lt/100 km 9,2 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 5,5 / 4,6 / 4,0 lt/100 km 7,0 / 5,9 / 5,2 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 48 lt 48 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 685 km 521 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5 Euro 6
Εκπομπή CO2 120 g/km 155 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων Αυτόματο 9 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson/ Εγκάρσιοι και διαμήκεις βραχίονες Γόνατα McPherson/ Εγκάρσιοι και διαμήκεις βραχίονες
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Bridgestone Turanza,
225/55 R18
Goodyear Vector 4Seasons,
215/60 R17
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4255 x 1805 x 1697 mm 4259 x 1805 x 1697 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1540/1540 mm 1540/1540 mm
Μεταξόνιο 2570 mm 2570 mm
Χώρος αποσκευών 351/1257 lt 351/1257 lt
Απόβαρο 1.465 kg 1.610 kg
ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Βασική έκδοση μοντέλου κινητήρα & εξοπλισμού από 22.800€
(23.4780€ με απόσυρση+bonus)
από 38.500€
(33.700€ με απόσυρση+bonus)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!