NEA

Νέο Audi R8 με V10 έως 610 άλογα

Audi-R8_V10_plus_2016_1000 (1)

Το νέο R8 θα κινείται από ατμοσφαιρικό αναβαθμισμένο V10 των 5,5 lt με το 0-100 να πετυχαίνετε σε 3,2 sec και την τελική να φτάνει έως τα 330 km/h!

Audi-R8_V10_plus_2016_1000 (3)Μερικές μέρες προτού το σαλόνι της Γενεύης σηκώσει αυλαία (στις 3 Μαρτίου) και μετά την teaser φωτογραφία (αλλά και την διαρροή που είχαμε γράψει), η Audi δίνει στις δημοσιότητες τα πρώτα στοιχεία για το νέο R8 το οποίο τελικά δεν θα εξοπλίζεται με μικρότερο τούρμπο κινητήρα (δίχως όμως να αποκλείεται στο μέλλον μία μικρότερη ανάλογη έκδοση). Έτσι, η 2η γενιά του γερμανικού supercar κινείται από ένα αναβαθμισμένο V10 μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 5.200 cc που στην στάνταρ έκδοση αποδίδει 540 PS / 540 Nm και στην ισχυρότερη V10 Plus 610 PS / 560 Nm.

Audi-R8_V10_plus_2016_1000 (2)Αναβαθμισμένο είναι και το κιβώτιο S tronic με 7 σχέσεις που στέλνει την ροπή στους τέσσερις τροχούς μέσω ηλετροϋδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη. Υπό κανονικές συνθήκες η ροπή περνά 100% στον πίσω άξονα (με μηχανικό διαφορικό που κλειδώνει πλήρως όταν χρειαστεί) και όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες μπορεί να περάσει 100% στους εμπρός τροχούς. Από πλευράς επιδόσεων το στάνταρ R8 έχει το 0-100 σε 3,5 sec (3,2 το Plus) με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 320 km/h (330 στο Plus). Η μέση κατανάλωση είναι στα 11,8 lt/100 km (12,4 στο Plus) και η εκπομπή CO2 στα 275 g/km (289 στο Plus).

Audi-R8_V10_2016_1000 (2)Το νέο R8 βασίζεται σε μία επίσης αναβαθμισμένη εκδοχή του πλαισίου ASF (Audi Space Frame) που συνδυάζει αλουμίνιο με υλικό CFRP ώστε το απόβαρο να είναι 50 kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο (στα 1.555 kg για το από R8 και στα 1.454 kg για το Plus). Σύμφωνα με την Audi ο βαθμός δυσκαμψίας έχει αυξηθεί κατά 40 %, οι τροχοί 20 ιντσών φορούν ελαστικά 245/30 μπροστά και 295/35 πίσω με κεραμικά δισκόφρενα (στο απλό R8 υπάρχουν 19άρες μπροστά ζάντες με λάστιχα 245/35 και 295/35 πίσω και συμβατικά χαλύβδινα φρένα). Σε σχέση με την Lamborghini Huracan, το νέο R8 έχει μακρύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια (παρόλο που τα δύο αυτοκίνητα βασίζονται το ίδιο σασί), ενώ αργότερα θα υπάρξει και V8 έκδοση.

Audi-R8_V10_2016_1000 (3)Οπτικά, το V10 Plus (στις φωτογραφίες το βλέπετε με την κόκκινη βαφή) ξεχωρίζει από τα πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, την πίσω σταθερή αεροτομή κ.α. Από εμπρός ξεχωρίζει το πιο φουσκωμένο καπό με τα στάνταρ φουλ φωτιστικά σώματα LED και προαιρετικά τα λέιζερ που είχαμε δει στο R8 LMX, ενώ η μεγάλη μάσκα με τις πλαϊνές εισαγωγές προσδιορίζου το στίγμα του νέου R8. Το πίσω μέρος είναι εξίσου εντυπωσιακό με τα LED σώματα να ξεχωρίζουν και τον μεγάλο διαχύτη να πλαισιώνεται από τις τραπεζοειδούς σχήματος απολήξεις.

Audi-R8_V10_2016_1000 (1)Στο εσωτερικό επικρατεί η οδηγοκεντρική άποψη με τα ολοκαίνουργια μπάκετ και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη 12,3’’ που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο TT. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε Alcantara/Nappa ή φουλ Nappa επένδυση, ενώ το ηχοσύστημα 500 Watt της Bang & Olufsen είναι προαιρετικό. Τέλος να πούμε πως το νέο Audi R8 θα πωλείται από το καλοκαίρι από 165.000 ευρώ με το R8 V10 Plus να κοστίζει από 187.400 ευρώ (στην Γερμανία).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button