NEA

Ford: το σύμπαν διαστέλλεται με νέο Galaxy

2016 Ford Galaxy (9)

H Ford ολοκληρώνει την ανανέωση στη MPV γκάμα της παρουσιάζοντας τη νέα γενιά του μεγαλύτερου επταθέσιου μοντέλου της…

2016 Ford Galaxy (8)Το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τους επόμενους μήνες στην βασική έκδοση βενζίνης 1.5 Ecoboost με 160 PS και στην ισχυρότερη δίλιτρη με 240 PS. Από πλευράς ντίζελ θα υπάρχουν τρεις δίλιτρες εκδόσεις με 120, 150 και 180 PS, ενώ ξεχωριστό ενδιαφέρον συγκεντρώνει η bi-trubo έκδοση με 210 PS. Το νέο Galaxy είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέτρα ασφάλειας, ενώ όπως και το S-Max διαθέτει τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ CCD (Continuous Control Damping) με τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal και Sport). Ενεργές είναι και οι ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, που συνεργάζεται και με διάφορα υπο-συστήματα (όπως το Torque Vectoring Control ή το Torque Steer Compensation που ελέγχει τη δύναμη που πρέπει να ασκήσει κανείς στο σύστημα διεύθυνσης).

2016 Ford Galaxy (10)Αισθητικά το νέο Galaxy ξεχωρίζει από την σύγχρονη μάσκα που παραπέμπει σε Aston Martin, ενώ οι κολόνες του αμαξώματος είναι πιο λεπτές για βέλτιστη ορατότητα με τα πίσω φωτιστικά σώματα να μοιάζουν σαν προέκταση του πίσω παρμπρίζ. Στο εσωτερικό υπάρχει χώρος για μέχρι και 7 επιβάτες, ενώ η διαμόρφωση του γίνεται ιδιαίτερα εύκολα, μιας και τα καθίσματα των δύο πίσω σειρών διπλώνουν και μεμονωμένα προκειμένου να προκύψει ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης. Μάλιστα τα ανεξάρτητα καθίσματα που τυχόν χρειάζονται μπορούν να μετακινηθούν και κατά μήκος, με αυτά της τελευταίας σειράς να ανεβαίνουν και με το πάτημα ενός κουμπιού. Πολλές είναι και οι θέσεις για μικροαντικείμενα, ενώ μεταξύ των εμπρός καθισμάτων υπάρχει και ειδική θήκη για κινητά και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές.

[accordion close=”1″ title=”Τι λέει η Ford για το νέο Galaxy“]Υιοθετώντας την τελευταία παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας με προηγμένη μάσκα και προβολείς slim-line, το νέο Galaxy προσφέρει επτά καθίσματα κανονικών διαστάσεων, που επιτρέπουν την εύκολη διαμόρφωση των χώρων επιβατών και αποσκευών με μία λειτουργία πρωτιά στην κατηγορία που ανυψώνει τα καθίσματα της 3ης σειράς με ένα μπουτόν.

Οι εμπρός επιβάτες απολαμβάνουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης χάρη στη λειτουργία μασάζ των Multi-Contour Seats της Ford. Οι πίσω επιβάτες επωφελούνται από την πίσω ανάρτηση integral link που παρέχει μία ομαλή και αθόρυβη εμπειρία ταξιδιού. Το νέο Galaxy υποστηρίζει επίσης τους οδηγούς στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο με προηγμένες τεχνολογίες όπως:

• Intelligent Speed Limiter, που όταν ενεργοποιείται, σαρώνει τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και ρυθμίζει το γκάζι για να βοηθήσει τους οδηγούς να παραμείνουν εντός νόμιμων ορίων ταχύτητας ώστε να αποφεύγουν τα πρόστιμα
• Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection, που μειώνει τη σφοδρότητα μερικών εμπρόσθιων συγκρούσεων στις οποίες εμπλέκονται οχήματα ή/και πεζοί ή βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν εντελώς κάποιες συγκρούσεις
• Τεχνολογία Glare-Free Highbeam για τους προσαρμοζόμενους προβολείς LED, που ανιχνεύει προπορευόμενα οχήματα και μειώνει την ένταση του φωτός για να μην ‘τυφλώνει’ τους αντίθετα ερχόμενους οδηγούς, διατηρώντας τη μέγιστη φωτεινότητα για άλλες περιοχές

Η χαρακτηριστική δυναμική συμπεριφορά του Ford Galaxy αναβαθμίζεται με την τεχνολογία Ford Adaptive Steering, που προσαρμόζει το λόγο υποπολλαπλασιασμού σύμφωνα με την ταχύτητα για βελτιστοποίηση των ελιγμών και της ακρίβειας. Τη δική τους συμβολή έχουν και οι τελευταίοι αποδοτικοί κινητήρες της Ford, όπως ο ισχυρός νέος bi-turbo 2.0 TDCi diesel με 210 PS.

«Οικογένειες σε όλη την Ευρώπη έχουν μεγαλώσει με το Galaxy. Οι πελάτες εμπιστεύονται την ικανότητά του να μεταφέρει επτά άτομα με κορυφαία άνεση και ασφάλεια, ενώ δεν παύει να τους εκπλήσσει με την απαράμιλλη ευελιξία του,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Το νέο Galaxy εξελίσσει αυτά τα προσόντα με βελτιωμένη δυναμική, απόδοση καυσίμου και πολιτισμένη λειτουργία – αλλά και με χρήσιμες καινοτομίες.»

Ευέλικτο για τις απαιτήσεις μιας οικογένειας
Στο νέο Galaxy ο χώρος επιβατών και αποσκευών μεγιστοποιείται ευκολότερα από ποτέ. Από ένα πάνελ ελέγχου στον πίσω χώρο αποσκευών και τα πέντε καθίσματα – της 2ης και 3ης σειράς – αναδιπλώνονται με ένα μπουτόν. Το πάνελ μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την αυτόματη ανύψωση των καθισμάτων της 3ης σειράς, πρωτιά για την κατηγορία.

Το επίπεδο πάτωμα του χώρου αποσκευών διευκολύνει τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων ενώ με τη δυνατότητα μετακίνησης εμπρός / πίσω και ανάκλισης των καθισμάτων της 2ης και 3ης σειράς ατομικά, ο χρήστης μπορεί να διαμορφώνει εύκολα συνδυασμούς χώρων επιβατών και αποσκευών ανάλογα με τις ανάγκες του, από διαδρομές στο σχολείο μέχρι μεταφορά στο αεροδρόμιο. Κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών το νέο Cargo Management System προσφέρει 20 L κρυφού αποθηκευτικού χώρου, και βοηθά στη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.

Οι επιβάτες μπορούν να αποθηκεύουν μπουκάλια 1.5 L σε θήκες στις πόρτες ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι κάτω από τα καθίσματα προσφέρουν εύκολη πρόσβαση σε πολλά αντικείμενα, από laptop μέχρι βιβλία ή snacks. Επάνω στο ταμπλό μπορούν επίσης να τοποθετηθούν πράγματα, και στην κεντρική κονσόλα προβλέπεται ειδικός χώρος για την αποθήκευση κινητών τηλεφώνων και μουσικών συσκευών. Οι γονείς θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα ένα στάνταρ καθρέπτη επιτήρησης παιδιών που προσφέρει μία ευρυγώνια άποψη των καθισμάτων των επιβατών.

Ο χώρος της καμπίνας μεγιστοποιείται με την τεχνολογία λεπτών καθισμάτων ειδικής σχεδίασης. Οι επιβάτες της 2ης και 3ης σειράς ωφελούνται από τον αυξημένο χώρο στην περιοχή της κεφαλής – μέχρι 10 mm παραπάνω σε σχέση με το απερχόμενο Galaxy ενώ τα καθίσματα της 3ης σειράς προσφέρουν περισσότερο χώρο από βασικούς ανταγωνιστές, μέχρι 40 mm παραπάνω χώρο για το κεφάλι. Ο χώρος για τους ώμους και τους αγκώνες έχει βελτιστοποιηθεί διατηρώντας την παραδοσιακή σχεδίαση ανοίγματος πίσω θυρών. Οι επιβάτες της 3ης σειράς νιώθουν σαν στο σπίτι τους με δικούς τους αποθηκευτικούς χώρους στο υποβραχιόνιο καθώς και θήκες αναψυκτικών.

Εύκολη πρόσβαση στην 3η σειρά προσφέρουν τα καθίσματα easy-entry της 2ης σειράς που αναδιπλώνονται και μετακινούνται προς τα εμπρός με μία κίνηση, ενώ και η σχεδίαση του πατώματος διευκολύνει τους επιβάτες στην είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο. Μία διπλή τσιμούχα προστατεύει την εσωτερική επένδυση από ρύπους αλλά και τα ρούχα των επιβατών καθώς ακουμπάνε στο αμάξωμα μπαίνοντας ή βγαίνοντας από το αυτοκίνητο.

Τα Ford Multi-Contour Seats με λειτουργία μασάζ Active Motion είναι σχεδιασμένα για να μειώνουν την μυϊκή κόπωση κυρίως σε πιο μακρινά ταξίδια. Έχοντας εξελιχθεί με τη βοήθεια εξειδικευμένων γιατρών, τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθίσματα προς 8 κατευθύνσεις ενσωματώνουν επίσης λειτουργίες θέρμανσης και ψύξης και χρησιμοποιούν ένα σύστημα από 11 φουσκωτά μαξιλαράκια που κάνουν χαλαρωτικό μασάζ σε μηρούς, πίσω και το κάτω τμήμα της πλάτης. Τα μαξιλάρια της έδρας ξεφουσκώνουν μόλις ανοίγουν οι πόρτες για να διευκολύνουν την έξοδο, ενώ διατίθεται λειτουργία μνήμης για το κάθισμα του οδηγού. Τα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων ρυθμίζονται προς τα πάνω, κάτω, εμπρός και πίσω. Το Galaxy προσφέρει επίσης για πρώτη φορά μία λειτουργία ηλεκτρικής ρύθμισης για την κολόνα του τιμονιού (απόσταση & κλίση) και θερμαινόμενο τιμόνι.

Η ανεύρεση της ιδανικής θερμοκρασίας επιτυγχάνεται τώρα πολύ ταχύτερα με το αναβαθμισμένο σύστημα θέρμανσης, εξαερισμού και A/C που έκανε ντεμπούτο στην Ευρώπη με το νέο Ford Mondeo. Το σύστημα προσφέρει περισσότερη ροή αέρα, είναι ικανό για χαμηλότερες θερμοκρασίες, ενώ είναι και πιο αθόρυβο. Οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να επιλέγουν τις δικές τους ρυθμίσεις με ειδικό σύστημα κλιματισμού και τα δικά τους χειριστήρια. Το εσωτερικό διατηρείται επίσης δροσερό στη λιακάδα χάρη στη χρήση θερμομονωτικού φιμέ κρυστάλλου που δεν επιτρέπει την είσοδο της υπεριώδους ακτινοβολίας και της θερμότητας μέσα στην καμπίνα.

«Το Galaxy ήταν ανέκαθεν ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο με κριτήριο τις ανάγκες επτά ατόμων, και το νέο μας μοντέλο προάγει αυτή τη φιλοσοφία, με τον κάθε επιβάτη να ωφελείται από τα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και πολιτισμένης λειτουργίας» δήλωσε ο Andrew Kernahan, chief programme engineer για το Ford Galaxy.

Πιο ομαλή και πιο αθόρυβη οδηγική εμπειρία
Η διάταξη πίσω ανάρτησης integral link της Ford πετυχαίνει την απαιτούμενη ενδοτικότητα για μεγαλύτερη άνεση, διατηρώντας παράλληλα πλευρική ακαμψία για ανώτερη κατευθυντικότητα και οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση αυτή – γνωστή από το νέο Mondeo και το νέο S-MAX – επιτρέπει επίσης στον τροχό να οπισθοχωρεί ελαφρώς περισσότερο στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αυτό προσφέρει βελτιωμένη απορρόφηση κραδασμών για πιο ομαλή οδήγηση και μειωμένα επίπεδα θορύβου. Το Galaxy προσφέρεται επίσης με σύστημα αυτόματης ρύθμισης πίσω ανάρτησης που διατηρεί το βέλτιστο ύψος αμαξώματος για άνεση και οδική συμπεριφορά.

Ηχοαπορροφητικό υλικό στις ποδιές του κάτω τμήματος του αμαξώματος, στις επενδύσεις των θόλων των τροχών και στις εμπρός & πίσω πόρτες καθώς και η εκτενέστερη χρήση κλειστών κοιλοτήτων πλαισίου συμβάλλουν στη δημιουργία μιας πιο αθόρυβης καμπίνας. Ηχομονωτικό κρύσταλλο για το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα περιορίζει το θόρυβο του αέρα και του περιβάλλοντος.

Ευφυής τεχνολογία που υποστηρίζει και απλουστεύει τη ζωή του τον οδηγού
Οι οδηγοί υποστηρίζονται από συστήματα που παρακολουθούν τα όρια ταχύτητας, τους πεζούς και άλλα οχήματα ώστε οι ίδιοι να παραμένουν προσηλωμένοι στην οδήγηση. Μεταξύ άλλων, το Adaptive Front Lighting System της Ford προσαρμόζει τη γωνία δέσμης των προβολέων σύμφωνα με το οδηγικό περιβάλλον και μπορεί να αποτρέψει το ‘θάμπωμα’ τον άλλων οδηγών με τη λειτουργία Glare-Free Highbeam.

Οι τεχνολογίες του νέου Galaxy διευκολύνουν επίσης το παρκάρισμα:
• Perpendicular Parking μπορεί να ανιχνεύει και να παρκάρει αυτόματα (hands-free) με όπισθεν το αυτοκίνητο σε χώρους στάθμευσης κάθετα δίπλα σε άλλα αυτοκίνητα, όπως το Active Park Assist υποστηρίζει τους οδηγούς στο παράλληλο παρκάρισμα
• Park-Out Assist βοηθά τους οδηγούς να εξέρχονται από παράλληλο χώρο στάθμευσης, αναλαμβάνοντας τον έλεγχο του τιμονιού ενώ ο οδηγός ελέγχει το γκάζι και το φρένο
• Side Parking Aid εκδίδει ηχητικές προειδοποιήσεις και προβάλλει στην οθόνη τις αποστάσεις από εμπόδια γύρω από το όχημα
• Cross Traffic Alert προειδοποιεί τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από έναν κάθετο χώρο στάθμευσης για πιθανή διέλευση οχημάτων πίσω τους
• Front Split View Camera αυξάνει το πεδίο ορατότητας του οδηγού όταν εξέρχεται από ένα χώρο στάθμευσης ή διασταύρωση με ένα σύστημα κάμερας 180 μοιρών εγκατεστημένο στο εμπρός τμήμα του Galaxy, και προβάλλει την εικόνα στην οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα

Άλλες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού που προσφέρει το νέο Galaxy είναι Blind Spot Information System, Traffic Sign Recognition, Lane Keeping Alert, Lane Keeping Aid και Driver Alert.

Το Ford SYNC 2 με Voice Control επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν τις λειτουργίες του τηλεφώνου και των συστημάτων ψυχαγωγίας, κλιματισμού και πλοήγησης χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Χρήσιμο εργαλείο για ταξίδια ή διακοπές με την οικογένεια καθώς μπορεί να εμφανίσει και μία λίστα με τα τοπικά εστιατόρια μόλις ο οδηγός πει: “I’m hungry” ή να αναζητά τουριστικά μέρη ή σημεία ενδιαφέροντος με το όνομά τους.

Το SYNC 2 περιλαμβάνει επίσης Emergency Assistance, που συνδέει άμεσα τους επιβάτες του οχήματος με τις τοπικές υπηρεσίες σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης μετά από ένα ατύχημα στη γλώσσα της περιοχής.

Το Galaxy για πρώτη φορά, επιτρέπει στους γονείς να ανοίγουν εύκολα την πόρτα του χώρου αποσκευών ακόμα και αν κρατάνε σακούλες με ψώνια, καροτσάκια, ακόμα και βρέφη. Η ηλεκτρική Hands-Free Liftgate πίσω πόρτα μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με μία κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Το επίπεδο άνεσης αυξάνεται με τους στάνταρ ηλεκτρικούς, εξωτερικούς καθρέπτες που είναι ιδανικοί τα παγωμένα πρωινά και το ηλεκτρικό χειρόφρενο με Hill Launch Assist.

Δυναμικές επιδόσεις
Το Galaxy αναβαθμίζει τις τυπικές οδηγικές αρετές Ford, συνδυάζοντας την προηγμένη παγκόσμια πλατφόρμα CD της Ford με εξελιγμένες τεχνολογίες. Η σχεδίαση πίσω ανάρτησης integral link περιλαμβάνει αλουμινένιους κάτω βραχίονες ελέγχου που μειώνουν το βάρος κατά 2 kg. Αλουμινένια εμπρός ακροαξόνια με ενσωματωμένα ρουλεμάν τροχών βελτιώνουν την ακαμψία ώστε να επιτυγχάνεται πιο ακριβής απόκριση.

Οι αποσβεστήρες και τα ελατήρια είναι ρυθμισμένα ειδικά για το Galaxy, ενώ εξακολουθεί να προσφέρεται το Continuous Control Damping που προσαρμόζει την ανάρτηση με ρυθμίσεις πλαισίου “comfort,” “normal” και “sport” με κριτήριο την άνεση, την κανονική ή τη σπορ συμπεριφορά. Το Electronic Power Assisted Steering επίσης για πρώτη φορά επιτρέπει την προσαρμογή της υποβοήθησης διεύθυνσης σε αρμονία με αυτές τις ρυθμίσεις.

Το νέο Galaxy είναι από τα πρώτα οχήματα που απολαμβάνουν τα οφέλη της τεχνολογίας Ford Adaptive Steering η οποία θα διευκολύνει τους ελιγμούς του επταθέσιου στην πόλη και θα προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια διεύθυνσης στις υψηλότερες ταχύτητες. Το σύστημα EPAS επιτρέπει επίσης τις λειτουργίες Torque Steer Compensation και Active Nibble Compensation που αντισταθμίζουν τις ανεπιθύμητες αντιδράσεις και κραδασμούς στο σύστημα διεύθυνσης.

Ισχυροί, αποδοτικοί νέοι κινητήρες θα αυξήσουν περαιτέρω τις επιδόσεις εντός και εκτός πόλης. Το νέο Galaxy θα διατίθεται με το νέο 2.0 TDCi Bi-turbo diesel 210 PS της Ford που προσφέρει βελτιωμένη απόκριση και αποδίδει ροπή 450 Nm από τις 2.000 rpm.

«Ο νέος, ισχυρός TDCi diesel ακολουθεί την τάση downsizing που ξεκίνησε με την τεχνολογία βενζινοκινητήρων μας EcoBoost. Μικρότεροι κινητήρες προσφέρουν καλύτερη απόδοση καυσίμου και εκπομπές ρύπων και εμείς ανακτούμε τις απώλειες ισχύος μέσω προηγμένης τεχνολογίας,» δήλωσε ο Andrew Brumley, chief engineer, Ford Engine Programs. «Η τεχνολογία σειριακής υπερσυμπίεσης Sequential bi-turbo προσφέρει τις αξιόπιστες επιδόσεις που οι καταναλωτές ζητάνε σε καθημερινές συνθήκες και κάνουν την υστέρηση turbo μακρινό παρελθόν.»

Ο αναβαθμισμένος 2.0- TDCi diesel της Ford με ένα υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας προσφέρεται με 120 PS, 150 PS και 180 PS, έχοντας αναθεωρημένο μπλοκ, νέα κυλινδροκεφαλή και χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου. Το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων με παγίδευση των οξειδίων του αζώτου (NOX) φτωχού μείγματος συμβάλλει στην επίτευξη καθαρότερων ρύπων.

Σε επίπεδο βενζινοκινητήρων, η Ford προσφέρει τους νέους, αποδοτικούς 1.5 EcoBoost 160 PS και 2.0 EcoBoost 240 PS. Ολόκληρη η γκάμα κινητήρων του Galaxy πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro Stage VI με βελτιωμένα επίπεδα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης χάρη στη χρήση:

• Smart Regenerative Charging, που επιλεκτικά ενεργοποιεί τον εναλλάκτη και φορτίζει τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει για την ανάκτηση ενέργειας η οποία σε άλλη περίπτωση θα χανόταν – μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα για λιγότερη χρήση καυσίμου
• Auto-Start-Stop, που κλείνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα λειτουργεί στο ρελαντί και τον επανεκκινεί όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει
• Active Grille Shutter, που βελτιώνει την αεροδυναμική και βελτιστοποιεί τη ροή αέρα για την ψύξη του κινητήρα

Βελτιωμένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια
Το νέο Galaxy είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τους οδηγούς να προστατεύουν το πιο πολύτιμο φορτίο τους, προσφέροντας για πρώτη φορά πλευρικούς αερόσακους στη 2η σειρά καθισμάτων επιπλέον αυτών του οδηγού και συνοδηγού, αερόσακο προστασίας γονάτων του οδηγού και αερόσακους οροφής στην 1η, 2η και 3η σειρά. Προεντατήρες ζωνών ασφαλείας με περιοριστές φορτίου στη 2η σειρά αυξάνουν την ασφάλεια των πίσω επιβατών. Όλα τα καθίσματα φέρουν λειτουργίες υπενθύμισης πρόσδεσης ζωνών ασφαλείας.

Με την τεχνολογία MyKey οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να προγραμματίζουν ένα κλειδί που θα βάζει φραγή στις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, θα περιορίζει την τελική ταχύτητα, θα εμποδίζει την απενεργοποίηση των συστημάτων υποστήριξης και ασφάλειας, θα μειώνει τη μέγιστη ένταση ήχου του ηχοσυστήματος και θα το απενεργοποιεί πλήρως εάν οι επιβάτες δεν χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας

Η ευστάθεια του οχήματος αυξάνεται με τα συστήματα Curve Control και Roll Stability Control που προσαρμόζουν τη ροπή του κινητήρα και το φρένο με σκοπό τη διατήρηση του ελέγχου από τον οδηγό. Η ασφάλεια των πεζών βελτιώνεται με κρυφούς καθαριστήρες σχεδιασμένους να περιορίζουν τους τραυματισμούς από χτυπήματα στο κεφάλι.

Προηγμένη σχεδίαση
Το νέο Galaxy διαθέτει μία σύγχρονη και σοφιστικέ εμφάνιση. Μπροστά, μία υπερυψωμένη, τραπεζοειδής μάσκα βρίσκεται επάνω από τον κάτω αεραγωγό πλήρους πλάτους. Οι slim-line προβολείς είναι τοποθετημένοι στην υπερυψωμένη μεσαία γραμμή, σχεδιασμένη για να προβάλλει έναν ισχυρό, ώριμο και κομψό χαρακτήρα.

Μία μοντέρνα, τεχνική εντύπωση επιτυγχάνεται στο πίσω τμήμα με το πάντρεμα πίσω παρμπρίζ και πίσω φώτων, που μεγιστοποιούν την εντύπωση της κρυστάλλινης επιφάνειας. Η σχεδίαση των λεπτών κολόνων των παραθύρων αφενός βελτιστοποιεί την ορατότητας μέσα από το όχημα, αφετέρου αναδεικνύει τις κρυστάλλινες επιφάνειες – χαρίζοντας στο Galaxy πιο έντονη παρουσία στο δρόμο και ενισχύοντας το κύρος του ως επταθέσιο.

Το νέο Galaxy χαρακτηρίζεται από μία ώριμη και προηγμένη σχεδίαση εσωτερικού, με κύριο χαρακτηριστικό την ανάγλυφη κεντρική κονσόλα που ξεκινά από το επάνω τμήμα του ταμπλό και οπτικά συγχωνεύεται με τις εμπρός πόρτες. Λεπτομέρειες και φινιρίσματα προσφέρονται σε αλουμίνιο, charcoal metallic, high-gloss ή silk black. Το άνετο και ευάερο εσωτερικό ενισχύεται από τα μεγάλα παράθυρα και την προαιρετική, πανοραμική κρυστάλλινη οροφή πλήρους μήκους.

Το παραδοσιακό ταμπλό οργάνων δίνει προαιρετικά τη θέση του σε μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών με αναλογικού στυλ ταχύμετρο και στροφόμετρο. Οι χρήστες μπορούν επίσης να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις της οθόνης και τα τρισδιάστατα γραφικά στην ψηφιακή οθόνη για μια εξατομικευμένη και διαδραστική εμπειρία. Το σύστημα auto-dimming ρυθμίζει τη φωτεινότητα της οθόνης ώστε να εναρμονίζεται με το φωτισμό του περιβάλλοντος.

«Η υπερυψωμένη θέση της κεντρικής κονσόλα και του ταμπλό οργάνων δημιουργεί το περιβάλλον του επιβατικού αυτοκινήτου που υποδηλώνει τον οδηγικό χαρακτήρα και τη φινέτσα του Galaxy,» δήλωσε ο Claudio Messale, chief designer, Ford of Europe. «Αυτά τα πλεονεκτήματα συνδυάζονται με τη βελτιωμένη ορατότητα και αυτοπεποίθηση που παρέχει ένα μεγάλο όχημα μεταφοράς επιβατών – ώστε να επιτυγχάνεται ο καλύτερος συνδυασμός, χωρίς κανένα συμβιβασμό.»[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!