Δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο από το εργοστάσιο Molsheim στην Γαλλία όπου κατασκευάζεται ο W16 των 8.000 cc…
Η Bugattti Veyron μπορεί να τελείωσε σαν κεφάλαιο και να παίρνει σειρά από το νέο έτος η Chiron. Η οποία πιθανότητα θα συνεχίσει να εξοπλίζεται με τον απίθανο μηχανολογικά «χειροποίητο» W16 των 8.000 cc για πολλούς και διάφορους λόγους. Καταρχήν, προσφέρει πολλά κυβικά και έχει κόμπακτ διαστάσεις (π.χ. σε σχέση με έναν V12 ή V16), ώστε πέρα από την τετραπλή υπερτροφοδότηση να χωρέσει ότι πιο high-tech υπάρχει σήμερα σε ένα supercar: το ηλεκτρικό κύκλωμα που θα ωθεί την πιθανότατα υβριδική Chiron με την δύναμη κοντά 1.500 αλόγων! Από την άλλη, οι κινητήρες W αποτελούν ένα στοιχείο μηχανολογικής υπεροχής του ομίλου VW, όπως στην περίπτωση της Bentley με τον W12 αντί ενός V12 κινητήρα.