NEA

Σε πρώτο πλάνο το πρωτότυπο Citroen Aircross

Citroen Aircross concept (10)

Το Aircross θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Σαγκάης τέλη του μήνα για να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού για τα μελλοντικά crossover παραγωγής…

Όπως ήταν αναμενόμενο, καθώς και όπως σας είχαμε αποκαλύψει μία σχετική εικόνα πριν από μερικές μέρες, η σχεδίαση του Citroen Aircross υιοθετεί στην βάση της εκείνη του πετυχημένου εμπορικά C4 Aircross. Το αμάξωμα φτάνει σε μήκος τα 4,58 μέτρα και βασίζεται στην γνωστή πλατφόρμα EMP2 με το σύστημα πρόωσης να είναι υβριδικό plug-in και τους εμπρός τροχούς να κινεί ένας βενζινοκινητήρας 1.600 cc με ισχύ 218 PS.

Στον πίσω άξονα υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 95 PS που κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ οι μπαταρίες λιθίου-ιόντων προσφέρουν ηλεκτροκίνητη αυτονομία με μηδενικούς ρύπους για περίπου 50 km. Με συνολική απόδοση 313 PS, μέση κατανάλωση 1,7 lt/100 km και εκπομπή CO2 στα 39 g/km, το Aircrοss επιταχύνει για το 0-100 σε 4,5 sec (αρκετά αισιόδοξο ακούγεται αλλά για concept μιλάμε).

Τα προστατευτικά στοιχεία του αμαξώματος ενισχύουν το χαρακτήρα «παντός εδάφους» του αυτοκινήτου, ενώ τα «Alloy Bumps», αποτελούν μια εξέλιξη των πρωτοποριακών προστατευτικών Airbumps του C4 Cactus. Έτσι, ενώ τα Airbumps είναι σχεδιασμένα να προστατεύουν το αμάξωμα από τις μικρο-επαφές, τα Alloy Bumps προστατεύουν το όχημα από τις εγκάρσιες επαφές. Κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, χάρη στην κυψελωτή δομή τους, συνδυάζουν αντοχή, χαμηλό βάρος και ξεχωριστό στυλ.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει μπροστινό ενιαίο κάθισμα «sofa style» που εισήγαγε το C4 Cactus, για την περίσταση έχει προσαρμοστεί στο SUV στυλ του μοντέλου. Αντίστοιχα είναι και η εικόνα με τα πίσω καθίσματα, ενώ οι σχεδιαστικές επιλογές επέτρεψαν την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των χώρων και τη δημιουργία πολυάριθμων ευρύχωρων θηκών αποθήκευσης, σύμφωνα με την Citroen. Παράλληλα με το Head Up Display, οι δύο πανοραμικές οθόνες των 12 ιντσών παρέχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Η μία από τις δύο οθόνες μπορεί να μετακινηθεί προς κάθε επιβάτη παρέχοντας πληροφορίες σχετικές με το ταξίδι ή πρόσβαση σε υπηρεσίες πολυμέσων. Επίσης, κάθε κάθισμα είναι εφοδιασμένο με ηχεία και μικρόφωνα ώστε να μπορούν να μιλούν μεταξύ τους όλοι μαζί, η κάθε ένας να επιλέγει με ποιον θα μιλήσει ξεχωριστά. Τέλος οι τοποθετημένες στις πόρτες webcams μπορούν να αποθηκεύσουν φωτογραφίες από τη διαδρομή και να εμφανίζονται άμεσα στις εσωτερικές οθόνες.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!