NEA

Χρυσό βραβείο της Kosmocar Audi στα Sales Excellence Awards 2015

στη φωτογραφία ο κος Δημήτρης Καββούρης Δ/ντής Πωλήσεων και Marketing της Audi παραλαμβάνει το Χρυσό βραβείο από τον κο Γιώργο Ευσταθίου Αντιπρόεδρο του ΙΠΕ.

Στην κατάμεστη αίθουσα banquet του Μεγάρου Μουσικής, πραγματοποιήθηκε αρχές Απριλίου, η τελετή απονομής των Sales Excellence Awards 2015, των βραβείων που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ).

Στην τελετή, στην οποία παρευρέθηκαν πάνω από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς από τις μεγαλύτερες εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων στην χώρα μας, παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι πρακτικές και οι εταιρείες εκείνες που διακρίθηκαν στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων, μέσω της αδιάβλητης διαδικασίας, που θεσμοθέτησε το ΙΠΕ.

Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται, μέσω ειδικής διαδικασίας,  η οποία θεσμοθετήθηκε από το ΙΠΕ, και η  κριτική επιτροπή  αποτελείται από μέλη του ΔΣ του ΙΠΕ, υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και καθηγητές Ελληνικών & ξένων Πανεπιστημίων.

Τα κριτήρια αξιολόγησης βάσει των οποίων η επιτροπή ψήφισε ήταν τα ακόλουθα:

  • Αποτελέσματα ποιοτικά & ποσοτικά / οφέλη της υποψηφιότητας (50% βαρύτητα)
  • Καινοτομία / πρωτοτυπία της υποψηφιότητας (15% βαρύτητα)
  • Best Practices / μεθοδολογία που ακολουθήθηκε (15% βαρύτητα)
  • Πληρότητα / ποιότητα του κειμένου υποψηφιότητας (20% βαρύτητα)

Ο κος Δημήτρης Καββούρης με όλη με την ομάδα της AudiΣ΄ αυτό το διαγωνισμό, η Kosmocar Audi, απέσπασε  την ανώτατη διάκριση του Χρυσού βραβείου για την εξαιρετική της επίδοση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη στις πωλήσεις, στην κατηγορία Καινοτομία στις Πωλήσεις & Πελατοκεντρικότητα.

Το βραβείο παρέλαβε ο κος Δημήτρης Καββούρης Δ/ντής Πωλήσεων και Μarketing και αφού ευχαρίστησε το ΙΠΕ και τα μέλη της κριτικής επιτροπής δήλωσε τα ακόλουθα: Η καινοτομία και η πελακοκεντρικότητα είναι μέρος του DNA της Audi. Παραλαμβάνουμε αυτό το βραβείο εκ μέρους της ομάδας πωλήσεων της Αudi και του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar που πουλάνε καθημερινά τα προϊόντα μας  προσφέροντας μια κορυφαία εμπειρία αγοράς σε όσους περνούν το κατώφλι της μάρκας μας.

Η KOSMOCAR A.E, ως εισαγωγέας μιας πολυτελούς μάρκας αυτοκινήτων όπως η AUDI, έχει ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της, την Ικανοποίηση του Πελάτη σε όλα τα επίπεδα. Υπό το πρίσμα αυτό, έχει εξελίξει δομές και διαδικασίες που προάγουν αυτό το αποτέλεσμα στον υπέρτατο βαθμό με στόχο τον ενθουσιασμό και την πιστότητα του πελάτη AUDI.

Η αποτελεσματικότητα  αυτής της προσέγγισης αντικατοπτρίζεται στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών που διεξάγει σε συνεχή βάση πανευρωπαϊκά η κατασκευάστρια εταιρία AUDI A.G. στην οποία κατατάσσει την KOSMOCAR AUDI στην 3η θέση ανάμεσα σε 25 χώρες της Ευρώπης. Την αξία της επίδοσης υπογραμμίζει το γεγονός ότι έχει πραγματοποιηθεί εν μέσω οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει σφοδρά τον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Είναι  αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών την τελευταία δεκαετία.

Πιο συγκεκριμένα η KOSMOCAR AUDI:

  • Διεξάγει τριμηνιαίες εσωτερικές συναντήσεις με τη συμμετοχή της Γενικής Διεύθυνσης, με θέμα τα αποτελέσματα της Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών όπου  και συμφωνούνται ενέργειες βελτίωσης. Έχει αναθέσει στους Επιθεωρητές Πωλήσεων AUDI την παρακολούθηση των δεικτών Ικανοποίησης Πελάτη κάθε Εξουσιοδοτημένης Εμπορίας με έμφαση στις περιπτώσεις που παρατηρούνται αποκλίσεις από την κορυφαία επίδοση.
  • Διεξάγει σε συνεχή βάση εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Συμβούλους Πωλήσεων που εξυπηρετούν τον πελάτη σε όλο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων AUDI στην Ελλάδα. Έχει θέσει ως απαραίτητη προϋπόθεση για την απασχόληση Συμβούλων Πωλήσεων, την απόκτηση και διατήρηση Πιστοποίησης μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  • Διοργανώνει Πανελλήνια συνέδρια Πωλήσεων και βραβεύει Συμβούλους Πωλήσεων με υψηλές επιδόσεις στην Ικανοποίηση Πελάτη.
  • Διεξάγει πρόσθετη Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη για να διαπιστώσει την πιστή εφαρμογή των διαδικασιών που αυξάνουν την Ικανοποίηση του Πελάτη και τον οδηγούν στον ενθουσιασμό από την επαφή του με τη μάρκα AUDI. Έχει αναστείλει την ισχύ της Πιστοποίησης για Συμβούλους Πωλήσεων που στην Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη παρουσίασαν μειωμένη επίδοση στις διαδικασίες Ικανοποίησης του Πελάτη και τους έχει εντάξει σε πρόγραμμα επανεκπαίδευσης. Διεξάγει την Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και τους ίδιους ερευνητές και σε άλλες μάρκες αυτοκινήτου, άμεσα ανταγωνιστικές προς την AUDI, ώστε να διαπιστώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Τα αποτελέσματα είναι εξίσου εντυπωσιακά, δίνοντας στην AUDI ξεκάθαρο προβάδισμα στην Ικανοποίηση του Πελάτη.
  • Διαχειρίζεται τα αποτελέσματα των ερευνών με απόλυτη διαύγεια, παρέχοντας στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων ολοκληρωμένη και σε βάθος πληροφόρηση, αναφορικά με: α) τα αποτελέσματα της επιχείρησής τους την τρέχουσα περίοδο, αλλά και συγκριτικά με προγενέστερες χρονικές περιόδους, β) συγκριτικά αποτελέσματα με τον πανελλήνιο μέσο όρο και με τους κορυφαίους σε επίδοση λοιπούς Εμπόρους AUDI. Λειτουργεί διαδικτυακή πύλη με όλη την πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο. Προάγει την ευγενή άμιλλα και καλλιεργεί τον υγιή εσωτερικό ανταγωνισμό.
  • Έχει αποσπάσει τη δέσμευση των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων AUDI για την προσήλωση της επιχείρησής τους στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, στοχεύοντας σε κορυφαίες επιδόσεις στην Ικανοποίηση του πελάτη AUDI.
  • Σε συνεργασία με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων AUDI, έχουν υλοποιηθεί πολύ υψηλές επενδύσεις για την κατασκευή και την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων AUDI, ώστε να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη από την επαφή του με τη μάρκα. Έχει εξοπλίσει τους εκθεσιακούς χώρους AUDI με διαδραστικά ψηφιακά πολυμέσα που βελτιστοποιούν τη διαδικασία εξυπηρέτησης και μεγιστοποιούν την εμπειρία του πελάτη.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button