NEA

Bugatti Chiron: Θα είναι πιο γρήγορη και από μονοθέσιο της F1!

Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_WRC_2013_1000 (12)

Οι άνθρωποι της Bugatti το έχουν πάρει προσωπικά και θέλουν να δείξουν ποιος είναι το αφεντικό στην κατηγορία των supercar με τη νέα Chiron που θα έχει το 0-100 σε 2,0 sec και τελική πάνω από 460 km/h!

Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_WRC_2013_1000 (11)Αν και υπήρξαν φήμες για ένα νέο 14-κύλινδρο μοτέρ, οι πληροφορίες μας λένε πως τελικά στην Chiron θα επικρατήσει μία σούπερ εξελιγμένη εκδοχή του W16 των 8.000 cc, πιθανότατα δίχως υβριδική υποβοήθηση. Το μυστικό του νέου μοτέρ με άμεσο ψεκασμό θα έχει να κάνει με ηλεκτρικά τούρμπο (παρόμοια των Audi V6 που είχαμε οδηγήσει), τα οποία θα προσφέρουν έξτρα boost σε συνδυασμό με το κλασικό σύστημα υπερτροφοδότησης που θα λειτουργεί από την κινητική ενέργεια των καυσαερίων. Επίσης, θα υπάρχει και σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης, ώστε η κατανάλωσή να μειωθεί από την εργοστασιακή μέση τιμή των 23,1 lt/100 km της Veyron στα 22 lt/100 km.

BUGATTI-CHIRON-2Με αυτά και πολλά… άλλα, η ισχύς θα ξεπερνά τα 1.500 PS με την ροπή να παραμένει περίπου στα ίδια επίπεδα (1.500 Nm), ενώ οι μηχανικοί της Bugatti επιδιώκουν επιδόσεις ανάλογες αυτών των μονοθεσίων της Formula 1 με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 2 sec και την τελική να ξεπερνά τα 460 km/h! Την μετάδοση στους τέσσερις τροχούς με χαρακτηριστικά torque vectoring θα μεταφέρει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τους μηχανικούς να καλούνται να αντιμετωπίσουν κάποια τελευταία θεματάκια με την θερμότητα.

Bugatti-Veyron-La-Finale (11)Τα αρχικά πλάνα της Bugatti ήταν η παρουσίασή της Chiron να γίνει προς τα τέλη του 2015, αλλά η παραίτηση του Ferdinand Piech μεταφέρει τα σχέδια μάλλον για τις αρχές του 2016 (πιθανότητα στην Γενεύη). Πάντως, οι δοκιμές στους δρόμους και στις πίστες διεξάγονται ήδη εντατικά, τις περισσότερες φορές κάτω από το αμάξωμα της Veyron, με την οποία πάντως τα κοινά θα είναι λίγα, μιας και το 95% των στοιχείων θα είναι είτε καινούργια είτε επανασχεδιασμένα. Φυσικά, το αμάξωμα θα είναι αεροδυναμικά προηγμένο με ενεργή πτέρυγα στο πίσω μέρος και άλλα κινούμενα flaps, θα υπάρχουν σπέσιαλ κεραμικά δισκόφρενα, ενώ θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο. Δεν κρύβουμε πως μετά και την τελευταία Veyron περιμένουμε με ιδιαίτερη ανυπομονησία την Chiron για να γράψει ένα ακόμη λαμπρό κεφάλαιο στα hypercars…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!