Ford C-MAX & S-MAX [first drive]

FordC-MAX_2015_001

Σε συνεργασία με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ/NewsAuto.gr ταξιδέψαμε και οδηγήσαμε στην Μαγιόρκα τα αναβαθμισμένα C-MAX & Grand C-MΑΧ με τον νέο 1.5 Ecoboost, καθώς και το ολοκαίνουριο S-MAX, που θα διατίθεται με τον ίδιο βενζινοκινητήρα…

Αν υπάρχουν κάποια MPV που συνδυάζουν την απόλαυση της οδήγησης με την πρακτικότητα, τότε ανάμεσά τους περιλαμβάνονται και αυτά με το μπλε οβάλ σήμα στα άκρα τους. Τα οποία στην πιο πρόσφατη εκδοχή τους ξεχωρίζουν από τη φρέσκια εμφάνιση που εναρμονίζεται με το ολοκαίνουριο Mondeo. Ξεκινώντας από τα μικρότερα ογκομετρικά C-MAX & Grand C-MAX (λανσάρισμα στην Ελλάδα τον Ιούνιο), σχεδιαστικά ξεχωρίζουν από ένα σαφώς πιο δυναμικό στυλ που χαρίζει η πιο εκλεπτυσμένη μάσκα, αλλά και οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, με τα φωτιστικά σώματα να ενσωματώνουν LED ημέρας.

Πίσω οι αλλαγές είναι λογικά πιο διακριτικές, ενώ μεταξύ των νέων στοιχείων είναι η πόρτα του πορτμπαγκάζ, με τη δυνατότητα αυτόματου ανοίγματος με το πέρασμα του ποδιού από το κάτω μέρος του αμαξώματος (ένα στοιχείο που είχαμε δει για πρώτη φορά στο αξιόλογο Ford Kuga). Πλούσιος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με κάθε νέο σύστημα, όπως αυτόνομη πέδηση, αυτόματο σύστημα στάθμευσης κ.ά. Σχετικά με το αμάξωμα του μακρύτερου κατά 14 εκατοστά Grand C-MAX (υπάρχει και ως επταθέσιο), το χαρακτηριστικό στοιχείο με τις συρόμενες πόρτες παραμένει, σε αντίθεση με το απλό C-MAX που έχει συμβατικές κλασικές.

Στο εσωτερικό υπάρχουν διακριτικές αλλαγές, με τη σημαντικότερη να αφορά στην επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και στη μεγάλη οθόνη αφής 8’’, που μειώνει αισθητά το πλήθος των διακοπτών, όπως συμβαίνει σε αρκετά σύγχρονα μοντέλα. Από πλευράς πρακτικότητας, τα πράγματα έχουν ως έχει, καθώς οι διαστάσεις είναι απαράλλαχτες, όπως και η εξαιρετική λειτουργικότητα και των δύο μοντέλων.

Από πλευράς κινητήρων, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον νέο τετρακύλινδρο 1.5 Ecoboost, που αποδίδει 150 και 182 PS. Πρόκειται για τον νέο βενζινοκινητήρα που τοποθετείται ήδη στα Focus και Mondeo και αποτελεί εξαιρετική επιλογή με πολύ αξιόλογη λειτουργία και πολύ καλές ρεπρίζ. Γενικότερα, το C-MAX μάς υπενθύμισε ότι είναι ένα από τα πιο καλοστημένα MPV της αγοράς, δίχως να ξεχνάμε και τις αξιόλογες βασικές εκδόσεις 1.0 Ecoboost με τα 100 και 125 PS.

Από εκεί και πέρα, την γκάμα συμπληρώνουν οι -μάλλον αδιάφορες λόγω φορολογίας- δίλιτρες ντίζελ TDCi εκδόσεις με 150 και 170 PS. Συγκεκριμένα, στη διάθεσή μας είχαμε αυτή με τους 150 PS για το μεγαλύτερο Grand C-MAX, για την οποία μόνο κολακευτικά σχόλια μπορούμε να πούμε, χάρη στην ήσυχη ντίζελ λειτουργία και τα μεγάλα αποθέματα ροπής από χαμηλά. Ωστόσο, μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εγχώρια αγορά συγκεντρώνουν οι εκδόσεις 1.5 TDCi με 95 και 120 PS που θα λανσαριστούν μέσα στο καλοκαίρι.

Επίσης, οδηγήσαμε και το μεγαλύτερο της παρέας, το επταθέσιο S-MAX, του οποίου η διάθεση στην ελληνική αγορά (με υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τετρακίνητη έκδοση) θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο, με το ενδιαφέρον να μετατοπίζεται στον 1.500άρη Ecoboost (εδώ με 160 PS) και λιγότερο στις φοροτεχνικά επιβαρυμένες δίλιτρες ντίζελ εκδόσεις του που οδηγήσαμε. Εδώ να πούμε ότι το νέο S-MAX βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Mondeo και νέου Galaxy και παρά τα 4,8 μέτρα του μήκους του μας εντυπωσίασε με το εξαιρετικό του στήσιμο. Αλλωστε, το οδηγοκεντρικό στοιχείο δεν απουσιάζει από κανένα μοντέλο της Ford.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close